Cineksik Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Mam no oku A3 z tym dwu litrowym silnikiem diesla, na co zwrócić uwagę i co może zrobić mi niemiłego psikusa??
Sztomel Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ogólnie rzecz biorąc to obawiałbym się samego silnika BKD - zwłaszcza jeśli jest on z początku jego produkcji, silniki z tym oznaczeniem charakteryzowały się licznymi usterkami turbosprężarek i głowic ale sam tego nie mogę potwierdzić gdyż nie jestem ani nie byłem użytkownikiem tego silnika, opinie na jego temat zamieszczane jednak były przez wiarygodne osoby zwłaszcza na forach znanych firm tuningujących m.in auta z tymi silnikami.
MAJKI Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jak auto bedzie po 2006 roku to już są te silnik poprawione no i najważniejsze mają zwykły naped pompy oleju i nie mają wałków wyrównoważających....
mm.max Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Miałem BKD.... Turbiny gwiżdża ale to standard jak masz szczęscie to turbo sie nie rozleci. No i po zimie głowiczka może ci pęknąć to miałem u siebie. Podobno sa również problemy ze skrzynią ale to słyszałem jedynie z opisów forumowych. Znam za to przypadki A3BKD z 3 wymienionymi głowicami. Wiec nawet po 2006r. koncern VAG nadal ma problemy z tym silnikiem. Z tym że głowica wymieniona w ASO ma 2 lata gwarancji od daty jej założenia
Cineksik Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Do zamknięcia , auto okazało się zakalcem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się