kula13000 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Witam. Otóż wracając niedawno z Niemiec, puścił mi jeden z metalowych wężyków do wtrysków. Po ich wymianie auto odpaliło pochodziło z 15 minut po czym kiedy obroty się ustatkowały i chciałem ruszyć, włączyłem tryb D odpuściłem hamulec - auto zrobiło metr po czym zgasło. Gdy próbowałem je odpalić silnik jakby kręcił lecz nie chciał zapalić wg komp. diagnostycznego trzymał koło 200 obr/min zaczęła świecić się kontrolka od świec żarowych. Teraz gdy przekręcam kluczyk po chwili zapala się znowu kontrolka świec żarowych. Czy mieliście kiedyś podobne przypadki i jak one się kończyły. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam gorąco.
wojtekce Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 trzeba zrobić odczyt błędu Vagiem
kula13000 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Czy może to być problem z czujnikiem stopu bądź żarówkami? czytałem troszkę i często to się pojawia właśnie z tymi kontrolkami od świec. Znajomy mechanior sprawdził paliwo w przewodach jest dochodzi do wtrysków, więc chyba ten czujnik albo żarówki. Jak podpieto pod vag wyszło jak dobrze pamiętam potencjometr pedału prędkości... czy jakoś tak. Zapisane mam w aucie które jest 30 km ode mnie:( w warsztacie gdzie robiłem te wężyki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się