Sylwan7 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Proszę Was o pomoc, mam problem z centralnym zamkiem. Otóż kiedy próbuje otwierać auto z pilota, włączają się jedynie światła wewnątrz, sygnał kierunkowskazów (czyli tak jak powinno być) ale drzwi się nie otwierają. Kiedy otwieram kluczykiem, jest tak samo - otwierają się wtedy jedynie drzwi, w których wkładam i przekręcam kluczyk. Warto też zaznaczyć, że kiedy np. siedzę w środku i próbuje zamknąć się przyciskiem w drzwiach blokujący wszystkie drzwi (jest podświetlony czerwoną diodką jak zawsze) efektu zamknięcia również nie ma. W każdym przypadku słychać takie delikatne buczenie przez ok. 4 sekundy w bagażniku z prawej strony. Proszę was o poradę.
Gość Michał Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Pompka centralnego powiedziała papa, wyjmij ją, zdejmij obudowę i zobacz czy wirnik jest cały, jesli cały to elektronika, czasami wystarczy przelutować luty. Poszukaj, było o tym wiele razy pisane, dosyc częsta przypadłosc w B5
cobradd Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 jest nadzieja że spadł tylko wężyk skoro pompka coś tam buczy w bagażniku
Nosfer Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 jest nadzieja że spadł tylko wężyk skoro pompka coś tam buczy w bagażniku Wężyk sam spadł.. nadzieje.. Pompka będzie buczeć jeśli połamał się wirnik. Ale nie będzie otwierać drzwi. Zastosuj się do zalecen Michała. Więcej w temacie nie ma co dodawać. W warsztacie masz cały opis jak to zregenerowac.
mech15 Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 czy tak działa padnięta pompka: ??????????? Sam sobie i innym, którzy będą mieli podobny problem odpowiem na to pytanie poniższymi zdjęciami: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1aa309c383ca21d4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46d8402b5497eb12.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d8739e17b04cd06.html Dodatkowo mam pytanie o to jak głośno pracuje zdrowa pompka a jak taka na padnięciu?? tutaj jeszcze link do fotostory, które wyczerpuje temat, pozdr http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/all_b5_wymiana_grafitowego_wirnika_w_module_centralnego_zamka-t83065.0.html
Sylwan7 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Opublikowano 19 Września 2009 Dzięki mech15 ! Już miałem pisać, że nie wiem jednak o co chodzi - a patrzę Twój wpis.... wszystko jasne. Pytanie tylko gdzie kupić ten grafitowy krążek i czy tylko to wystarczy. Ale najważniejsze pytanie -- te dwa kable które wychodzą z pompki i idą do drzwi jak je bezpiecznie się wyjmuje z pompki?
Nosfer Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Dzięki mech15 ! Już miałem pisać, że nie wiem jednak o co chodzi - a patrzę Twój wpis.... wszystko jasne. Pytanie tylko gdzie kupić ten grafitowy krążek i czy tylko to wystarczy. Ale najważniejsze pytanie -- te dwa kable które wychodzą z pompki i idą do drzwi jak je bezpiecznie się wyjmuje z pompki? Wszystko masz w linkach :doh1: Poczytaj trochę. O jakie kable Ci chodzi ? Przecież nie ma problemu z wyjęciem pompki z bagażnika. Odpinasz i wyciągasz.
pit71 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Mam ten sam problem tyle tylko, że jak zamykam z pilota to wszystkie drzwi się zamykają ale i od razu samoczynnie otwierają. Rozebrałem pompkę jak w opisie ale wszystko jest w porządku. Spróbuje przelutować płytkę ale nie wiem gdzie siedzi problem???
Sylwan7 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 U mnie ten wirnik roztrzaskany. Słuchajcie, pytałem dziś w częściach używanych o ten wirnik, facet chce mi sprzedać jakąś inną pompkę - mówi, że mogę sobie z niej przełożyć.... niby że też do audi..... .... czy jest to możliwe, czy muszę mieć wirnik grafitowy tylko i wyłącznie z tego samego modelu pompki?
krystek_tcz Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 lepiej bedzie jak kupisz sobie ten sam wirnik nie bedziesz miec problemu hehe bo ci wcisnie inny i nic z nim nie zrobisz a on sie bedzie cieszyl ze sie pozbyl ima kase ja tam nei chce mnic mowic ja tez szukalem tego roche i dostalem cale i bez problemu pasuje
mech15 Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Dzięki mech15 ! Już miałem pisać, że nie wiem jednak o co chodzi - a patrzę Twój wpis.... wszystko jasne. Pytanie tylko gdzie kupić ten grafitowy krążek i czy tylko to wystarczy. Ale najważniejsze pytanie -- te dwa kable które wychodzą z pompki i idą do drzwi jak je bezpiecznie się wyjmuje z pompki? troche późno zobaczyłem ze o coś pytacie, sorki te dwa "kable", o które pytasz to chyba masz na myśli przewody w które pompka pcha powietrze, no końcu każdego masz białe zatrzaski-ściskasz, ale delikatnie, zeby nie uj***ć i odłączasz, proste U mnie ten wirnik roztrzaskany. Słuchajcie, pytałem dziś w częściach używanych o ten wirnik, facet chce mi sprzedać jakąś inną pompkę - mówi, że mogę sobie z niej przełożyć.... niby że też do audi..... .... czy jest to możliwe, czy muszę mieć wirnik grafitowy tylko i wyłącznie z tego samego modelu pompki? oczywiście, że może pasować. Pasuje od a6 i 80, nawet jeśli sterowanie jest przez jeden wąż ciśnieniowy, wirnik podejdzie. Jeden kolega na forum pisał, że w golfie jest grubszy wirnik. Najlepiej rozkręć u gościa tą pompkę, ocenisz w jakim jest stanie wirnik. Jak coś ci zostało z twojego to możesz przypasować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się