Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Dobry tuner/warsztat okolice Bielska - modyfikacja programu - oszukanie 2 lambdy


lbc213

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , prosze o info lub namiary na dobrego tunera w okolicach bielska .

problem dotyczy pojawienia się błędów drógiej sondy lambda po wycięciu kata . silnik prawdopodobnie dostaję zbyt bogatą mieszankę co powoduję rozgrzanie się kolektora i turbiny do czerwoności przy ostrej jeżdzię .

próbowałem mechanicznych rozwiązań typu odsunięcie sondy od przepływu spalin i temp. za pomocą tulejki ale dalej wywala CEL . ( zbyt duża rezystencja obwodu grzewczego sondy )

Słyszałem że można zmodyfikować ECU i wyelminować ten błąd .

dzwoniłem do Compsportu ale uperają się że musi być katalizator (mnóstwo ludzi jeżdzi z przelotami w 1.8t i jakoś to musi być rozwiązane ) ECUsoft ma przerwe urlopową .

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już założąną podobną tulejkę , ale dalej są błędy , nawet po wymianie lambdy na ori z boscha

podobną? znaczy ile cm odsunęliście sondę od spalin ? min. 5 cm

Nie wiem co compotom strzeliło do głowy bo wyłączenie wskazań 2 sondy w sofcie nie jest problemem.

Ogarnie ci to na pewno www.unitronic.pl

ale policzą zapewne tyle co za czipa, więc sugerowałbym umówić się na czipa z wyłączeniem wskazań 2 sondy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulejka jest "własnej roboty" odsunięta jest o ok. 5cm może minimalnie więcej . auto jest po remapie , dlatego płacenie za ponowny remap z usunięciem na stałe błedów z sondy to dla mnie z powodu kosztów troche niekonomiczny zabieg .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulejka jest "własnej roboty" odsunięta jest o ok. 5cm może minimalnie więcej . auto jest po remapie , dlatego płacenie za ponowny remap z usunięciem na stałe błedów z sondy to dla mnie z powodu kosztów troche niekonomiczny zabieg .

U kogo robiłeś remap ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a4 było przywiezione z USA już z wszystkimi modyfikacjami włącznie z remapem . sprawdzałem organoleptycznie jeżdząc innymi 1.8t i moja zdecydowanie lepiej się zbierała , jeżeli wierzyć wskażnikowi doładowania turbo to turbina ładuje najwyższe wartości do 19psi - to jest chyba ok 1,2bara , to i tak chyba zdecydowanie za dużo jak na Kkk03 . możliwe też że przyczyną świecenia się turbo i kolektora nie sa jedynie złe wskazania lambdy , zaznaczam że problemy z przegrzewaniem się turbo wystąpiły zaraz po wycięciu kata . jest to o tyle dziwne że turbo powinno sie nadmiernie grzać przy zapchanym kacie , a teraz spaliny nie maja żadnych oporów (przelot)

kolejni mechanicy i elektrycy załamują ręce . chciał bym uniknąć sytuacji gdzie będę zmuszony zakładać orginalnego kata bo nie ma pewności że to pomoże , nie wspomne juz o kosztach . wymieniłem świece i cewki , przepływka sprawdzona i przeczyszczona , N75 też wygląda na sprawny . auto jest w ciągłym uzytku i taka jazda może się skończyć roz... turbo .

w VAG COMIe wywala tylko błędy lambdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary napisz mi kto dokładnie robił program, czy Revo, czy Giac to powiem ci jak załatwić od nich CEL-del.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to prawdopodobnie musisz się dowiedzieć gdzie...bo pradopodobnie będziesz musiał kurierem wysłać im swoje ECU w związku z tym, że nie ma w PL ich przedstawicielstwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to prawdopodobnie musisz się dowiedzieć gdzie...bo pradopodobnie będziesz musiał kurierem wysłać im swoje ECU w związku z tym, że nie ma w PL ich przedstawicielstwa...

nie mam za bardzo pomysłu jak to sprawdzić . czy odkręcenie obudowy z ecu to jakas skomplikowana operacja ? jesli to jest GIAC to powinna byc taka lub inna naklejka na układzie scalonym ?

czy ktoś w Polsce ogarnie ten temat ? wysyłanie ECU do USA i unieruchomienie auta przez pewnie kilka tygodni to raczej dla mnie ostateczny czarny scenariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to prawdopodobnie musisz się dowiedzieć gdzie...bo pradopodobnie będziesz musiał kurierem wysłać im swoje ECU w związku z tym, że nie ma w PL ich przedstawicielstwa...

nie mam za bardzo pomysłu jak to sprawdzić . czy odkręcenie obudowy z ecu to jakas skomplikowana operacja ? jesli to jest GIAC to powinna byc taka lub inna naklejka na układzie scalonym ?

czy ktoś w Polsce ogarnie ten temat ? wysyłanie ECU do USA i unieruchomienie auta przez pewnie kilka tygodni to raczej dla mnie ostateczny czarny scenariusz

tak jak ci napisałem ogarną ci to ale za podobne pieniądze co czip

zadzwoń do unitronica i zagadaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba też mają przerwe wakacyjną , nie można się doczwońić do nich i do ich innych oddzałów .

ma ktoś może namiary na inną firmę która poradzi sibie z przeprogramowaniem ecu tak aby trwale zlikwidować błędy sondy za katem na obszarze śląska /małopolski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze PAT , dam rade to zrobić programowo i to prawie w każdym VW/AUDI, zapraszam rownież na modyfikacje 2.7 BiTurbo oraz 1.8Turbo - custom chiptuning w najlepszych cenach w Polsce !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że możemy z GTO zrobić wszelkie orurowania z kwasówki, kolektory pod turbo, wydechy i kompleksowe modyfikacje. Ponadto spawanie aluminium, toczenie, frezowanie, sprzedaż kolanek, rur i blach (w tym perforowanych) ze stali nierdzewnej, usługi ślusarskie. Ciecie laserem i wodą np. flansz pod turbo czy pod kolektory wydechowe.

digitun.pl

GTO 605 443 665

Patryk 601 680 811

Jesteśmy z Czechowic-Dziedzic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gt28rs - niestety poza moimi możliwościami finansowymi , ale może się zdecyduję na K04-15 .

czy wkładając k04 trzeba pisać nowy program ? miałem remap pod seryjne k03 .

ile można dodatkowo wyciągnąć przy k04 bez dodatkowych modyfikacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gt28rs - niestety poza moimi możliwościami finansowymi , ale może się zdecyduję na K04-15 .

czy wkładając k04 trzeba pisać nowy program ? miałem remap pod seryjne k03 .

ile można dodatkowo wyciągnąć przy k04 bez dodatkowych modyfikacji ?

Elberoth miał czipa na 192KM i po wymianie turbo wyszło mu 207 bez zmiany softu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...