Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Syk silnika - logi + filmik (VW Golf IV AHF)


mech15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przedstawiam golfa mojego znajomego. Czytać logi dopiero się uczę (podobnie jak je wykonywać) więc proszę o ocenę fachowym okiem (za uwagi co do wykonania będę wdzięczny). Zachęcam także do wyszczególnienia, czego brakuje, co warto by było dodać lub usunąć, aby analiza logów była optymalna.

golf 1,9 TDI AHF, syk silnika powyżej 2000 obr./min., wskaźnik temp. na desce leży (węże ciepłe)

na początek filmik z zarejestrowanym sykiem:

Wynik auto scana:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 GP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG KD17

Coding: 00013

Shop #: WSC 00100

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

LOGI:

dynamiczne 000-001-003

e8fd7dc247bd7977m.jpg

dynamiczne 004-008-010

e07939e5de681de9m.jpg

dynamiczne 011

422f8d7faafad4fem.jpg

statyczne 000

4bb0b6c1e53d09f0m.jpg

statyczne 003

6a8a19bbab00c528m.jpg

statyczne 004

fa8f7e8c3eb22a7em.jpg

statyczne 007-013-018

74ad4dc29eff0eb7m.jpg

statyczne 023

08150f96e86acbb4m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm

no coś tu się nie zgadza

wątek:

[tdI] Diagnostyka (aktualizacja: 30 VII 2008)

termostat oraz G2/G62

niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej.

w razie wymiany termostatu zaleca się zakup oryginału w ASO.

w razie wymiany czujnika G2/G62 zaleca się zakup oryginału w ASO.

czujniki związane z badaniem termostatu:

G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU;

G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej.

a ty piszesz zupełnie odwrotnie

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GOLF TDI AHF: po odłączeniu kostki z czujnika w głowicy nie będzie pokazywał temp na liczniku (praktykowałem kiedyś)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probe dynamiczną trzeba bedzie powtorzyc - nie wolno odpuszczac pedalu akceletarora podczas logowania...

Jesli chodzi o statyczne to zaznacz ktore są normal a ktore Basic Settings.

Czujnik temperatury chyba bedziesz musial wymienic. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do syczenia to miałem tak kiedyś w a3 1,9 tdi, prawdopodobnie spadła odma... zobacz... za silnikiem wężyk..

dobra myśl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworz maske i zlokalizuj gdzie zasysa powietrze, bo skoro w srodku slychac to na zewnatrz nie bedzie z tym problemu. Najwidoczniej tak jak juz koledzy pisali albo waz pekniety albo spadl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie problem polega na tym, że syk słychać pod obciążeniem, tzn podczas jazdy. Na postoju normalnie. Podejrzane są, jeden z węży w układzie dolotowym bo to jest taka rzeźba trochę i ta odma(jeszcze nie sprawdzona). To auto mojego kumpla, nie mam do niego dostępu, żeby "naprawiać", zrobiłem mu tylko logi. Jemu nie przeszkadza ta jazda z sykiem i nic na razie z tym nie robi. W planie jest podparcie przodu auta i zakręcenie kołami na biegu, może wtedy uda się dokładnie określić skąd dobiega ten syk. W aucie trzeba także wymienić kilka rzeczy. Na pewno powiadomię skąd ten syk się wydobywał i zamieszczę logi po naprawie (może to potrwać). Dzięki za sugestie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...