kori Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Otóż sprawa wygląda następująco, po przekroczeniu 80-100 km/h auto wpada w delikatne wibracje (nie czuc ich na kierownicy lecz na całym aucie) drgania te słabną oraz nasilają się w czasie jazdy. Problem rozpoczoł się z chwilą gdy założyłem 17" (poprzednio 15') fakt jedna felga może była delikatnie krzywa ale na gorszych jeżdziłem i nic nie biło, zmieniłem koła na 18' i dalej to samo, identyczne objawy przy tych samych prędkościach. Dla upewnienia się zalożyłem na próbę poprzednie 15" ( na początku tylko założyłem 15 na tył i dalej drgało, po założeniu również na przód drgania są praktycznie nie wyczuwalne ale są, więc to może byc inna przyczyna niż koła tylko na niższej oponie drgania są bardziej wyczuwalne. Prawdopodobnie plecionka tłumika jest do wymiany ale czy ona może objawiac się w czasie jazdy ? Poduszki na silniku OK. Gdzie jeszcze szukac przyczyny ?
majkel_majki Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Masz automat czy manualną skrzynię?
mlodyy Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 wina lerzy w opanach lub felgach moze jezdziles na gorszych ale napewno na zawieszeniu wielowahaczowym???sprawdz jeszcze amorki z przodu i zawieche
kori Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 I wyjaśniło się, rozszczelniła się opona przy feldze, pojechałem do wulkanizacji aby przesmarowac, i przy okazji wyważyłem, i po kłopocie, poprzednie koła również były wyważane przed założeniem ale u konkurencji. Więc wyważenie wyważeniu nie równe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się