maudi Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 robię to pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość, logi dynamiczne nie wiem na ile będą czytelne... nie bardzo wiedziałem jak je zrobić automatem... no i w końcu robiłem na drugim biegu, nie umiem też zgrać logów grupy 000 (nagrywa się prawie pusty plik) statyczne 001 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/001stat.JPG 003 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/003stat.JPG 004 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/004stat.JPG 007 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/007stat.JPG 013 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/013stat.JPG 018 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/018stat.JPG BS 003 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/003bs.JPG 004 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/004bs.JPG dynamiczne, na 1-wszym biegu 003 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/003dyn.JPG 004 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/004dyn.JPG 008 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/008dyn.JPG 010 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/010dyn.JPG 011 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/011dyn.JPG [br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 16:35_________________________________________________witam ponownie logi zrobiłem od nowa, poprzednich nikt nie chciał oceniać , tym razem logi dynamiczne były już z pedałem w podłodze ale niestety na pierwszym biegu, nie wiem jak lepiej to zrobić automatem mam dwa niepokojące objawy o których wcześniej nie pisałem: 1: podczas prób dynamicznych autko ciągnie ładnie do 3 tys na moment się przymula i później ciągnie dalej 2: podczas normalnej spokojniej jazdy potrafi chwilami całe auto jakby drżeć, nie wiem czy przyczyny szukać w automacie czy w silniku z logów chyba wynika, ze mam jakiś problem z przepływomierzem? i chyba z zaworem EGR? ----------------------------------- dynamiczne, 2bieg od zera 001 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/001dyn2.JPG 003 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/003dyn2.JPG 004 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/004dyn2.JPG 008 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/008dyn2.JPG 010 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/010dyn2.JPG 011 http://www.maudi.republika.pl/a4logi/011dyn2.JPG
spanky Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 zapianasz 2 bieg i od samego dolu... tak powinno sie robic logi w starym aftomacie ...
spanky Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 zrob tak jak byc pwoinny zrobione to bedziemy myslec ...
maudi Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 u góry dodałem logi dynamiczne robione na drugim biegu startując od zera, w trakcie testu występowała wiec zmiana biegu na drugi. Ktoś podda analizie te ciągi liczb?
przemik Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Turbo dobre... regulacja cisnienia doladowania poprawna - jezdzij dynamicznie, a bedzie OK. Przeplywomierz - kiepsko... proponuje najpierw czyszczenie i znow logi dynamiczne. Mam nadzieje ze filt powietrza nie przypomina starej szmaty do podlogi ?
spanky Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 filtr powietrza/czyszczenie lmm .....
maudi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Filtra powietrza nie wymieniałem bo wygląda b.ładnie, przepływomierz przepłukałem już wcześniej w spirytusie, jutro podmienię na inny na próbę. Czy znajdę gdzieś na forum opis bloków dla skrzyni 01N lub kogoś kto potrafi odczytać logi i ocenić jej stan?
romaro Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 ja proponuję czyszczenie ERG oraz N75 - było na forum chyba w "warsztacie" potem szczelność przewodów podciśnienia ew czyszczenie IC jeśli to nie pomoże to wag i szukanie u mnie było powolne wkręcanie się na obroty pomogło czyszczenie ERG i kolektora dolotowego miłego szukania ps zacznij od tego co możesz zrobić sam czystość i szczelność tegoż układu ma bardzo duże znaczenie potem sie waguj i szukaj wad
przemik Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 ja proponuję czyszczenie ERG oraz N75 - było na forum chyba w "warsztacie" potem szczelność przewodów podciśnienia ew czyszczenie IC jeśli to nie pomoże to wag i szukanie u mnie było powolne wkręcanie się na obroty pomogło czyszczenie ERG i kolektora dolotowego miłego szukania ps zacznij od tego co możesz zrobić sam czystość i szczelność tegoż układu ma bardzo duże znaczenie potem sie waguj i szukaj wad Maudi Nic nie rob z EGR poki nie doprowadzisz przeplywomierza do porządku. Czyszczenie N75 + IC - mozna - tylko po co ?
maudi Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2009 gruntowne czyszczenie przepływki nic nie dało, swoja droga ma ona już 13 lat, podmieniac na inna też nie podmieniałem bo była w podobnym stanie jak moja czy kupno nowej pomoże na pewno?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się