Wihajster Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 kurde widze ze ten tryb awaryjny to jakas plaga!!!w morde co sie dzieje :?: :roll: :mrgreen:
spanky Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 kurde widze ze ten tryb awaryjny to jakas plaga!!!w morde co sie dzieje :?: :roll: :mrgreen: taka wada fabryczna aut ... a czasami nieumiejetność jazdy wlascicieli ..... ;-) czasami trzeba przedmuchac TDI-ika ... :twisted:
MARTiiii Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 Jutro tym razem na Rzeszów i z powrotem to znowu go przegonie. Zobaczymy co będzie. No bez przesady. Jak by chrzcili ultimate, Vpower to już w ogóle by była paranoja. To taka małe moje spostrzeżenie, że po zatankowaniu tego na BP silnik jak by lepiej zaczął chodzić ale to może być subiektywne wrażenie.
baskecior Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Apropos tematu, mój stary 1Z odcina przy 5100 a obecny AFN przy 5200. basket .... nawet nowemu nabytkowi nie odpuscisz ... ;-) Raz mi się wcisnęło tylko ... :twisted: [ Dodano: 2006-06-13, 22:31 ] kurde widze ze ten tryb awaryjny to jakas plaga!!!w morde co sie dzieje :?: :roll: :mrgreen: taka wada fabryczna aut ... a czasami nieumiejetność jazdy wlascicieli ..... ;-) czasami trzeba przedmuchac TDI-ika ... :twisted: Przykazanie 3: "Czcij turbine swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją bedziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. " :twisted:
MARTiiii Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 Raczej każdy na tym forum już doszedł do przykazań, ja jeszcze przd zakupem Tej Audicy . Wychodzi na to, że Szwajcar uprawiał PSJ na autostradzie.
Wihajster Opublikowano 14 Czerwca 2006 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Raczej każdy na tym forum już doszedł do przykazań, ja jeszcze przd zakupem Tej Audicy . Wychodzi na to, że Szwajcar uprawiał PSJ na autostradzie. niekoniecznie wystarczy ze autko dlugo postoi i tez moze łapnac żalizje w turbo
spanky Opublikowano 14 Czerwca 2006 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Wychodzi na to, że Szwajcar uprawiał PSJ na autostradzie. moze to autko nigdy nie jezdzilo na autostradzie ... ;-)
Gość Keżor Opublikowano 14 Czerwca 2006 Opublikowano 14 Czerwca 2006 DSJ to wiem co to delux ski jumping ale PSJ pierwsze słysze. co to jest :?:
spanky Opublikowano 14 Czerwca 2006 Opublikowano 14 Czerwca 2006 piz*owaty styl jazdy :twisted: widac ze określenie Masters'a sie przyjeło .... :twisted:
Gość Keżor Opublikowano 14 Czerwca 2006 Opublikowano 14 Czerwca 2006 to to u mnie odpada. ale już tego nie mam jakiś czas
piotrpan Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Pytanko!!! Po takim załaczeniu trybu awaryjnego [ własnie dałem w pedał ostatnio ] jest koniecznosc podłaczenia pod VAG i usuniecia błędow Czy wszystko bedzie nadal Ok,spalanie itd. bo po ponownym uruchomieniu jakby wszystko wrocilo do normy
pre_pl Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 o ja... aleś odkopał .... tryb awaryjny nie "włącza" się dlatego, że dałeś ostro w palnik. Masz coś nie tak i potrzebna jest diagnoza komputerowa, tyle że to jest diagnoza, a nie naprawianie (usuwanie błędów).
piotrpan Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Chodzi o to że auto na chwilę straciło moc ,było to jakieś 3 tyg. temu teraz znowu [testowalem ] jest w porzadku i jakby bylo dobrze to czy musze podłaczac VAG i coś w ogóle robić
pre_pl Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 w jakim celu chcesz podłączyć ? Żeby usunąc ewentualne błędy, które parę tygodni temu się pojawiły ? Nie, nie musisz. Dziwi mnie za to, że martwisz się ewentualnymi błędami, które w niczym generalnie nie przeszkadzają, a nie interesujesz się diagnostyką. Bo właśnie w takim celu należałoby podłączyć pod komputer. Jesli jest wszystko ok, to po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów, błedy (większość) same znikną (jeśli oczywiście nie ma problemu).
StoRK Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 witam. wczesniej pisaliscie ze wam lepiej idzie na 2 niz na 3! to u mnie zdziwienie bo mi do 80km/h idzie bardzo dobrze ale jak juz od 80 to wlancza sie w niej taki wariat... przegonilem ja ostatnio mialem ponad 200 i jeszcze chciala isc ale juz mi sie droga konczyla. ciekawe ile pojdzie??
Gość MorgothV8 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Patrz na obrotomierz, raczej 4500 RPM nie ma bata żebyś przekroczył w dieslu pod obciążeniem na 5-tym biegu (nawet mniej niż 4500) Zobacz jakie masz obroty przy np 90 km/h i sobie oblicz.... Generalnie będzie szedł do okolic takich obrotów przy których jest moc maks.....
StoRK Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 slawek88 patrz sie troche na daty wcześniejszych postów bo nie ma sensu odnawiania starych tematów takimi stwierdzeniami jak masz jakiś problem czy jakaś ważną uwagę to TAK ale takimi stwierdzeniami to nikomu nie pomożesz a tylko odnawiasz stare śmieci. pozdro StoRK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się