alex3p Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam, wie może ktoś czy da się zdjąć samą gałkę ponieważ mam obszytą skórą a już troszeczkę się pościerała i chciałbym wymienić obszycie! Ma może ktoś już jakieś doświadczenie? Sory jeżeli było już na forum ale nic nie znalazłem!
alex3p Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 czyżby nikt jeszcze nie wymieniał tego(o ile istnieje taka opcja)?
SoMeS Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 trzeba by było zobaczyć gdzieś e ETCE jak to się rozbiera przy okazji sam chętnie bym się dowiedział...
alex3p Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 w takim razie może ktoś kto ma i mógłby sprawdzic czy to da się rozebrac!?!?
ispee Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 napewno da się rozebrać bo ja mam włożoną jakąś padliniarską ala sportową gałke. właśnie szukam oryginału i będę chciał przekładać. z tego co widze po mojej to sciąga sie samą końcówkę jakoś a drągal zostaje oryginał.
alex3p Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 też już do tego doszedłem, znalazłem rysunek na który pokazana jest końcówka jako część wymienna ale jeszcze pozostaje problem jak zdjąć oryginalną końcówkę, trzeba będzie pokombinować
alex3p Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 8D0713161- spring shackle (nr 10 na rysunku)
alex3p Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Sory że odświeżam stary wątek ale do tej pory nie znalazłem odpowiedzi jak zdemontować ten drążek, a chciałbym wysłać do obszycia razem z kierownicą. Jak komuś się udało to pisać!!!
marcin120383 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 nikt tego nie robił wyższa szkoła jazdy
kuba84 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 srebrna obwoluta przy gałce (oznaczona na zdjęciu nr 2) musi zejść w dół i wtedy gałkę pociągnąć do góry i powinna zejść.
tomek040486 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 ehh widze tylko ja demontowalem gałę Panowie- srebrny szeroki pierscien pod gałka trzeba zsunac w dół, najlepiej plaskim srubokretem, nastepnie naciskamy guzik z boku gałki i ciagniemy do góry. pewnie w 99% nie bedzie chcialo pojsc bo jest cholernie mocno obsadzone ale trzeba naprawde mocno i energicznie pociagnac pionowo do góry i schodzi.
bulbo Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 tomek040486 ile razy to robiles ? masz jakies foto, wogole nie wiem ale w B5 jest ciut inaczej, odwaznych widze nie ma ktorzy demontowali automata :|
tomek040486 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 heh demontowalem w a6, a4 ale b6 a nie zauwazylem ze chodzi o b5
Zapomnialemm Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=20012 moze pomoże
bulbo Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 dzieki wszystkim, juz problem rozwiazany, sluze pomoca, foto etc jak rozebrac okleic i zlozyc w komplecie pozdrawiam ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- dzieki wszystkim, juz problem rozwiazany, sluze pomoca, foto etc jak rozebrac okleic i zlozyc w komplecie pozdrawiam
marcin120383 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 to daj jakieś foto story ---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ---------- jak byś mógł
bulbo Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 moge podeslac by @ chyba ze czasu starczy to tu wrzuce ale to moze potrwac ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ---------- Ok zatem zapodaje kilka fot i krotki opis, niektorzy moga mnie wysmiac bo to naprawde proste jak sie przejdzie przez etap srubkow itp etc link do fotek : http://bulbo.fm.interii.pl/a4_3m.jpg foto 1 by zdjac galke trzeba zastosowac sie do opisu z linku : http://img148.imageshack.us/img148/90/skrzyniat.jpg naprawde proscizna, by to poskladac robi sie to w odwrotnej kolejnosci foto 2 odkrecamy srubki tunelu z lewej i prawej strony foto 3 zdejmujemy ramke, zamontowana na kilku zatrzaskach, umiejetnie wyczuc temat pociagnac schodzi latwo raczej nie da sie nic urwac foto 4 wykrecamy wkrety ramki radia, chyba ze ktos ma oryginal to nie musi tego robic foto 5 (widok z gory) sruba mocujaca tunel tuz za hamulcem recznym - odkrecamy, jak rowniez te dwie sruby pod tylna popielniczka foto 6 widok po zdemontowaniu tunelu i ramki, ukazuje nam sie obudowa skrzyni foto 7 delikatnie rozchylamy prostokatna oslone i wyskakuje ona nam do gory z 4 zaczepow jak na foto foto 8 widok po demontarzu obudowy skrzyni, jej demontarz jest juz banalnie prosty, nie da sie nic zepsuc, trzeba uwazac na taki maly plastik wewnatrz by nie wypadl jedynie bo pozneij moze on nam uniemozliwic zmiane przelozen trzeba go umiejscowic dokladnie tak jak przed tym jak wam wypadnie foto 9 tutaj juz poskladane wszystko razem po oklejeniu jak ktos ma jakies pytanka to sluze pomoca, pisze na szybko ten opis ale o wiele lepiej jak sie ma troche czasu i sie nie spieszy rozkreca sie to powoli wowczas moj opis to taki dodatek pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ---------- Ok zatem zapodaje kilka fot i krotki opis, niektorzy moga mnie wysmiac bo to naprawde proste jak sie przejdzie przez etap srubkow itp etc link do fotek : http://bulbo.fm.interii.pl/a4_3m.jpg foto 1 by zdjac galke trzeba zastosowac sie do opisu z linku : http://img148.imageshack.us/img148/90/skrzyniat.jpg naprawde proscizna, by to poskladac robi sie to w odwrotnej kolejnosci foto 2 odkrecamy srubki tunelu z lewej i prawej strony foto 3 zdejmujemy ramke, zamontowana na kilku zatrzaskach, umiejetnie wyczuc temat pociagnac schodzi latwo raczej nie da sie nic urwac foto 4 wykrecamy wkrety ramki radia, chyba ze ktos ma oryginal to nie musi tego robic foto 5 (widok z gory) sruba mocujaca tunel tuz za hamulcem recznym - odkrecamy, jak rowniez te dwie sruby pod tylna popielniczka foto 6 widok po zdemontowaniu tunelu i ramki, ukazuje nam sie obudowa skrzyni foto 7 delikatnie rozchylamy prostokatna oslone i wyskakuje ona nam do gory z 4 zaczepow jak na foto foto 8 widok po demontarzu obudowy skrzyni, jej demontarz jest juz banalnie prosty, nie da sie nic zepsuc, trzeba uwazac na taki maly plastik wewnatrz by nie wypadl jedynie bo pozneij moze on nam uniemozliwic zmiane przelozen trzeba go umiejscowic dokladnie tak jak przed tym jak wam wypadnie foto 9 tutaj juz poskladane wszystko razem po oklejeniu jak ktos ma jakies pytanka to sluze pomoca, pisze na szybko ten opis ale o wiele lepiej jak sie ma troche czasu i sie nie spieszy rozkreca sie to powoli wowczas moj opis to taki dodatek pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się