Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Bielska Białej i okolic. Każda środa godz.18-ta Nałęże przy grillu


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Arturoo

    4562

  • siemian

    3414

  • Wihajster

    2912

  • H4mm3R

    2689

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1.Panowie czy ktoś się zwas orientuje czy rejestrując auto dost. z zagranicy musze mieć jakieś papiery z urzędu celnego skoro auta dost nie podlegają akcyzie?

na 90% jestem przekonany ze nie podlegaja akcyzie, i nie trzeba wiem ze bylo gdzies tutaj cos opisane na forum

Opublikowano

jak masz relingi to przykrecaj, nie baw sie w magnes :cool1:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 02:07_________________________________________________ :hi:

jakas godz temu wyjezdzalem z pracy, troszke dalem po gazie i wlaczyl mi sie tryb awaryjny :wallbash: - tam mysle (wciskam gaz i prawie zero reakcji do 2,5 tys jeszcze jedzie pozniej muł), zgasilem pod piecuchem po zakupach zapalilem i chodzil gitara :decayed:, butowalem zdrowo i nic sie nie dzialo (w sensie dobrze reagowal) pozniej bylem na stacji znow zgasilem auto po ponownym odpaleniu znow gitara :>

Czy ma ktos pomysl co moglo spowodowac wlaczenie sie trybu awaryjnego albo czy to byl wogole tryb awaryjny? :mysli:

Opublikowano

jak masz relingi to przykrecaj, nie baw sie w magnes :cool1:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 02:07_________________________________________________ :hi:

jakas godz temu wyjezdzalem z pracy, troszke dalem po gazie i wlaczyl mi sie tryb awaryjny :wallbash: - tam mysle (wciskam gaz i prawie zero reakcji do 2,5 tys jeszcze jedzie pozniej muł), zgasilem pod piecuchem po zakupach zapalilem i chodzil gitara :decayed:, butowalem zdrowo i nic sie nie dzialo (w sensie dobrze reagowal) pozniej bylem na stacji znow zgasilem auto po ponownym odpaleniu znow gitara :>

Czy ma ktos pomysl co moglo spowodowac wlaczenie sie trybu awaryjnego albo czy to byl wogole tryb awaryjny? :mysli:

geometria turbiny zacina :przebiegly:

a tak to :siema:

Opublikowano

:hi: :hi:

jakas godz temu wyjezdzalem z pracy, troszke dalem po gazie i wlaczyl mi sie tryb awaryjny :wallbash: - tam mysle (wciskam gaz i prawie zero reakcji do 2,5 tys jeszcze jedzie pozniej muł), zgasilem pod piecuchem po zakupach zapalilem i chodzil gitara :decayed:, butowalem zdrowo i nic sie nie dzialo (w sensie dobrze reagowal) pozniej bylem na stacji znow zgasilem auto po ponownym odpaleniu znow gitara :>

Czy ma ktos pomysl co moglo spowodowac wlaczenie sie trybu awaryjnego albo czy to byl wogole tryb awaryjny? :mysli:

:vaglogi:

Opublikowano

Czołem ferajna :hi:

Opublikowano

:bry: I'm back motherfucker :P

Wojtuś jak na razie wszystko gitara, idę zraz sprawdzić olej i wodę, ale 400 km temu wszystko było na swoim miejscu :)

Opublikowano

jak masz relingi to przykrecaj, nie baw sie w magnes :cool1:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 02:07_________________________________________________ :hi:

jakas godz temu wyjezdzalem z pracy, troszke dalem po gazie i wlaczyl mi sie tryb awaryjny :wallbash: - tam mysle (wciskam gaz i prawie zero reakcji do 2,5 tys jeszcze jedzie pozniej muł), zgasilem pod piecuchem po zakupach zapalilem i chodzil gitara :decayed:, butowalem zdrowo i nic sie nie dzialo (w sensie dobrze reagowal) pozniej bylem na stacji znow zgasilem auto po ponownym odpaleniu znow gitara :>

Czy ma ktos pomysl co moglo spowodowac wlaczenie sie trybu awaryjnego albo czy to byl wogole tryb awaryjny? :mysli:

Miałem podobną sytułacje, tylko że u mnie zaświecała się kontrolka świec żarowych i auto wchodziło w tryb awaryjny, po wył/wł silnika wszystko wracało do normy, póki nie zacząłem znowu mu deptać. Po sprawdzeniu na vag'u wyszło coś z dawkowaniem paliwa. Wyszło że filtr paliwa, po wymianie wszystko :good:

Opublikowano

jak masz relingi to przykrecaj, nie baw sie w magnes :cool1:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 02:07_________________________________________________ :hi:

jakas godz temu wyjezdzalem z pracy, troszke dalem po gazie i wlaczyl mi sie tryb awaryjny :wallbash: - tam mysle (wciskam gaz i prawie zero reakcji do 2,5 tys jeszcze jedzie pozniej muł), zgasilem pod piecuchem po zakupach zapalilem i chodzil gitara :decayed:, butowalem zdrowo i nic sie nie dzialo (w sensie dobrze reagowal) pozniej bylem na stacji znow zgasilem auto po ponownym odpaleniu znow gitara :>

Czy ma ktos pomysl co moglo spowodowac wlaczenie sie trybu awaryjnego albo czy to byl wogole tryb awaryjny? :mysli:

Miałem podobną sytułacje, tylko że u mnie zaświecała się kontrolka świec żarowych i auto wchodziło w tryb awaryjny, po wył/wł silnika wszystko wracało do normy, póki nie zacząłem znowu mu deptać. Po sprawdzeniu na vag'u wyszło coś z dawkowaniem paliwa. Wyszło że filtr paliwa, po wymianie wszystko :good:

Ja butowalem po kolejnym zapaleniu i nic, trzeba bedzie podpiac vaga i zobaczyc co sie dzieje :decayed:

Opublikowano

jak masz relingi to przykrecaj, nie baw sie w magnes :cool1:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 02:07_________________________________________________ :hi:

jakas godz temu wyjezdzalem z pracy, troszke dalem po gazie i wlaczyl mi sie tryb awaryjny :wallbash: - tam mysle (wciskam gaz i prawie zero reakcji do 2,5 tys jeszcze jedzie pozniej muł), zgasilem pod piecuchem po zakupach zapalilem i chodzil gitara :decayed:, butowalem zdrowo i nic sie nie dzialo (w sensie dobrze reagowal) pozniej bylem na stacji znow zgasilem auto po ponownym odpaleniu znow gitara :>

Czy ma ktos pomysl co moglo spowodowac wlaczenie sie trybu awaryjnego albo czy to byl wogole tryb awaryjny? :mysli:

Miałem podobną sytułacje, tylko że u mnie zaświecała się kontrolka świec żarowych i auto wchodziło w tryb awaryjny, po wył/wł silnika wszystko wracało do normy, póki nie zacząłem znowu mu deptać. Po sprawdzeniu na vag'u wyszło coś z dawkowaniem paliwa. Wyszło że filtr paliwa, po wymianie wszystko :good:

Ja butowalem po kolejnym zapaleniu i nic, trzeba bedzie podpiac vaga i zobaczyc co sie dzieje :decayed:

przeładowanie :kox:

Opublikowano

jak masz relingi to przykrecaj, nie baw sie w magnes :cool1:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 02:07_________________________________________________ :hi:

jakas godz temu wyjezdzalem z pracy, troszke dalem po gazie i wlaczyl mi sie tryb awaryjny :wallbash: - tam mysle (wciskam gaz i prawie zero reakcji do 2,5 tys jeszcze jedzie pozniej muł), zgasilem pod piecuchem po zakupach zapalilem i chodzil gitara :decayed:, butowalem zdrowo i nic sie nie dzialo (w sensie dobrze reagowal) pozniej bylem na stacji znow zgasilem auto po ponownym odpaleniu znow gitara :>

Czy ma ktos pomysl co moglo spowodowac wlaczenie sie trybu awaryjnego albo czy to byl wogole tryb awaryjny? :mysli:

Miałem podobną sytułacje, tylko że u mnie zaświecała się kontrolka świec żarowych i auto wchodziło w tryb awaryjny, po wył/wł silnika wszystko wracało do normy, póki nie zacząłem znowu mu deptać. Po sprawdzeniu na vag'u wyszło coś z dawkowaniem paliwa. Wyszło że filtr paliwa, po wymianie wszystko :good:

Ja butowalem po kolejnym zapaleniu i nic, trzeba bedzie podpiac vaga i zobaczyc co sie dzieje :decayed:

przeładowanie :kox:

jakie rozwiazanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...