augustA4 Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam! Juz drugi raz mam podobny problem. Po uruchomieniu silnika po jakimś czasie pali sie kontrolka braku ładowania i czuje większy opór na kole kierownicy. Przypuszczam że pasek się śliska bo nie jest juz pierwszej młodości. Jednak nie słyszę żadnego pisku. Może cos go blokuje ( alternator , pompa wspomagania, pompa od klimy)??? jak to sprawdzić?? Ma ktoś jakiś pomysł?
ALBINEK Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Skoro pali się kontrolka od ładowania stawiał bym na alternator,zacznij od niego .Nie będzie łatwo bo żeby zdjąć pasek najlepiej rozebrać przód auta.Po zdjęciu paska pokręć rolką od alternatora i zobacz jak się obraca.Niech ktoś przed tym odpali auto a ty patrz co się dzieje z paskiem ,czy się ślizga ,czy alternator się obraca ,zacznij od tego.
augustA4 Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 najbardziej zastanawia mnie fakt cczemu pompa od wspomagania przestaje dawac ciśnienie
Daimos Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 sprawdź też napinacz paska, czy dobrze napina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się