Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czujnik ciśnienia G71 w przewodzie dolotowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać?

w jakim celu go szukasz w ogóle?
Opublikowano

Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać?

biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej ....

Opublikowano

Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać?

biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej ....

to jest przełomowy rok może być równie dobrze w ECU :naughty:
Opublikowano

To g71 w ecu znajduje się w których rocznikach? Powyżej 97 czy poniżej 97?

Opublikowano

Ja mam początek 97 roku i mam w ECU

Opublikowano

Ja mam początek 97 roku i mam w ECU

U to ja też tak będę miał :no: I co zostaje tylko wymiana kompa?

Opublikowano

napisz co się dzieje dlaczego chcesz wymieniać ECU

Opublikowano

Ja mam początek 97 roku i mam w ECU

U to ja też tak będę miał :no: I co zostaje tylko wymiana kompa?

jezeli do sterownika idzie przewod cisnieniowy to masz w ECU ..

po co wymieniac sterownik ?

Opublikowano

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

Opublikowano

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

Opublikowano

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

Opublikowano

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:
Opublikowano

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:

Pewien jesteś? [br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 20:06_________________________________________________A błąd g71 może powodowac zapchany kat? W jaki sposób?

Opublikowano

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:

Pewien jesteś?

na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże :naughty:
Opublikowano

Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU :confused4:

to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... :wink4:

A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem.

-nowe wężyki

-nowy n75

-rozruszanie sztangi

-spr kolektora czy nie pęknięty

-spr n18

-egr zaślepiony

i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład :embarrassed:

wywal katalizator i skończy sie problem :kox:

Pewien jesteś?

na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże :naughty:

Ale może mieć to związek z tym błędem g71?

Opublikowano

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Opublikowano

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może?

Opublikowano

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może?

na forum sa tematy jak wyciąc kata :wink4:
Opublikowano

kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 :decayed:

Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może?

na forum sa tematy jak wyciąc kata :wink4:

Robiłem to już nie raz. Pytam tylko czy znasz kogoś komu ten zabieg pomógł?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...