Sajper Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 1z miały seryjnie montowane turbawki z zmienną geometrią ?? bo u mnie jest chyba cos modzone bo jest z zmienną... ogolnie kuzyn ma identycznego paździoszka, taki sam silnik i u niego jak 2 razy jechałem to jakos słabo sie zbierał... w porównaniu do mojego.
Kowi87 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 1Z nie miały zmiennej geometrii. Zrób fotke najlepiej
grabson765 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 w 1z nie bylo zmiennej geometri lopatek turbiny. po czym poznajesz ze masz ze zmianna ?? moze masz jakiegos chipa wstawionego albo Twpj kolega ma zajezdzonego 1z i stad ta roznica
Kowi87 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Mi to wygląda na seryjną turbine w 1z bez zmiennej geometrii, moze masz poprostu program zrobiony
Sajper Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 tez mi cos na to wygląda,jak na autostradzie z Koloni wracałem 4 osoby i bagaż i 200 pociągneła
przemik Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Zrob diagnostyke i sie wyjasni czy fura byla czipsowana...
k0za Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Ostatnio u znajomego z passacie 1.9 tdi 90KM z 2000r. widziałem turbo ze zmienną geometrią ( turbo wyglądało identycznie jak u mnie w AJM ) Pozatym można VAGiem sprawdzić czy auto było chipowane ?
krzycho_e Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Witam na 100% zwykła turbinka bez zmiany geometrii
grabson765 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Ostatnio u znajomego z passacie 1.9 tdi 90KM z 2000r. widziałem turbo ze zmienną geometrią ( turbo wyglądało identycznie jak u mnie w AJM ) Pozatym można VAGiem sprawdzić czy auto było chipowane ? mial silnik ahh czyli 90km ale turbo ma te samo co 110 ze zmienna geometria lopatek tylko slabsze wtryuski itemu ma 90km posiada pompe 11 co za tym idzie jest to silni, bardziej podatny na tuning niz 110
przemik Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Pozatym można VAGiem sprawdzić czy auto było chipowane ? ..a i owszem mozna...
k0za Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 mial silnik ahh czyli 90km ale turbo ma te samo co 110 ze zmienna geometria lopatek tylko slabsze wtryuski itemu ma 90km posiada pompe 11 co za tym idzie jest to silni, bardziej podatny na tuning niz 110 Dokładnie jest to silnik AHH - dziś sprawdzałem Pozatym można VAGiem sprawdzić czy auto było chipowane ? ..a i owszem mozna... A może widzieć jak się do tego dobrać? Mam Vag'a
grabson765 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 mial silnik ahh czyli 90km ale turbo ma te samo co 110 ze zmienna geometria lopatek tylko slabsze wtryuski itemu ma 90km posiada pompe 11 co za tym idzie jest to silni, bardziej podatny na tuning niz 110 Dokładnie jest to silnik AHH - dziś sprawdzałem Pozatym można VAGiem sprawdzić czy auto było chipowane ? ..a i owszem mozna... A może widzieć jak się do tego dobrać? Mam Vag'a sprawdzic cisnienie doladowania turbiny i dawki paliwa jak masz chipa to sa zwiekszone
k0za Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 grabson765 tak myślałem, ale nie mogę znaleźć wartości nominalnych dla AJM A jednak znalazłem :> U mnie są podobne, teraz ciekawe jak wyglądają wartości w lekko dłubniętych AJM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się