Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Dziwne objawy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Szukałem dosyć długo podobnych wątków na tym forum i jest ich trochę jednak nie wystarczającą odpowiadają na moje pytania w związku z tym chciałbym zapytać o kilka rzeczy i proszę administratora o nie zamykanie tego tematu. Na początek może przedstawie jak się ma sprawa - mam audi a4 1998 1,6 silnik ahl. Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, kompletnego rozrządu, oleju i wachaczy (co w sumie nie ma znaczenia), ma przejechane 173 000 km. A oto moje pytania:

1) problem jest taki że rano (bez względu na temperaturę na dworze) po odpaleniu silnika przez pierwsze kilka minut chodzi mi na 1,5 tysiąca obrotów. Po kilku minutach schodzi do około 950 - 1000 i tak sobie faluje. Jak się rozgrzeje do 90 stopni to też się to dzieje ale rzadziej. Jak stoję na światłach to raczej jest dobrze ale czasami tez zaczyna tak falować - tzn. spada do 950 potem rośnie do 1000 i znowu spada do 950 i tak zostaje. Niby nic bo co to za falowanie ale tak jest. Mechanik u którego robie auto powiedział mi że obroty komputer sam ustawia i że wszystko wg. niego jest ok.

2) Dodatkowo bierze mi olej ale bierze około 0,1 -0,2 l. na 1000 km. ale czytałem, że t o niby normalne. Czy tak jest naprawde?

3) No i to spalanie spala mi w lecie 10,5 - 12,3 l. no i zimą 12,5-14,0l. A w trasie spala mi 6,4 l :naughty: Czy to normalne??

Wiem że może za dużo żądam od was ale może ktoś mi pomorze bo mi już opadają ręce i jestem gotów sprzedać to cacko !! Proszę o pomoć

Zdesperowany użytkownik A4

Opublikowano

no ale nic nie piszesz o błędach?!?!

nie ma nic na VAGu?? bo to raczej pierwsza rzecz którą bym zrobił...

Opublikowano

Spalanie za duże mi palo od 6l do 10 ja mam ADP, co do obrotów pewnie by trzeba był zacząć moze od czyszczenia i adaptacji przepustnicy

Opublikowano

jezeli w miescie cisniesz to moze tyle spalic :cool1:

Opublikowano

Nie możliwe że ci tyle spala i znam ludzi którzy próbują wcisnąć takie bajeczki. A co do przepustnicy to też była robiona.

Nadal jednak widze że nikt nie potrafi podsunąć żadnej sensownej odpowiedzi a mi nie chodziło o jakieś głupie odpowiedzi.

Nadal czekam na konkretne podpowiedzi

Opublikowano

jak chcesz to moge ci na pw wyslac numer do kolesi co pracowali w audi i otworzyli swoj warsztat sa z bydgoszczy ale moze przez telefon ci pomoga. pozdrawiam

Opublikowano

ok daj nr ale ja mam w zielonej górze gościa który pracował w AUDI w serwisie 5 czy 6 lat i też sie zna a nie wie co to . Ale daj moze coś poradzą

Nadal czekam na podpowiedzi

Opublikowano

502603269 powiedz ze przeczytales o nich z forum a4 od rafala . mam nadzieje ze pomoga :)

Opublikowano

Zadzwoniłem - bardzo miły kontakt. Polecam do rozmowy. nie wiem jak to się ma do fachowości ale facet polecił mi przejrzenie przepustnicy i czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza a jeśli nie to na końcu sonda lambda i przepływomierz. Czy ktoś ma jakieś inne sugestie lub czy ktoś to potwierdza??

Opublikowano

Zadzwoniłem - bardzo miły kontakt. Polecam do rozmowy. nie wiem jak to się ma do fachowości ale facet polecił mi przejrzenie przepustnicy i czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza a jeśli nie to na końcu sonda lambda i przepływomierz. Czy ktoś ma jakieś inne sugestie lub czy ktoś to potwierdza??

na razie zacznij od tego co ci powiedzieli :) i zostaw temat otwarty. mam nadzieje ze bedzie ok pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...