driv Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Witam mam problem pomimo włączonej śnieżynki nie działa sprężarka, podłączyli mi poprzez wyłącznik ręczne uruchamianie sprężarki, ale zaczęły wtedy pływać obroty silnika przy raptownym odjęciu nogi z gazu a później już się uspokajają. Co w związku z tym robić ? Czy taki panel jest naprawialny i za ile czy lepiej go kupić używany (może ktoś z kolegów klubowiczów ma taki)? Czy taki wyłącznik jest bezpieczny tak w ogóle?
Gość Iceman Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 zakatujesz sprężarke w ten sposób :biggrin:
driv Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2007 w takim razie co mam zrobić, a może to nie panel tylko jakiś czujnik po drodze?
Gość Iceman Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 teoretycznie panel jak zapala śnieżke i ona nie gaśnie powinien byc ok , szukał bym w instalacj po drodze do spręzarki :biggrin:
driv Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Gość przyłożył próbówkę do jakiegoś kabelka przy panelu mając go podłączonego do masy - sprężarka się włączyła- i wtedy stwierdził że to panel. Czy to możliwe?
Gość Iceman Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 wiec opisz wszystko co było robione i wtedy moze ci podpowiem bo tak to ja bede wyciagał od ciebie info przez dwa dni
driv Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2007 A może po prostu mogę zadzwonić i wtedy wszystko opowiem? [ Dodano: 28-04-2007, 14:39 ] Od początku facio sprawdził że nie ma prądu w zielonej wtyczce przy sprężarce pomimo świecącej śnieżynki, więc sprawdził bezpieczniki i tu było ok więc wyciągnął panel, przyłożył próbówkę do jednego z kabelków przy czarnej wtyczce podłączył do masy i wtedy sprężarka odżyła. Podłączył pstryczek elektryczek i mówi że tym można włączać sprężarkę, jak dla mnie lipa. [ Dodano: 28-04-2007, 14:41 ] i do tego jeszcze pojawiło się pływanie obrotów, w momencie jak chodzi sprężarka włączona tym pstryczkiem
Gość Iceman Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 obroty faluja bo silnik niewie ze ma klime właczona , z tego co opisujesz to musisz Vag podłaczyc i zobaczyc co pokarze , co do telefonu to mam dzisiaj po całym tygodniu dosyc mówienia o klimie ( odebrałem kilka tysiecy telefonów przez cały tydzień ,pogoda zrobiła swoje ) pozdrawiam
driv Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2007 dzięki pojadę podpiąć do Vag odezwę się w tygodniu dzięki za pomoc pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Prawdopodobnie może wystarczyć samo kodowanie sterownika, albo przelutowanie pinów. Podłączyć pod VAG, wykonać test elementów wykonawczych. Potem można zabierać się do rozbierania panelu. Mogłeś wczoraj przyjechać na spot to zrbiło by ci się małą diagnostykę.
cOp Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Witam. Widze ze nietylko ja mam problemy ze sterownikiem , takw skrucie o moim problemie : Zrobilo sie cieplo i zauwazylem ze klima niestety niedziala albo i wogole nie potrafilem jej uruchomic, dlatego iz sniezynka od samego poczatku niechciala sie wlaczyc;/ , jak przytrzymywalem klawisz to sie zapalala, ale klima dalej niechodzila, wiec pojechalem do pkt napelniania klim i stwierdzil Pan mechanik ze klima jest nabita, ze cos ze sterownikiem;/ podlaczyl klime na krotko i zaczela dzialac, wiec podlaczyl autko pod kompa czy tam pod cos i stwierdzil ze mam cos z kodami i pokazuje mu ze mam 3 bledy i sterownik od Cabrio:O . miedzy czasie probowal wklepac jakies kody ale przywracalo mu calyczas jakies fabryczne. prosze o pomoc co ja mam z tym zrobic [ Komentarz dodany przez: Iceman: 29-04-2007, 13:35 ] kolego zapraszam do działy Newbie na początek jednak
Gość Iceman Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 tu jest wiekszosc odpowiedzi http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5251
titka Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Witam wszystkich serdecznie.Wybaczcie jesli robie cos nie tak , jestem tu poraz pierwszy. Nawiazujac do tematu mam klopot z klimą.Fachura sprawdzil i powiedzial ze panel.Zakladam nowy nic, nastepny nic .Wszystko chodzi a nie chlodzi, sprawdzal na krötko chlodzi a pod panelem nie , co jest grane.Chodzi o A4 96.U kolegi wyzej taki sam numer i tylko VAG pomoze nic innego?
szogun0 Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Tak jest, VAG. Panel pochodzi z innego samochodu i trzeba mu zmienić kodowanie na odpowiednie dla twojego samochodu.
cOp Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Ja niestety mialem Panel co sie okazalo od A6 z 96r 0_o . No nic czekam az przyjdzie odpowiedni i zobaczymy czy zadziala
driv Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 Witam temat lekko przeterminowany, ale myślę że warty zaakcentowania:) U mnie cały problem tkwił nie w lutach, kodach i innych tylko w nieumiejęności jednego mechanika. Drugi podłączył do VAG i okazało się że wtyczka pod reflektorem była rozłączona. Naprawa z diagnostyką na kompie trwała 10 minut. Nie polecam w każdym razie podpinania na krótko - silnik wariuje i tyle:) Pozdrawiam Dodam tylko że u mnie też była diagnoza, że panel jest padnięty, a on po prostu jak nie otrzymuje informacj od czujników po drodze nie włacza sprężarki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się