Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Kolejny z serii problem z paleniem zimnego silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem ze to kolejny temat z tego cyklu ale czytalem wszystkie tematy i nic nie wymyslilem mądrego.

Wiec jest tak. Na cieplym silniku jest wszystko ok pali od razu. Natomias gdy silnik jest zimy kreci kreci i nic. Musze nadmienic ze silnik byl wymieniony bo w starym wtrysk mi wypalil dziure:) Wrocmy jeszcze do tematu niepalenia myslalem ze to swiece wiec wymienilem nastepnie myslalem ze to przekaznik tez wymienilem sprawdzilem aku wszytko ok. ze temperatury sa w tej chwili jeszcze wysokie i swiec nie podgrzewa to postanowilem sprobowac podgrzac je i wsadzilem w miejsce przekaznika drucik i co ciekawe po 5 sekundach podgrzewania auto zapalilo. Czy ktos moze domysla sie gdzie moge szukac problemu?

Opublikowano

Wiem ze to kolejny temat z tego cyklu ale czytalem wszystkie tematy i nic nie wymyslilem mądrego.

Wiec jest tak. Na cieplym silniku jest wszystko ok pali od razu. Natomias gdy silnik jest zimy kreci kreci i nic. Musze nadmienic ze silnik byl wymieniony bo w starym wtrysk mi wypalil dziure:) Wrocmy jeszcze do tematu niepalenia myslalem ze to swiece wiec wymienilem nastepnie myslalem ze to przekaznik tez wymienilem sprawdzilem aku wszytko ok. ze temperatury sa w tej chwili jeszcze wysokie i swiec nie podgrzewa to postanowilem sprobowac podgrzac je i wsadzilem w miejsce przekaznika drucik i co ciekawe po 5 sekundach podgrzewania auto zapalilo. Czy ktos moze domysla sie gdzie moge szukac problemu?

zanim wymienisz pół silnika spytam sie jaki masz kąt wtrysku??

PS:drut :shocked: wystarczyło odłączyć G62 i było by to samo :cool1:

Opublikowano

no właśnie kąt wtrysku i ustawienie rozrządu wlaśnie dałem do zaufanego mechanika powiedział ze ustawi mi to. Domyslam sie ze ten partacz co silnik podmienial cos porozregulowywał. A co do druta to jedyne co mi do głowy wpadło bo nie znam sie za bardzo a zobaczylem ze przekaznik ten to w zasadzie stycznik czasowy :)

Opublikowano

no właśnie kąt wtrysku i ustawienie rozrządu wlaśnie dałem do zaufanego mechanika powiedział ze ustawi mi to. Domyslam sie ze ten partacz co silnik podmienial cos porozregulowywał.

na to wychodzi ale sprawdź ten kąt :gwizdanie:
Opublikowano

ok auto stoi już mam nadzieje u kompetentnej osoby:) do soboty powinien być zrobiony bo jest jeszcze troche drobnizny do robienia. jak tylko bede cos wiedzial to napisze zeby nastepni czytajacy ten tematmogli cos z niego wyniesc :) Dzieki

Tak wiec rozrzad wymieniony kat ustawiony dobrze. Dalej nie pali:/ JEdnak zauwazylem ze po podgrzaniu swiec nie wszystkie sa podgrzane dzisiaj bede szukal przyczyny tego faktu mam nadzieje ze to tylko przewody bo jak nie to nie wiem co to moze byc ma ktos jakies pomysly?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...