Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Oznaczenia silników


rich

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

moze to glupie ale jestem laikiem w tej kwestii :embarrassed: ale co oznaczaja przy rodzajach silnikow te trzy literki?? spotkalem sie ze silnik 140km 2,0 tdi ma rozne oznaczenia-szukalem wyjasnienia w necie i na stronce forum ale nie udalo mi sie znalez odpowiedzi ktoraby mnie satysfakcjonowala. jezeli bylibyscie tak mili i podzielili sie wiedza to bede wdziecznym :>

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki mają swoje oznaczenia np: AVF, AWX itd. . Jest to napisane przy tematach żeby było wiadomo o jaki silnik chodzi i ułatwia to szukanie, jak będziesz wiedział jakie masz oznaczenie swojego silnika to łatwiej będzie Ci szukać jak będziesz miał jakiś problem dotyczący danego silnika.. [br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 17:47_________________________________________________a bardziej dokładnie Ci nic nie powiem bo sam jeszcze nie wiele wiem..

Pozdr..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to troche pomoże ,silnki 2.0 TDI 140KM niby takie same ale jednak różne.Mają inne rozwiązania konstrukcyjne np.BLB ma lipny napęd pompy olejowej i do tego kiepski wynalazek pod wałem korbowym w postaci wałków wyrównoważających.Silnik BKD 2.0 TDI 140KM montowany w VW jest pozbawiony tego wynalazku dzięki czemu jest lepszy.Po drobnych zmianach pasuje do Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx wielkie jak rozwijam liste na forum to wlasnie silniki z ta sama pojemnoscia a roznymi oznaczeniami i tu zonk wielki dla mnie bo nigdzie indziej nie znalazlem tych oznaczen :confused4:

o kurcze a ja sadzilem ze to montowane w audi 2,0tdi jest oki, czyli to jedyne tdi 140konne w audi a4 b7??

pozdrawiam serdecznie i thx za pomoc :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0TDi w A4 (B7) oprócz BLB jest jeszcze BPW.