danielu260481 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Proszę o analize logów. Autko straciło moc, jeździ jak SDI. Nie kopci. Turbo po regeneracji. Może ktoś wie o co chodzi? z góry dzięki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36f808afe8b34c56.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a62498ccdbab557e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0cb73b408a03001.html
przemik Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Cos kiepsko zregenerowane to turbo... regulacja cisnienia lezy po całosci... ja bym nie wciskal mocniej gazu - prawie 2 bary nawet jak na GT1749V to duzo... - albo kierownice VTG zle zlozone - albo sztanga zle wyregulowana - jesli byla regulowana - albo zawór N75 oszalał - najmniej prawdopodobne Pozdrawiam [+] W logach brakuje bardzo waznej ostatniej kolumny wartosci , pamietaj zeby na przyszlosc prezentowac kpl. logów.
danielu260481 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Sorki ze logi są niepełne ale robiłem je pierwszy raz. Może to będzie jakaś wskazówka: Jak autko postoi przez noc i jest zimne to wszystko jest w porządku, ciągnie od 1500 obrotów i jest ok, ale jak się nagrzeje to robi się muł. I już jedzie jak sdi. NIe pomaga wyłączenie zapłonu. Dopiero na drugi dzień cągnie....[br]Dopisany: 04 Sierpień 2009, 11:35_________________________________________________Jeszcze jakieś wskazówki?
letallec Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zrob i wrzuc logi BS, w szczegolnosci 011BS.
danielu260481 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Niewiem czy bedzie czytelny bo akurat na tym kompie nie mam excela ale moze sie ktoś odczyta. Jak nie to zrobie jeszcze raz..... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7a323d69b734d95.html
letallec Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Nie o to chodzilo. To co zalaczyles to statyczne 011. Chodzi o logi Basic Settings. Poczytaj w Diagnostyka jak to zrobic i popraw.
danielu260481 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Już wszystko zrobione. Okazało się, że to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się