Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Czy dwa oryginalne INTERCOOLERy wystracza na wykrecenie 205-210KM ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to co w temacie :P

chce wstawic dwa oryginalne intercoolery plus turbo BRD ..

Opublikowano

Skontaktuj się z Rogalottim ew. Patroxem, mają w tym doświadczenie, raczej nie powinno być problemu z osiągnięciem tej mocy, ale moc nie ważna, jeździ się niutkami :)

Opublikowano

nie lepiej FMICa? :cool1:

Opublikowano

starczy kolega jaro4444 ma u siebie chyba 205KM po wsadzeniu drugiegi IC i zmianie turbo na BRD

Opublikowano

Na jednym można zrobić spokojnie 180km więc na dwóch sporo więcej. Wydajność DSMIC to spokojnie 220km. Jaro4444 ma zrobione na DSMIC i turbo BRD bezdymne 205km tu masz opis:

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_koncepcja_na_dlubniecie_parcha_odslona_druga-t59308.0.html

Opublikowano

Pamietajcie tylko e BPW to zupenie inny silnik .Glowica na jednym wlaku , inne pompki.Do tego w montazu turbo BRD przeszkadza EGR ktory trzeba wywalic.Troche rzezby jest.

Z tego co donasza fachowe zrodla to wydajnosc PD w BPW to max 190-195KM wiec te 220 to raczje z komosu sa :rolleyes:

Opublikowano

wiec te 220 to raczje z komosu sa

Rozmawiamy tu o wydajności intercoolerów, a nie turbosprężarki czy pompowtryskiwaczy.

Opublikowano

Skoro juz tak się temat rozwinął to co musze zrobic prócz dwóch intercoolerów lub jednego FMIC i turba BRD by przeskoczyć 200KM :P? Pewnie pompki... tylko jakie będą odpowiednie ? AJ ?

Opublikowano

fotograf87 pyatanie tylko czy jest sens ? Jak dla mnie moce 200 KM i prawie 400 Nm przy przednim napedzie w dodatku z otwartym dyfrem to troszke przerost formy nad trescia :rolleyes: tym bardziej ze twoje auto ani nie ma zawieszenia ani tym badziej hamulcow.

Ja w swoim seryjnym 2.0 TDI w jeden sezon zjadlem prawie przednie opony.Owszem przemieszczam sie dosc dynamicznie ale nie jestem fanem wyscigow spod swiatel czy palenia gumy itp.

Opublikowano

Kolego turdzi, wszystko w swoim czasie, zaraz po osiagniecu 200km bedzie wymiana hamulców na 320mm i i kompletengo zawiasu na EIBACH'a.. NIe da się jednoczesnie zrobic wszystkigo bo fundusze nie pozwalaja ;p

Opublikowano

Oczywiście że jest sens. Momentu obrotowego wystarczy 370-380Nm żeby nie było dużych problemów z tarkcją. Przy 200-210km auto w całym zakresie obrotów będzie przyśpieszało tak samo bo silnik będzie dysponował praktycznie tą samą wartością momentu obrotowego od 2 do 4 tyś obr.

Dla porównania auto z mocą 165km i 400Nm będzie miało o wiele większ problem przy ruszniu niż auto z mocą 210km i 370Nm.[br]Dopisany: 31 Sierpień 2009, 09:28_________________________________________________

Kolego turdzi, wszystko w swoim czasie, zaraz po osiagniecu 200km bedzie wymiana hamulców na 320mm i i kompletengo zawiasu na EIBACH'a.. NIe da się jednoczesnie zrobic wszystkigo bo fundusze nie pozwalaja ;p

Zacznij od drugie stony napoczątku zawias i heble potem silnik.

Opublikowano

Jarol no wiesz w zaleznosci kto czego od auta oczekuje dla mistrza prostej taka moc jest pewnie ok natomias podczas jazdy po zakretach i tak ona zginie w owartym przednim dyfsze wiec dla mnie jest o duper rozbic.Nie bez powodu ktos kiedys powiedzial ze graniczne dla FWD jest 200 KM i z 350 Nm.Jedynym zaprzeczeniem tej tezy sa np oba Focusy RS a niezwykle skomplikowanym dyferencjalem , i mocno podkrecone N/A typu Type R z mocnymi szperami z przodu.

Opublikowano

Ja auta używam do jazdy na codzień i 200km jest mi potrzebne do sprawnego i bezpiecznego wyprzedzania innych samochodów, TIRów itp.

Tu masz racje że A4 FWD do ostrej jazdy po zakrętach za bardzo sie nie nadaje bez względu na to jaką będzie miało moc.

Opublikowano

fotograf87, skoro masz "dokładany" w serwisie BPW to zamontowali ci filtr cząstek stałych czy jestes szczęśliwcem bez tego ekowynalazku?

Ja raczej bym celował na dobrze wykonany FMIC ;)

BTW.

Wielokrotne dywagacje niektórych osób na tym forum o tym że samochody 200KM nie mają prawa sprawnie jeździć rozbawiają nie jednego czytającego zwłaszcza, iż znam bardzo wiele osób i sam użytkowałem kilka TDi z mocą +_200KM i +_400Nm i jak dobrze zauważył Jarol przy FWD można zapomnieć o ostrej (bezmyślnej) jeździe po zakrętach dlatego w tym wypadku umiejętności trzeba postawić na pierwszym miejscu - trochę profesjonalnych treningów na torze dobry kierowca FWD objedzie nawet AWD

Opublikowano

Wiec sprawa jest nastepująca... Mam silnik BPW, który jest najmniej podatny na zwiekszanie mocy...(8-zaworowiec) chce osiągnąc jak najwiekszą moc przy zamontowaniu raczej oryginalnych cześci.

Będę montował suszarke BRD, dwa IC oryginalne, usuwał EGR (bo inaczej turbo nie podejdzie podobno) i raczej wywalał filtr cząstek stałych i katalizator. Co myslicie o takich modach ??? uda się osiągnąc 200KM czy jeszcze pompki ;/ ?

Opublikowano

Wiec sprawa jest nastepująca... Mam silnik BPW, który jest najmniej podatny na zwiekszanie mocy...(8-zaworowiec) chce osiągnąc jak najwiekszą moc przy zamontowaniu raczej oryginalnych cześci.

Będę montował suszarke BRD, dwa IC oryginalne, usuwał EGR (bo inaczej turbo nie podejdzie podobno) i raczej wywalał filtr cząstek stałych i katalizator. Co myslicie o takich modach ??? uda się osiągnąc 200KM czy jeszcze pompki ;/ ?

jak siepytalem o BPW to mi rogal napisalem to co ci juz wczesniej pisalem.Ze bez wydajniejszych PD nie da rady.

Opublikowano

a wiesz jakich dokladnie PD mam szukac ?

Opublikowano

Z tego co wiem to do 2.0 TDI nie ma wydajniejszych PD ale może się coś ostatnio znalazło, pytaj Rogala

Opublikowano

albo zagadaj Patroxa on ma 2.0 TDI wystrojone na ponad 240 KM

Opublikowano

Reasumując DSMIC dadzą radę do 205-210KM.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...