Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Tłumik pulsacyjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to było Audi ?

taki sam AWX Avant jak mój

chyba tez cos zrobie ze swoim bo zostane najwojniejszy :rotfl:

do dzieła do dzieła :exclaim: :rotfl:

Zobaczmy ile minie czasu i będzie Ci mało

Przyznaję Ci Hugo rację. dzisiaj znowu spotkałem się z Rogalem (małe korekty) i stanęło na tym że wywalam katalizator i myślę ostro nad wrzuceniem drugiego intercoolera od S4 lub 2,5 TDI V6, ale autko teraz zapitala naprawdę przyjemnie a elastyczność 5 biegu wrecz poraża...

musimy się kiedyś ustawić alvaro :twisted:

no bez kitu musimy się teraz spróbować...

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 22-04-2007, 18:32 ]

wydzielony z tematu : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9681

Opublikowano
Przyznaję Ci Hugo rację. dzisiaj znowu spotkałem się z Rogalem (małe korekty) i stanęło na tym że wywalam katalizator i myślę ostro nad wrzuceniem drugiego intercoolera od S4 lub 2,5 TDI V6, ale autko teraz zapitala naprawdę przyjemnie a elastyczność 5 biegu wrecz poraża...

rób FMICa

Opublikowano
Dziekuje Alvaro za zaufanie

Dave to ja dziękuję za kawał dobrej roboty :exclaim: Naprawdę polecam tego Gościa :exclaim: :biggrin:

rób FMICa

nie powiem kocham moje :a4fan: ale po zmianie programu obiecałem sobie że więcej w nie kasy już nie wpakuję więc chyba pozostanę na tym 2. coolerze od 2,5 V6

Opublikowano
nad wrzuceniem drugiego intercoolera od S4 lub 2,5 TDI V6

no tak jak rozmawialiśmy kiedyś, tez o tym myślę... Daj znać co i jak.

Też mi tego brakuje.

Opublikowano
no tak jak rozmawialiśmy kiedyś, tez o tym myślę.

dokładnie tak jak rozmawialiśmy, no teraz musimy podumać nad tym razem... :wink:

Opublikowano
rób FMICa

Poziek: przy odsprzedaży niektórzy klienci marudzą jak w aucie są jakieś niefabryczne zmiany. Myśle, że drugi Ic, polepszenie dopływu powietrza i ori zakola z kratkami to taka modyfikacja nie rzucająca się w oczy.

Teraz bede robił takiego leona ASV, auto ma 17kkm przebiegu i będzie w nim turbo, ic i wszystkie rury jak z ARLa właśnie z tego powodu...

Pozdrawiam.

Opublikowano

(nie wiem tylko skąd taka różnica w serii między inercją a obciążeniówką być może jest to spowodowane tym że podczas pomiarów na DynoDay na inercji nie miałem założonego tego plastikowego zbiorniczka w etce nazywa się to tłumik to ten czarny zbiorniczek po prawej stronie z przodu pod filtrem powietrza, bo miałem go pękniętego i szwagier zaślepił mi przewód)

alvaroalvaro78

Teraz też śmigasz bez tego zbiorniczka? U mnie też był pęknięty i jeżdżę teraz z sklejonym. Mam małe problemy z dymieniem przy małym manewrowaniu gazem ( przy zmianie biegu i przy normalnym dodaniem gazu wyskakuje z tłumika chmura dymu) myślę czy przypadkiem nie jest to wina właśnie tego zbiorniczka?!

Opublikowano

Kurcze, jak montowałem xenony to sprawdzałem wszystko i raczej jest OK. Ten zbiorniczek jest zrobiony raczej dobrze, A tak na marginesie to do czego on służy, czy jest potrzebny. Może ktoś domyśla się gdzie może być ta nieszczelność ??

W czerwcu zamierzam wrzucić wirusik , i obawiam się że wtedy jeszcze bardziej będzie dymić

Opublikowano
Może ktoś domyśla się gdzie może być ta nieszczelność

no zrozumiałem, że pomimo iż skleiłeś ten tłumik (tak to się nazywa chyba) to masz tam jakąś dziurę....

Wybacz, trochę źle zrozumiałem ;)

Opublikowano
Może orientujesz się ile taki zbiorniczek może kosztować w ASO?

może po prostu zaślep wąż prowadzący do niego ? Tak jak ma alvaro - on tego nie ma.

Koszt to niecałe 100zł

Alvaro, a co powiedział Rogal na te drgania ?

Opublikowano
Tak jak ma alvaro - on tego nie ma.

ja już go mam dawno, ja tak jeździłem tylko przez okres 2 tygodni...

może po prostu zaślep wąż prowadzący do niego

ja jeździłem tak i było ok ale zastanawiam się czy to nie było powodem różnicy między mocą na hamowni V-techu (bo wtedy go nie miałem) a mocy mierzonej teraz na hamowni obciążeniowej...

pytałem Rogala... ale nie pamiętam już co mi powiedział, bo rozmawialiśmy o tylu sprawach że mi naprawdę z głowy wyleciało...

Opublikowano
a te drgania ?

pytałem Rogala... ale nie pamiętam już co mi powiedział, bo rozmawialiśmy o tylu sprawach że mi naprawdę z głowy wyleciało...

a jaka jest zasada działania tego tłumika? za co on odpowiada ??

no właśnie ma ktoś pojęcie po co to jest :question:

Opublikowano

ja znam dwie teorie :

- usprawnia przepływ powietrza w trakcie boosta

- zmniejsza hałas

Po polsku jest to tłumik, a po angielsku 'pulsation damper', czyli tłumik pulsacyjny.

Rozumiem, że zadaniem jest likwidacja dźwięku pulsacyjnego.

Całkiem logiczne jest, że obie teorie się łączą.

Mam nadzieję, że wywalenie tego tłumika i wstawienie drugiego coolera nie pogorszy powyższych rzeczy zbytnio :)

Opublikowano

pre_pl, zamówiłem wczoraj w serwisie tłumik ( koszt 92 zł ) zobaczymy czy zniknie dymienie. Bo już mnie to :twisted:

Opublikowano

a ma ktoś fotke jak to ustrojstwo wygląda :question:

Opublikowano

oto fotka

ZdjA_cie025.jpg

Kiedy miałem go rozwalonego , to widziałem że nic w środku nie ma. W nowym jest tylko jedna dziurka ,i coś w środku musi być ponieważ jak się delikatnie dmuchnie w środek to mocno wypycha powietrze z powrotem. Zobaczymy mam nadzieje że wymiana coś pomoże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...