Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów (VW Passat AWX)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój kolega nie dawno kupił sobie VW Passata Variant 1,9 TDI, 131 KM, AWX.; prod 09.2001 od samego początku jest odczuwalny brak mocy i to w całym zakresie obrotów, posprawdzaliśmy układ podciśnienia, podmieniony został przepływomierz, zawór N75 no i bez skutku moim zdaniem zawór EGR dziwnie pracuje no ale nie będę się tutaj wypowiadał tylko czekam na interpretacje logów co może być przyczyną takiego stano rzeczy

Logi statyczne

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/597554d2a638e769.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c64ae8de23b7177.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91a998f1640de474.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f2fd87583e58fe9.html

007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1661c7eb03db1c64.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7254fb65c1d59787.html

013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38811c67e2e94e1b.html

018

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5254c8233e492112.html

023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/977895e08921e83c.html

Basic setting

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f339a70db3d740f7.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bab1b019dc5f7a5f.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a765be236052f1a8.html

Logi dynamiczne

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d77b29824bc587a2.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b0884bbf5cb9281.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0949f2022a504c25.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7feba4543300ae91.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4b5ef1b87bcc0a0.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff510c43cf86e8e2.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/862781e0ac4e2777.html

Z góry bardzo dziękuję

[br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 14:50_________________________________________________chłopaki no jak tam nikt nie pomoże co z wami ? zawsze szybka odpowiedz a tu nic, pewnie dlatego że to passat ale przecież to i tak jedna rodzina, chcemy z kolegą jechać nad morze dlatego zależy mi na czasie w innym wypadku będę musiał się wlec za nim jak żółw

proszę powiedzcie co z tym jego autem nie halo

Opublikowano
chłopaki no jak tam nikt nie pomoże co z wami ? zawsze szybka odpowiedz a tu nic, pewnie dlatego że to passat ale przecież to i tak jedna rodzina, chcemy z kolegą jechać nad morze dlatego zależy mi na czasie w innym wypadku będę musiał się wlec za nim jak żółw

proszę powiedzcie co z tym jego autem nie halo

Bez sensu ten komentarz - chcesz szybko od ręki jedz do mechnika. :wink4:

Z logów wynika ze auto powinno zapitalac jak wsciekle.

Turbo i przeplywomierz - zdrowe.

Co mi sie nie podoba:

termostat - absolutnie natychmiast do wymiany

Kat synchronizacji - na granicy dopuszcznego odchylenia - czy rozrząd w tym aucie byl zmieniany lub ma byc zmieniany ?

Opublikowano

sorki jesli uraziłem

ok czyli termostat do wymiany

co chodzi o rozrząd to nie wiadomo czy był zmieniany, na pewno będzie tylko za jakiś miesiąc może dwa

Jak można samemu najprościej sprawdzić ten kąt synchronizacji? o ile wogle można

Opublikowano

Jak można samemu najprościej sprawdzić ten kąt synchronizacji? o ile wogle można

no wlasnie za pomoca vag'a .... :wink4:

Opublikowano

tyle to i ja wiem

tylko w którym kanale i na co zwrócić mam uwagę

004 ostatnia kolumna .. ma byc ~ 0

Opublikowano

czyli synchro angle -3..+3CK ma być 0

rozumiem że to 0 ma zarówno w dynamicznych jak i w statycznych logach być czy dobrze myślę?

jeżeli tak to pozostaje tylko mechanik i ściąganie przedniego zderzaka żeby rozrząd sprawdził czy się nie przestawił

Opublikowano

Jest na forum opis jak ustawic kąt synchronizacji.

Skoro nie wiecie kiedy byl zmieniany rozrzad to ja bym nie czekal tych dwóch miesiecy :wink4:

Opublikowano

jeszcze dzisiaj po południu wymienimy termostat i ustawimy kat synchronizacji, o efektach napiszę wieczorem[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 13:23_________________________________________________no i nic

termostat wymieniony, kąt synchronizacji ustawiony

efekt bez zmian

panowie jeszcze mogę sprawdzić ?

Opublikowano

no i nic

termostat wymieniony, kąt synchronizacji ustawiony

efekt bez zmian

panowie jeszcze mogę sprawdzić ?

tzn co bez zmian ??? ... patrzac na logi nic autu nie dolega [oprocz tego co bylo napisane]

Opublikowano

tzn zrobiliśmy to o czym było pisane czyli został wymieniony termostat i ustawiony kąt synchronizacji

możę zerknij jeszcze raz na logi i spróbuj znaleźć inną przyczynę tego że auto ciąglę ma problem z przyspieszeniem, ciągiem czy momontem obrotowym innymi słowy ciągle chodzi jakby nie miał turbiny.

doradź co możemy jeszcze sprawdzić właśnie mam w garażu i jesteśmy w trakcie naprawy

Opublikowano
innymi słowy ciągle chodzi jakby nie miał turbiny.

W takim razie powyzsze logi nie sa z tego samochodu - turbo pompuje jak wsciekle.

Opublikowano

a ja ci powiem że te logi są na 1000% od tego samochodu zresztą sam osobiście je robiłem

siedzieliśmy do trzeciej rano i nic przekładaliśmy z mojej B6 chyba wszystkie czujniki.

Już tak myślałem może ktoś w mapach namieszał czy w kodowaniu no ale sam nie wiem skoro twierdzicie że te logi są takie super to dlaczego ten gad stoi w miejscu, może jest jakaś wada w samym silniku, gdzieś jeszcze słyszałem że vacum pompa spełnia podwójną rolę czyli wytwarza podciśnienie i pompuje dodatkowo paliwo i czasem potrafi spłatać figla - może ją jeszcze sprawdzić

Cz ktoś kiedyś zetknął się wogle z takim problemem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...