yooo25 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Witam co może być przyczyną wariacji wskaźnika temp cieczy. Jak zakupiłem auto fiśiuje mi wskaźnik paliwa, raz pokazuje że jest a po chwili piszczy że zero wachy i rezerwa się zapala Teraz zauważyłem że jak jadę poza miastem to wskaźnik pokazuje mi temp 65-70 max, sprawdziłem na klimatroniku i na kanale 51 elegancko pokazuje "90" Co może być przyczyną :?: Czy jest sens wyjmować licznik i sprawdzać zimne luty :?: czy naprawić płytkę ceramiczna pływaka i czujnik temp (gdzie w ogóle w a4 się znajduje
Wihajster Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Witam co może być przyczyną wariacji wskaźnika temp cieczy. Jak zakupiłem auto fiśiuje mi wskaźnik paliwa, raz pokazuje że jest a po chwili piszczy że zero wachy i rezerwa się zapala Teraz zauważyłem że jak jadę poza miastem to wskaźnik pokazuje mi temp 65-70 max, sprawdziłem na klimatroniku i na kanale 51 elegancko pokazuje "90" Co może być przyczyną :?: Czy jest sens wyjmować licznik i sprawdzać zimne luty :?: czy naprawić płytkę ceramiczna pływaka i czujnik temp (gdzie w ogóle w a4 się znajduje na klimatronicu sprawdza sie 49 a nie 51...zobacz też co pokazuje grupa 007
yooo25 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 Witam co może być przyczyną wariacji wskaźnika temp cieczy. Jak zakupiłem auto fiśiuje mi wskaźnik paliwa, raz pokazuje że jest a po chwili piszczy że zero wachy i rezerwa się zapala Teraz zauważyłem że jak jadę poza miastem to wskaźnik pokazuje mi temp 65-70 max, sprawdziłem na klimatroniku i na kanale 51 elegancko pokazuje "90" Co może być przyczyną :?: Czy jest sens wyjmować licznik i sprawdzać zimne luty :?: czy naprawić płytkę ceramiczna pływaka i czujnik temp (gdzie w ogóle w a4 się znajduje na klimatronicu sprawdza sie 49 a nie 51...zobacz też co pokazuje grupa 007 49 to masz licznik błędów sygnału prędkościomierza...... http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html
Wihajster Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 49 to masz licznik błędów sygnału prędkościomierza...... http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html tym sie nie sugeruj i sprawdz 49 :gwizdanie:
yooo25 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 sprawdziłem i pokazuje podobnie co na kanale 51 od czego zacząć z moimi bolączkami ??
bin85 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Kanał 51 pokazuje głupoty nawet jak silnik nie pracuje to temperatura będzie rosnąc do 90.
yooo25 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 Kanał 51 pokazuje głupoty nawet jak silnik nie pracuje to temperatura będzie rosnąc do 90. NO OK pomińmy już co pokazuje klimatronik co zadziałać żeby na wskaźniku było ok
bin85 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Sprawdź czy na pewno vag i kanał 49 pokazuje temperaturę około 90*C w momencie gdy wskaźnik pokazuje mniej, dodatkowo zrób test zegarów, bo niższa temperatura na trasie to raczej wskazuje na walnięty termostat.
adam_kkk Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 ... bo niższa temperatura na trasie to raczej wskazuje na walnięty termostat. Albo czujnik temperatury. U mnie jest to samo. Kupiłem już nowy termostat, ale najpierw wymienie chyba czujnik temperatury. Jak go tylko namierze
yooo25 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 podczas jazdy na 49 kanale jak strzelił idealnie 90 stopni gdzie sie znajduje czujnik odpowiedzialny za temp na desce, i jaki on jest 2 czy 4 pinowy ?? klimatronik skąd bierze pomiar temp ?
Wihajster Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 podczas jazdy na 49 kanale jak strzelił idealnie 90 stopni gdzie sie znajduje czujnik odpowiedzialny za temp na desce, i jaki on jest 2 czy 4 pinowy ?? klimatronik skąd bierze pomiar temp ? to jest G62 4 pinowy
yooo25 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 jednak mała zmiana zwracam honor z kanałem 49, zegar jest ok podejrzewam że mam termostat do wymiany teraz jeszcze pomóżcie mi ze stanem paliwa podejrzewam że płytka ceramiczna chyba zawiodła ;/ czy jak ją wyjmę to jeszcze jestem w stanie coś z nią zrobić ?? Czy od B4 płytka może jakoś podpasować, bo gdzieś w garażu leży mi zbiornik kompletny
adam_kkk Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 jednak mała zmiana zwracam honor z kanałem 49, zegar jest ok podejrzewam że mam termostat do wymiany Skąd pewność że termostat, a nie czujnik?
yooo25 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 jednak mała zmiana zwracam honor z kanałem 49, zegar jest ok podejrzewam że mam termostat do wymiany Skąd pewność że termostat, a nie czujnik? bo jak stoje w miejscu to silnik złapie temp 90 stopni, po klimatroniku na 49 kanale widzę że zegar ok pokazuje
adam_kkk Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 bo jak stoje w miejscu to silnik złapie temp 90 stopni, po klimatroniku na 49 kanale widzę że zegar ok pokazuje to samo masz na zegarze i na klimatroniku na kanale 49? Czyli tu i tu masz za niską temp.?
yooo25 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 tak pytanie z innej beczki ile mechanik bierze za zmianę termostatu w 1.8 T, wie ktoś może, bo mnie mój chce przykasować 120 zł + termostat
wesz82 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Wszystko zależy od mechanika :gwizdanie: jeden weźmie 120 inny 60. Jak masz troszkę smykałki to samemu zmienisz termostat,max zajmie Ci około 3,5h.
yooo25 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 termostat zmieniony i jednak był przyczyną niskiej temp teraz się biorę za poziom paliwa może ma ktoś w tym temacie jakąś wiedze edit: no i po robocie dziś dostałem się do pompy paliwa wyjąłem pływak i okazało się że ma przetarty jeden miedziany kabelek reanimacja polegała na wlutowaniu nowego, nowy przewód zapożyczyłem ze szczotki do odkurzacza teraz działa elegancko problem z temp i stanem paliwa zamknięty :>
Sokala4 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 jednak mała zmiana zwracam honor z kanałem 49, zegar jest ok podejrzewam że mam termostat do wymiany teraz jeszcze pomóżcie mi ze stanem paliwa podejrzewam że płytka ceramiczna chyba zawiodła ;/ czy jak ją wyjmę to jeszcze jestem w stanie coś z nią zrobić ?? Czy od B4 płytka może jakoś podpasować, bo gdzieś w garażu leży mi zbiornik kompletny U mnie też walnął czujnik poziomu paliwa. Po wyciągnięciu go ze zbiornika paliwa stwierdziłem, że płytka po prostu popękała. Pojechałem na szrot - koleś chce 100 zł. Masakra, za takie małe gówno!! Jeszcze używane. Ale jak nie znajdę będe musiał kupić u niego. Przy demontażu zaopatrz się w 2 opaski zaciskowe (metalowe) na węże paliwowe. No i uważaj aby brud się nie dostał do zbiornika paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się