krzycho78 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam Mój kolega nie dawno kupił sobie VW Passata Variant 1,9 TDI, 131 KM, AWX.; prod 09.2001 od samego początku jest odczuwalny brak mocy i to w całym zakresie obrotów, posprawdzaliśmy układ podciśnienia, podmieniony został przepływomierz, zawór N75 no i bez skutku moim zdaniem zawór EGR dziwnie pracuje no ale nie będę się tutaj wypowiadał tylko czekam na interpretacje logów co może być przyczyną takiego stano rzeczy Logi statyczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/597554d2a638e769.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c64ae8de23b7177.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91a998f1640de474.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f2fd87583e58fe9.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1661c7eb03db1c64.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7254fb65c1d59787.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38811c67e2e94e1b.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5254c8233e492112.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/977895e08921e83c.html Basic setting 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f339a70db3d740f7.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bab1b019dc5f7a5f.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a765be236052f1a8.html Logi dynamiczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d77b29824bc587a2.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b0884bbf5cb9281.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0949f2022a504c25.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7feba4543300ae91.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4b5ef1b87bcc0a0.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff510c43cf86e8e2.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/862781e0ac4e2777.html Z góry bardzo dziękuję [br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 14:50_________________________________________________chłopaki no jak tam nikt nie pomoże co z wami ? zawsze szybka odpowiedz a tu nic, pewnie dlatego że to passat ale przecież to i tak jedna rodzina, chcemy z kolegą jechać nad morze dlatego zależy mi na czasie w innym wypadku będę musiał się wlec za nim jak żółw proszę powiedzcie co z tym jego autem nie halo
przemik Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 chłopaki no jak tam nikt nie pomoże co z wami ? zawsze szybka odpowiedz a tu nic, pewnie dlatego że to passat ale przecież to i tak jedna rodzina, chcemy z kolegą jechać nad morze dlatego zależy mi na czasie w innym wypadku będę musiał się wlec za nim jak żółwproszę powiedzcie co z tym jego autem nie halo Bez sensu ten komentarz - chcesz szybko od ręki jedz do mechnika. Z logów wynika ze auto powinno zapitalac jak wsciekle. Turbo i przeplywomierz - zdrowe. Co mi sie nie podoba: termostat - absolutnie natychmiast do wymiany Kat synchronizacji - na granicy dopuszcznego odchylenia - czy rozrząd w tym aucie byl zmieniany lub ma byc zmieniany ?
krzycho78 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 sorki jesli uraziłem ok czyli termostat do wymiany co chodzi o rozrząd to nie wiadomo czy był zmieniany, na pewno będzie tylko za jakiś miesiąc może dwa Jak można samemu najprościej sprawdzić ten kąt synchronizacji? o ile wogle można
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Jak można samemu najprościej sprawdzić ten kąt synchronizacji? o ile wogle można no wlasnie za pomoca vag'a ....
krzycho78 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 tyle to i ja wiem tylko w którym kanale i na co zwrócić mam uwagę
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 tyle to i ja wiem tylko w którym kanale i na co zwrócić mam uwagę 004 ostatnia kolumna .. ma byc ~ 0
krzycho78 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 czyli synchro angle -3..+3CK ma być 0 rozumiem że to 0 ma zarówno w dynamicznych jak i w statycznych logach być czy dobrze myślę? jeżeli tak to pozostaje tylko mechanik i ściąganie przedniego zderzaka żeby rozrząd sprawdził czy się nie przestawił
przemik Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Jest na forum opis jak ustawic kąt synchronizacji. Skoro nie wiecie kiedy byl zmieniany rozrzad to ja bym nie czekal tych dwóch miesiecy
krzycho78 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 jeszcze dzisiaj po południu wymienimy termostat i ustawimy kat synchronizacji, o efektach napiszę wieczorem[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 13:23_________________________________________________no i nic termostat wymieniony, kąt synchronizacji ustawiony efekt bez zmian panowie jeszcze mogę sprawdzić ?
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 no i nic termostat wymieniony, kąt synchronizacji ustawiony efekt bez zmian panowie jeszcze mogę sprawdzić ? tzn co bez zmian ??? ... patrzac na logi nic autu nie dolega [oprocz tego co bylo napisane]
krzycho78 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 tzn zrobiliśmy to o czym było pisane czyli został wymieniony termostat i ustawiony kąt synchronizacji możę zerknij jeszcze raz na logi i spróbuj znaleźć inną przyczynę tego że auto ciąglę ma problem z przyspieszeniem, ciągiem czy momontem obrotowym innymi słowy ciągle chodzi jakby nie miał turbiny. doradź co możemy jeszcze sprawdzić właśnie mam w garażu i jesteśmy w trakcie naprawy
przemik Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 innymi słowy ciągle chodzi jakby nie miał turbiny. W takim razie powyzsze logi nie sa z tego samochodu - turbo pompuje jak wsciekle.
krzycho78 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 a ja ci powiem że te logi są na 1000% od tego samochodu zresztą sam osobiście je robiłem siedzieliśmy do trzeciej rano i nic przekładaliśmy z mojej B6 chyba wszystkie czujniki. Już tak myślałem może ktoś w mapach namieszał czy w kodowaniu no ale sam nie wiem skoro twierdzicie że te logi są takie super to dlaczego ten gad stoi w miejscu, może jest jakaś wada w samym silniku, gdzieś jeszcze słyszałem że vacum pompa spełnia podwójną rolę czyli wytwarza podciśnienie i pompuje dodatkowo paliwo i czasem potrafi spłatać figla - może ją jeszcze sprawdzić Cz ktoś kiedyś zetknął się wogle z takim problemem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się