Skocz do zawartości

GTO

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GTO

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GTO

0

Reputacja

  1. tak jak pisze PAT , dam rade to zrobić programowo i to prawie w każdym VW/AUDI, zapraszam rownież na modyfikacje 2.7 BiTurbo oraz 1.8Turbo - custom chiptuning w najlepszych cenach w Polsce !
  2. zdejme Ci kolego ten ogranicznik predkosci w lepszej cenie jak inne firmy , jesli jestes chetny to dzwon 605-443-665
  3. w sumie prosta sprawa a nikt by się nie spodziewał bo z założenia BARO które przyszło do bonia miało być sprawne 100% a się okazało że jest uwalone, zrobiłem sztuczne baro i po problemie.
  4. witam, wiec ja dziś z tym walczyłem , boniu musiał mieć samochód wiec mi przerwał, wiec po kolei: 1)wymienione DV bo puszczało 2)zaspawana dziura w przedniej belce bo ktos porobił dziury zeby zamocować osłone 3)sprawdzona szczelność układu - szczelny 100% 4)podmieniony MAF na dobry 100 procentowo 5)zaworek N75 sprawdzony i dziła bardzo dobrze 6)WG działa też jak należy samochód ładuje 0.25-0.3 bara po czym wyskakuje że przeładowany, dziwna sprawa , dzieje się to przy ok 45-50g/sek z przepływki, z tego co pamiętam to seryjne AEB podchodzi spokojnie pod 115g/sek w serii, po chipie mam logi z jakiegoś paska AEB na 155g/sek. wiec pytanie dlaczego przy ok 50g/sek widzi ze przeładowany ????? podstawiłem wszystko poza ECU bo tam jest stare na 5-6 wtyczek które szło 95-96 rok a takiego nie posiadam.....
  5. zrob logi kolego i wstaw na mail, jeśli kolega ma ster po tuningu i mapa z której czyta ster z odpięta przeplywką nie była ruszona to nie pojedzie wogóle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...