Gamling Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Panowie ostatnio coś mojej A4 zaczyna brakować prądu. Objawy są następujące: 1: czasem w czasie jazdy zapala się kontrolka ładowania akumulatora, wysiada wtedy też wspomaganie kierownicy - nic przyjemnego brrr 2: czasem przy odpalaniu na całkiem zimnym silniku, np po nocy, długo świeci się kontrolka świec żarowych Jak myślicie czy to objawy zdychającego akumulatora - mam jeszcze ori fabryczny. Czy też może jest jakiś problem z jego ładowaniem? Niestety nie mam czasu w najbliższym czasie podjechać do jakiegoś elektryka a nie chcę też w ciemno kupować nowego akumulatora a potem okaże się że to nie jego wina.
kazuyaet Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Najprawdopodobniej masz problem z paskiem lub napinaczem jedno albo drugie. Ja bym stawiał na napinacz. te dolegliwości na 100% nie mają nic wspólnego z akumulatorem.
Aydaho Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 raczej tak - podładuj przez noc i sprawdz czy problemy nadal występują - jezeli nie -> kupuj nowy AQ
kazuyaet Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Mam takie pytanie co ma wspólnego wspomaganie i akumulator. Wspomaganie (pompa) działa przeciesz na pasek.
Aydaho Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Mam takie pytanie co ma wspólnego wspomaganie i akumulator. Wspomaganie (pompa) działa przeciesz na pasek. a co ma pasek do świec żarowych ?
bin85 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zanim kupisz nowy aku. sprawdź jak kolega kazuyaet napisał pasek bo może się ślizga i niema napędu pompy wspomagania i alternatora co za tym idzie brak ładowania i zapala sie kontrolka. To chyba jedyna rzecz wspólna dla tych objawów. Jeżeli z paskiem wszytko ok to trzeba by się wziąć za alternator czy jest odpowiednie napięcie ładowania dopiero myśleć o aku. ale co wtedy z tym wspomaganiem no chyba ze to zbieg okoliczności i masz dwie różne usterki.
Gamling Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Dzięki za pomoc. Musze jednak gdzieś z tym podjechać.
Tooomi Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Jezeli masz jakis miernik nawet dla amatorów to sprawdz aku w spoczynku powinien wynosic 12.5 - 12.7 V jezeli po odpaleniu (powinno byc 13.8 14.2V w tych granicach) jest tyle samo to masz padniety regulator napiecia,a jezeli napiecie skacze tzn.ze juz jest jego koncówka,a co do paska to wystarczy troche oleju aby sie slizgal,a co za tym idzie te objawy co masz.
Gamling Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Dzięki, muszę w takim razie sprawdzić miernikiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się