Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana drążka zmiany biegów w automacie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wie może ktoś czy da się zdjąć samą gałkę ponieważ mam obszytą skórą a już troszeczkę się pościerała i chciałbym wymienić obszycie! Ma może ktoś już jakieś doświadczenie? Sory jeżeli było już na forum ale nic nie znalazłem!

Opublikowano

czyżby nikt jeszcze nie wymieniał tego(o ile istnieje taka opcja)?

Opublikowano

trzeba by było zobaczyć gdzieś e ETCE jak to się rozbiera :mysli:

przy okazji sam chętnie bym się dowiedział...

Opublikowano

w takim razie może ktoś kto ma i mógłby sprawdzic czy to da się rozebrac!?!?

Opublikowano

napewno da się rozebrać bo ja mam włożoną jakąś padliniarską ala sportową gałke. właśnie szukam oryginału i będę chciał przekładać. z tego co widze po mojej to sciąga sie samą końcówkę jakoś a drągal zostaje oryginał.

Opublikowano

też już do tego doszedłem, znalazłem rysunek na który pokazana jest końcówka jako część wymienna ale jeszcze pozostaje problem jak zdjąć oryginalną końcówkę, trzeba będzie pokombinować

Opublikowano

alex3p wrzuć ten obrazek :cool1:

Opublikowano

f6bdcce0839d7b09m.jpg

8D0713161- spring shackle (nr 10 na rysunku)

Opublikowano

Sory że odświeżam stary wątek ale do tej pory nie znalazłem odpowiedzi jak zdemontować ten drążek, a chciałbym wysłać do obszycia razem z kierownicą. Jak komuś się udało to pisać!!!

Opublikowano

nikt tego nie robił :wallbash:

wyższa szkoła jazdy :polew:

Opublikowano

srebrna obwoluta przy gałce (oznaczona na zdjęciu nr 2) musi zejść w dół i wtedy gałkę pociągnąć do góry i powinna zejść.

Opublikowano

ehh widze tylko ja demontowalem gałę:) Panowie- srebrny szeroki pierscien pod gałka trzeba zsunac w dół, najlepiej plaskim srubokretem, nastepnie naciskamy guzik z boku gałki i ciagniemy do góry. pewnie w 99% nie bedzie chcialo pojsc bo jest cholernie mocno obsadzone ale trzeba naprawde mocno i energicznie pociagnac pionowo do góry i schodzi.

Opublikowano

tomek040486

ile razy to robiles ? masz jakies foto, wogole nie wiem ale w B5 jest ciut inaczej,

odwaznych widze nie ma ktorzy demontowali automata :|

Opublikowano

dzieki wszystkim, juz problem rozwiazany, sluze pomoca, foto etc jak rozebrac okleic i zlozyc w komplecie :)

pozdrawiam

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ----------

dzieki wszystkim, juz problem rozwiazany, sluze pomoca, foto etc jak rozebrac okleic i zlozyc w komplecie :)

pozdrawiam

Opublikowano

to daj jakieś foto story :hi:

---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ----------

jak byś mógł

Opublikowano

moge podeslac by @ chyba ze czasu starczy to tu wrzuce ale to moze potrwac

---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ----------

Ok zatem zapodaje kilka fot i krotki opis, niektorzy moga mnie wysmiac bo to naprawde proste jak sie przejdzie przez etap srubkow itp etc :)

link do fotek : http://bulbo.fm.interii.pl/a4_3m.jpg

foto 1

by zdjac galke trzeba zastosowac sie do opisu z linku :

http://img148.imageshack.us/img148/90/skrzyniat.jpg

naprawde proscizna, by to poskladac robi sie to w odwrotnej kolejnosci

foto 2

odkrecamy srubki tunelu z lewej i prawej strony

foto 3

zdejmujemy ramke, zamontowana na kilku zatrzaskach, umiejetnie wyczuc temat pociagnac schodzi latwo

raczej nie da sie nic urwac :)

foto 4

wykrecamy wkrety ramki radia, chyba ze ktos ma oryginal to nie musi tego robic

foto 5 (widok z gory)

sruba mocujaca tunel tuz za hamulcem recznym - odkrecamy, jak rowniez te dwie sruby pod tylna popielniczka

foto 6

widok po zdemontowaniu tunelu i ramki, ukazuje nam sie obudowa skrzyni

foto 7

delikatnie rozchylamy prostokatna oslone i wyskakuje ona nam do gory z 4 zaczepow jak na foto

foto 8

widok po demontarzu obudowy skrzyni, jej demontarz jest juz banalnie prosty, nie da sie nic zepsuc,

trzeba uwazac na taki maly plastik wewnatrz by nie wypadl jedynie bo pozneij moze on nam uniemozliwic zmiane przelozen

trzeba go umiejscowic dokladnie tak jak przed tym jak wam wypadnie :)

foto 9

tutaj juz poskladane wszystko razem po oklejeniu

jak ktos ma jakies pytanka to sluze pomoca, pisze na szybko ten opis ale o wiele lepiej jak sie ma troche czasu i sie nie spieszy

rozkreca sie to powoli wowczas moj opis to taki dodatek

pozdrawiam

---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ----------

Ok zatem zapodaje kilka fot i krotki opis, niektorzy moga mnie wysmiac bo to naprawde proste jak sie przejdzie przez etap srubkow itp etc :)

link do fotek : http://bulbo.fm.interii.pl/a4_3m.jpg

foto 1

by zdjac galke trzeba zastosowac sie do opisu z linku :

http://img148.imageshack.us/img148/90/skrzyniat.jpg

naprawde proscizna, by to poskladac robi sie to w odwrotnej kolejnosci

foto 2

odkrecamy srubki tunelu z lewej i prawej strony

foto 3

zdejmujemy ramke, zamontowana na kilku zatrzaskach, umiejetnie wyczuc temat pociagnac schodzi latwo

raczej nie da sie nic urwac :)

foto 4

wykrecamy wkrety ramki radia, chyba ze ktos ma oryginal to nie musi tego robic

foto 5 (widok z gory)

sruba mocujaca tunel tuz za hamulcem recznym - odkrecamy, jak rowniez te dwie sruby pod tylna popielniczka

foto 6

widok po zdemontowaniu tunelu i ramki, ukazuje nam sie obudowa skrzyni

foto 7

delikatnie rozchylamy prostokatna oslone i wyskakuje ona nam do gory z 4 zaczepow jak na foto

foto 8

widok po demontarzu obudowy skrzyni, jej demontarz jest juz banalnie prosty, nie da sie nic zepsuc,

trzeba uwazac na taki maly plastik wewnatrz by nie wypadl jedynie bo pozneij moze on nam uniemozliwic zmiane przelozen

trzeba go umiejscowic dokladnie tak jak przed tym jak wam wypadnie :)

foto 9

tutaj juz poskladane wszystko razem po oklejeniu

jak ktos ma jakies pytanka to sluze pomoca, pisze na szybko ten opis ale o wiele lepiej jak sie ma troche czasu i sie nie spieszy

rozkreca sie to powoli wowczas moj opis to taki dodatek

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...