benqus Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Kupiłem auto i wymieniłem olej przed zapaleniem się serwisu. Audi z 1998 roku 2,5 TDI wymieniłem olej, pomimo tego, że jeszcze się nie świecił service. Nie wiem jak zaktualizować service aby się zapalił np. po 10 000 km. dla tego nowego oleju. Mechanik nie mógł zrobić tego z deski rozdzielczej, wpiął się do komputera i też nie wyszło, stwierdził, że trzeba jeździć do puki nie zapali się service i dopiero skasować. Ale w takim wypadku będzie asynchron: faktyczna wymiana oleju w stosunku do wskazań komputera. Wydaje mi się, że powinno się ustawić w VAGU przebieg do następnej wymiany. Czy jest to możliwe? Jeszcze pytanie o błędy. Po wpięciu do komputera wyszły takie: 17978 - sterownik silnika zablokowany sporadycznie p1570 - 35 - 10 - - - sporadycznie. 00575 - ciśnienie w kolektorze ssącym 08 - 10 - granica regulacji przekroczona - sporadyczny. 00550 - regulacja kąta początku wtrysku 17 - 10 różnica regulacji - sporadycznie Czasami brakuje mocy w aucie zwłaszcza po 3 000 obrotów, albo jakby się turbina przycinała, wciskając pedał gazu do końca auto nie jedzie, nawet lekko się dusi, dopiero po zwolnieniu pedału gazu i ponownym wciśnięciu czuć, że turbina działa. Nie świeci się kontrolka (check engine) na desce o tych błędach, nie ma żadnej informacji. Chciałbym zapytać czy to kwestia regulacji i powinno być ok, czy też poważniejsza sprawa?
Wihajster Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Kupiłem auto i wymieniłem olej przed zapaleniem się serwisu. Audi z 1998 roku 2,5 TDI wymieniłem olej, pomimo tego, że jeszcze się nie świecił service. Nie wiem jak zaktualizować service aby się zapalił np. po 10 000 km. dla tego nowego oleju. Mechanik nie mógł zrobić tego z deski rozdzielczej, wpiął się do komputera i też nie wyszło, stwierdził, że trzeba jeździć do puki nie zapali się service i dopiero skasować. Ale w takim wypadku będzie asynchron: faktyczna wymiana oleju w stosunku do wskazań komputera. Wydaje mi się, że powinno się ustawić w VAGU przebieg do następnej wymiany. Czy jest to możliwe? Jeszcze pytanie o błędy. Po wpięciu do komputera wyszły takie: 17978 - sterownik silnika zablokowany sporadycznie p1570 - 35 - 10 - - - sporadycznie. 00575 - ciśnienie w kolektorze ssącym 08 - 10 - granica regulacji przekroczona - sporadyczny. 00550 - regulacja kąta początku wtrysku 17 - 10 różnica regulacji - sporadycznie Czasami brakuje mocy w aucie zwłaszcza po 3 000 obrotów, albo jakby się turbina przycinała, wciskając pedał gazu do końca auto nie jedzie, nawet lekko się dusi, dopiero po zwolnieniu pedału gazu i ponownym wciśnięciu czuć, że turbina działa. Nie świeci się kontrolka (check engine) na desce o tych błędach, nie ma żadnej informacji. Chciałbym zapytać czy to kwestia regulacji i powinno być ok, czy też poważniejsza sprawa? http://www.a4-klub.pl/smf/kasowanie_inspekcji_in1_in2_oil_lub_jak_inni_pisza_in_1_in_2_in_i_in_ii-t25607.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się