Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Małe ciśnienie oleju + rozrząd + małe ciśnienie na 1cylindrze+ silnik 80


jarek3251

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie i panie mam taki problem ostatnio wracałem z lublina i przy obrotach 1500/min zaczęło mi sie świecić kontrolka oleju sprawdziłem ciśnienie oleju manometrem i wyszło na jałowym silnik gorący mocno 1bar przy obrotach 1500/min ciśnienie 1.8-1.9 bara mechaniki mówią ze to tragedia i każą wyciągać pompę i panewki. pozatym kiedyś mierzyłem ciśnienie na garach i wyszło ze na jednym z nich jest za małe do tego rozrząd trzeba wymieniać i tu pytanie do was co robić???????????????????? mam mechanika co mówi ze ma silnik od audi 80 b4 94rok 1z i chce za niego 900zł mówi ze sam go sprowadził z Niemiec i miał 240tys przejechane i ze jest w bardzo dobrym stanie za przekładkę chce 300ZŁ nie wiem co robić czy od b4 będzie sie nadawał silnik??????????? w moim jest troche roboty najgorzej jak wał będzie wywalony przez panewki i gładzie cylindrów tez skoro brak kompresji i to tylko na jednym z nich. co radzicie mi zrobić w tej przykrej sytuacji???????? i czy ten silnik od audi b4 będzie pasował plug&play???????????? wieki wielkie za odpowiedzi.aha musze dodac ze mój silnik chodzi ładnie i nie słychać wybitych panewek co nie oznacza ze nie jest porysowany wał albo przyłapało panewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to bedzie pasowal ale jak sie myle prosze mnie poprawic,nie baw sie w remont bo zrobi sie ladna skarbonka kupuj od tego mechanika tyle ze jelsi twierdzi ze silnik jest ok popros o jakols gwarancje ale nie rozruchowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to bedzie pasowal ale jak sie myle prosze mnie poprawic,nie baw sie w remont bo zrobi sie ladna skarbonka kupuj od tego mechanika tyle ze jelsi twierdzi ze silnik jest ok popros o jakols gwarancje ale nie rozruchowa

no niby masz racje ale jak bym zrobił ten silnik to bym wiedział czym jeżdżę a tak to jak kupie używany to wraz nie wiadomo co to jest juz sam nie wiem co robić?????a jesli okaże sie ze wał jest gitara nie ruszyło go to co bedzie sie opłacało zrobić mu pierscienie czy jednak kupować inny????????[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 13:52_________________________________________________

zgadaj lepiej do kolegi z forum kitu na pewno ci nie wciśnie zresztą jak sam pisze a możesz sie i potargować o cenę żeby wyszło jeszcze kozystaniej

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_silnik_19_tdi_1z_z_95r-t94040.0.html

gadałem z tym człowiekiem mówi ze jeżdził nim tylko 2 miesiace i zrobił swap na awx wiec co on może powiedzieć o silniku jak jeździł nim tylko 2 mies.chwali ze w bardzo dobrym stanie poza tym daleko mam do niego prawie 300km w jedna stronę i żadnej gwarancji ze to jest coś bardzo dobrego bo okaże się to dopiero jak go włożę [br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 13:56_________________________________________________odpisze ktos??? :notworthy:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg jest 250 tys ale wątpię w jego wiarygodność po takich scysjach.

a dlaczego właśnie pada ten 4 cylinder???? u mnie właśnie tak jest!!!???jeśli jutro mechanik zerwie misę i powie ze wał jest nie ruszony to bym go robił a nie wymieniał tylko jeszcze ciekawe co sie dzieje z tym cylindrem i jego "kolegami"[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 09:02_________________________________________________odpowie mi ktoś na te pytania wyżej??[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 18:49_________________________________________________↑↑↑↑[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 18:51_________________________________________________niech mi chociaz ktos odpowie czy z audi 80 b4 silnik (sam słupek ) bedzie sie nadawał????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze wystarczy wymienic pompe oleju,a nie sr** się z panewkami?

mam nadzieje ze tak jest jak piszesz ale jesli to tylko pompa to panewki tez mona zmienić przy okazji jesli oczywiście nie stało sie nic z wałem[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 22:02_________________________________________________tak wiec panowie dziś rozebrany był motor i tak: wał nie ruszony w ogóle mechanik powiedział ze jak na te lata to śliczny panewki tez, pompa oleju sprawdzona i jest tez w 100% sprawna padło wiec na popychacze hydrauliczne ponieważ czasem mi przygrywały. wyciągnęli je i stwierdzili ze są w bardzo słabym stanie (boki powydzierane) mechanik powiedział ze wyglądają jak by ktoś 30tys. km zrobił na jednym oleju. zdjęli głowice i ku mojej uciesze cylindry śliczne zero rys i progów podobno ( bo nie widziałem jeszcze ) pierścień na tym cylindrze co mała kompresja była pęknięty podobno jeden jest ale szkód żadnych nie narobił. w sumie jestem szczęśliwy ze podstawowe i najważniejsze elementy jak wał i cylindry są w super stanie. zastanawia mnie tylko jak to ciśnienie oleju uciekało przez popychacze hydrauliczne????????????????? co myślicie na ten temat????????????????

jutro składanie motoru na nowych podzespołach tj pierścienie (kazałem zakładać najlepsze jakie znają) uszczelki popychacie panewki już nowe dam też no i rozrząd bo wołał już o wymianę

co wy na to ??? koszty myślę w okolicach 1500zł ale chyba na tym już teraz to pojeżdżę????[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2009, 20:18_________________________________________________dzieki fachowcy za odpowiedz szybka właśnie jadę do mechanika dzieki jeszcze raz :wallbash::thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...