cwiet 0 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 witam po wymianie kompletu tarcz i klockow z przodu i z tylu mam dziwny problem z hamulcami. podczas hamowania mam wrazenie ze pedal sam ucieka mi coraz glebiej jakby chcial sam dohamowac aut - ale w pewnym momencie jest bardzo mocne szarpniecie(mocniejsze dohamowanie), w trakcie hamowania dluzszego dzieje sie tak kilka razy. wczesniej tego nie bylo.auto owszem dohamowywalo samo ale bez tego szarpniecia. macie jakis pomysly od czego zaczac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 a kolega dotarł tarcze i klocki po wymienie? czyli jezdził i hamował jak emeryt? bo jesli nie i przegrzał cały układ to musi sobi kupic nowy jeśli są w trakcie docierania to musisz poczekać jakieś 500km żeby sie to wszystko ułozyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwiet 0 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 a kolega dotarł tarcze i klocki po wymienie? czyli jezdził i hamował jak emeryt? bo jesli nie i przegrzał cały układ to musi sobi kupic nowy jeśli są w trakcie docierania to musisz poczekać jakieś 500km żeby sie to wszystko ułozyło dotarl dotarl i juz 500km minelo - dojezdzam do poznania codziennie po 50km, taka mini trasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 ale czy dotarłes prawidłowo czyli nie robiłeś mocnych przyhamowań lub długotrwałych?? jesli ok to poczekaj wymieniałeś płyn hamulcowy i odpowietrzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Może to ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwiet 0 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 ale czy dotarłes prawidłowo czyli nie robiłeś mocnych przyhamowań lub długotrwałych?? jesli ok to poczekaj wymieniałeś płyn hamulcowy i odpowietrzałeś? plynu nie wymienilem , hamulcow nie pdpowietrzalem . tloczki wcisnalem prawidlowo (tak mi sie wydaje) jeszcze moge powiedziec ze przy wylaczonym silniku pedal napompuje , natomiast przy wlaczonym pedal jestem w stanie wcisnac w podloge , wolno wchodzi ale da rade wcisnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Jeśli nie przegrzałeś tarcz w deszczu to nie powinno z nimi być problemu. A płyn wymień i DOBRZE odpowietrz hamulce. (to nie są duże pieniądze) Wtedy albo wszystko wróci do normy albo będziemy dalej dumać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwiet 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Jeśli nie przegrzałeś tarcz w deszczu to nie powinno z nimi być problemu. A płyn wymień i DOBRZE odpowietrz hamulce. (to nie są duże pieniądze) Wtedy albo wszystko wróci do normy albo będziemy dalej dumać... to dumamy dalej odpowietrzone, wszystko na miejscu, plyn nalany i dalej to samo naciskam pedal a on wchodzi wolno do srodka do samego konca. to wyglada prawie tak samo jak przy odpowietrzaniu hamulca tylko znacznie dluzej. pozdraiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No to ja ci powiem. Pewnie miałeś zasyfiony płyn i podczas cofania tłoczków syf wrócił do pompy. Pompa nadaje się do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwiet 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No to ja ci powiem. Pewnie miałeś zasyfiony płyn i podczas cofania tłoczków syf wrócił do pompy. Pompa nadaje się do wymiany. tos mnie pocieszyl ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 odpowietrz układ hamulcowy jeszcze raz ale na włączonym silniku bo pompa ABS się nie odpowietrzy. ja odpowietrzałem na wyłączonym i mi pedał wpadał albo był gąbczasty znajomy mechanik mi powiedział że muszę na włączonym silniku i teraz jest OK (na włączonym silniku straszny syf wypływał z układu a wcześniej nie było mimo że dwa razy odpowietrzałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się