Marcin. 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Ponieważ ewidentnie odczuwałem niedobór koni w mojej S4, udałem się na hamownię. Jakieś pomysły, skąd taki wynik? Przypominam fabryka deklaruje 344 KM & 410 Nm. Przebieg mocy i momentu zgodny z fabrycznym, tylko sporo niżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Może przepływomierz zasyfiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Diagnoza VAG pokaze co i jak moze przeplywka??moze co innego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin. 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 VAG nie pokazuje żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 nie zawsze pokaże błąd przepływki - jedź do serwisu i niech podmnienią przepływomierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin. 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 A mają przepływomierze na podmianę? Może lepiej podjechać do Unitronica albo Diagtronica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 VAG-iem musisz zrobic logi wstawic na forum a tu juz koledzy zinterpretuja co i jak i wszystko bedzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Falujący moment, stawiam na przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 najprawdopodobniej przepływomierz, A w serwisie takie rzeczy to mają :biggrin: ale trochę Cię skasują za samo sprawdzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 A mają przepływomierze na podmianę?Może lepiej podjechać do Unitronica albo Diagtronica? Nie ma przepływek na podmiane w ASO. Musisz kupić i jeżeli chcesz mieć gwarancje to oni muszą ją wymienić, kolega Poziek może coś na ten temat powiedziec W Diagtroniku nie beda mieli takiej przepływki. Jeżeli byłoby odwrotnie to dam Ci znać. Bede u nich niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin. 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Z rozmów z Kocarem wynika, że te silniki często mają sporo mniej koni, z reguły w okolicach -30 KM. U mnie brak trochę więcej, ale hamownia w Łodzi charakteryzuje się słabym nadmuchem, więc można dodać około 10 KM. Chciałbym, żeby to była przepływka, ale obawiam się że ten silnik taki po prostu jest :frown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Marcin., nie dawałeś czasem ostro w palnik jak jechałeś do Łodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin. 0 Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 pre_pl, zdecydowanie jechałem wolno :smile: A czy to może mieć jakieś znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Sprawdź jakie masz wartości z przepływki w g/s w Vagu (Block 001) oraz jakie wartosci w Block 032 (drugie okienko - Multiplicative). Jak te ostatnie znacząco odbiegaja od 0% (np. 15%) to pewnikiem walnieta przepływka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin. 0 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Żeby sprawdzić wartości to muszę się udać do ASO, a na razie cierpię na brak czasu W każdym razie, albo zakładam do niego pełnego Milteka + remap, albo zmieniam na RS6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 + remap by who ?? Jeśli moge spytać ??Możesz wpaśc do wawy, zrobimy ci logi :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 W ASO to ci gówno sprawdzą. Takie jest moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin. 0 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 + remap by who ?? Jeśli moge spytać ??Możesz wpaśc do wawy, zrobimy ci logi :twisted: Albo Kocar albo Unitronic. Dzięki za propozycje :smile: Ewentualnie gdzie i kiedy? [ Dodano: 10-05-2007, 17:47 ] W ASO to ci gówno sprawdzą. Takie jest moje zdanie. Też się tego obawiam A kto w takim razie dobrze to zrobi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Musisz zainwestować 100zł w kabelek Vag-Com z Allegro, ściagnąć sobie wersję freeware VAGa-Coma i jazda robić logi ! (zakładam że Laptopa posiada ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się