panmaly Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Jak w temacie, auto zapala po 5 sek. kręcenia rozrusznikiem. Problem pojawia się i na zimnym i ciepłym silniku. Zaraz po zgaszeniu pali na dotyk. Po paru minutach już jest problem. Zarówno po zgaszeniu na gazie jak i na benzynie. Sprawdzana była pompka paliwa, zawór ciśnieniowy na listwie, wtryski od gazu(szczelne) - te elementy OK. Wczoraj wykręciłem wtryski benzynowe i moczyłem w nafcie przez noc - nic to nie pomogło. Muszę je oddać do czyszczenia. Za wszelkie pomysły z góry dziękuję.
wesz82 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Co rozumiesz przez sprawdzenie pompki paliwa??? Mierzyłeś ciśnienie?? Proponuje podpiąć Vag i sczytać błędy. Sprawdź także czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie
panmaly Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Pompka została wymieniona, nieszczelności nie ma vag nic nie pokazuje. świece mają 30tys. wyglądają ładnie
Rafalo Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 to czujnik kontroli temperatury, mialem identyczny problem. czujnik byl walniety i komputer dostawal np. informacje o temperaturze -80 C:) czesc 30 euro
jacol210 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam! Mam taki sam problem z w swoim AEB 1.8T czy walnięty czujnik temp pokazalo ci na VAG bo mi VAG nic nie wyrzuca a problem z odpalaniem wystepuje,wymienilem listwe wtryskowa kompletną,swiece i nadal to samo....Juz nie mam sily na to auto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się