Pandzior Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam, mam następujący problem z moim furaczem. Wczoraj na trasie zauważyłem, że prz 80km/h jakies 1500 obr. przy wciśnięciu delikatnie gazu auto zostawia za sobą chnurę białego dymu. Gdy przyspieszyłem do 120km/h na godzinę auto nagle straciło moc i przestało reagowac na pedał gazu. Zjechałem na pobocze, zgasiłem, odpaliłem go z trudnościami i jechałem dalej dymił niemiłosiernie i szrpał. Zawsze gdy puszczałem pedał gazu na jakiś czas przestałał na niego reagowac. Później zaczął strzelac i dymić na czarno. Temperatura trzymała się cały czas na 90. Dziś rano sprawdzałem olej, nie ubyło wiele, a mimo to na wyświetlaczu wyświetla się komunikat OEL, dziś już nie chciał odpalić. Niestety nie mam możliwości podlączenia pod VAG'a. Proszę o sugestje co mogło się stać. Dodam, że przed tą trasą zatankowałem paliwo, właśnie zapaliła się rezerwa i przejechałem ok 100km kiedy to się stało.
vikis4 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Pochwal się kiedy wymieniałeś filtr paliwa???
Pandzior Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Od kupna czyli 6 mies i 15kkm jeszcze nie, a wczesniej tez wątpie czy poprzedni wlaściciel wymieniał. Faktycznie od jakiegoś czasu jeżdzę na takiej mętnej ropie. Temat opanowany. Silnik się rozleciał.
Doman13 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 1Z się rozleciał? Kumpel miał tak samo jak Ty w, ale w hondzie civic (benzyna) to zdjęliśmy głowicę i daliśmy do planowania. Po założeniu auto jeździ do dziś...
Pandzior Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Jakieś koło zembate od rozrządu zaczęło obracać jak chciało. Pogięły się zawory, auto wczesniej miało spory apetyt na olej i chyba raczej muszę się pogodzić ze śmiercią motorowni i szukać nowej.
Doman13 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 jeżeli motorownia jest w takim stanie to tylko swap silnika. POWODZENIA
Pandzior Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Tylko to mi pozostało. Chyba wezmę silnik od kolegi Dudi75.
vikis4 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Przykra sprawa ale po tych objawach o których pisałeś w pierwszym poście-wszystko wskazywało właśnie na zawalony filtr paliwa! Oczywiście daj znać jak już coś zmontujesz Powodzenia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się