Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy po wystrzeleniu węża z turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

umnie jest tak samo po przejechaniu 10km mam 70 stopni i tak już cały czas a kiedyś jedziłem bardzo ostro i miałem 90 stopni na blacie i nigy więcej , a jakieś objawy występują przy niedogrzanym silniku :mysli:[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 21:42_________________________________________________witam :(

powiem tak dziś poskładałem egr i kolektor ssący do kupy i co nic prawie sie nie zmieniło nadal sie dławi ,kopci i nie ma siły

a już myślałem że bedzie jak dawniej dużo mocy :embarrassed:

może troche lepiej sie zbiera ale tak 2500obr na 2 biegu i jak ostro depne przy zmianie biegu 3700obr i 3 bieg to nawed nie czuje tego braku mocy tylko dalej ciągnie i tak na 4 i 5 biegu ale gdy szybko puszcze gas i wcine znowu to odrazu brak mocy i dziwne klekotanie jak stare mietki nie wiem co teraz będzie może ktoś coś doradzi ,tyle sie namęczyłem kolektor wyczyściłem prawie do gołej blachy wymieniłem ten wężyk co był po przecierany dokeciłem tą śrube której brakowało :thumbdown:

już sam nie , najgożej ten pierwszy bieg i drugi do 2500obr i wtedy przeważnie jest ogromny strzał mocy a jedyn sie dławi

;(

Opublikowano

umnie jest tak samo po przejechaniu 10km mam 70 stopni i tak już cały czas a kiedyś jedziłem bardzo ostro i miałem 90 stopni na blacie i nigy więcej , a jakieś objawy występują przy niedogrzanym silniku :mysli:[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 21:42_________________________________________________witam :(

powiem tak dziś poskładałem egr i kolektor ssący do kupy i co nic prawie sie nie zmieniło nadal sie dławi ,kopci i nie ma siły

a już myślałem że bedzie jak dawniej dużo mocy :embarrassed:

może troche lepiej sie zbiera ale tak 2500obr na 2 biegu i jak ostro depne przy zmianie biegu 3700obr i 3 bieg to nawed nie czuje tego braku mocy tylko dalej ciągnie i tak na 4 i 5 biegu ale gdy szybko puszcze gas i wcine znowu to odrazu brak mocy i dziwne klekotanie jak stare mietki nie wiem co teraz będzie może ktoś coś doradzi ,tyle sie namęczyłem kolektor wyczyściłem prawie do gołej blachy wymieniłem ten wężyk co był po przecierany dokeciłem tą śrube której brakowało :thumbdown:

już sam nie , najgożej ten pierwszy bieg i drugi do 2500obr i wtedy przeważnie jest ogromny strzał mocy a jedyn sie dławi

;(

kolego napisalem ci juz zrob dynamiczne i bedzie jasne, nikt tu nie jest wrozka i ci nie powie co jest z autem nie tak !! choc dalej obstawiam ze to wina lmm - podmieniales ja na inna (sprawna)?? moze ktos w okolicy ma taki silnik i ci uzyczy, umow sie na spota chlopaki napewno ci pomoga - trzeba dzialac a nie lamentowac jak stara baba !!

pozdro

Opublikowano

umnie jest tak samo po przejechaniu 10km mam 70 stopni i tak już cały czas a kiedyś jedziłem bardzo ostro i miałem 90 stopni na blacie i nigy więcej , a jakieś objawy występują przy niedogrzanym silniku :mysli:[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 21:42_________________________________________________witam :(

powiem tak dziś poskładałem egr i kolektor ssący do kupy i co nic prawie sie nie zmieniło nadal sie dławi ,kopci i nie ma siły

a już myślałem że bedzie jak dawniej dużo mocy :embarrassed:

może troche lepiej sie zbiera ale tak 2500obr na 2 biegu i jak ostro depne przy zmianie biegu 3700obr i 3 bieg to nawed nie czuje tego braku mocy tylko dalej ciągnie i tak na 4 i 5 biegu ale gdy szybko puszcze gas i wcine znowu to odrazu brak mocy i dziwne klekotanie jak stare mietki nie wiem co teraz będzie może ktoś coś doradzi ,tyle sie namęczyłem kolektor wyczyściłem prawie do gołej blachy wymieniłem ten wężyk co był po przecierany dokeciłem tą śrube której brakowało :thumbdown:

już sam nie , najgożej ten pierwszy bieg i drugi do 2500obr i wtedy przeważnie jest ogromny strzał mocy a jedyn sie dławi

;(

Zobacz czy nie pojawily sie bledy w sterowniku silnika. Cos tam musi byc :kwasny:

Opublikowano

zrób dynamiczne, nawet na tak kiepsko dzialajacym silniku. To wiele wyjasni i pomoze wskazac przyczyne.

Opublikowano

ok postaram się mam problem bo bateria w laptopie mi nie trzyma :embarrassed:

musze coś wymyśleć :mysli:[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2009, 14:40_________________________________________________załatwiłem baterie do laptopa zainstalowałem program ustawiłem port i mam problem z aktywacją programu VAG-COM 311

spisałem numer seryjny wpisałem go do keygena ,wygenerował kod a wiec wpisałem do programy wyskoczyło że kod aktywowany lecz nie zmienił sie status powinno być full registered a jest unregistered i nie moge zrobić logów może ktoś mi pomoże ;(

Opublikowano

najlepiej kup licencje na vag-coma i problem z glowy.

Opublikowano

dobrze. Dawaj pozostale grupy.

Opublikowano

to sie ciesze tylko dziś już nie dam rady bo kobita do 24-00 w robocie

wiec jutro zrobie wszystkie dynamiczne 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

tyle starczy ? :cool1:

Opublikowano

na poczatek wystarczy

Opublikowano

hmmmmmmm nie mam dokładnego opisu jak co jeden kolega z Forum miał też wymieniać w AWX i prosiłem żeby mi zrobił Fotki co i jak żebym czegoś nie popsuł a potraFie :polew:

dziś wieczorem zrobie logi i zamieszcze :hi:

Opublikowano

Podepnę się trochę pod temat

U mnie też w grupie 003 potrafi mi zgasić silnik. Poza tym wszystko gania ok.

Pojawiło się to po wycięciu kata a może i wcześniej jak czyściłem egr. Może coś uszkodziłem.

Jak gasze to telepnie czasem nim jak starym dieslem.

U ciebie też tak jest ?

Opublikowano

u mnie sie dławi kopci gaśnie,i jak sie rozgrzeje to na 2 biegu gdzieś zaczyna sie moc po 2700 obr

1 i 2 bieg muł jak ni wiem i sie dławi a jak szybko wcisne gaś to słychać klekotanie jak stare merole

dołączam logi

niestety dynamiczne 000 nie moge zrobić bo nie mam aktywowanego programu i chyba nie wyszedł log 010 :mysli:

[br]Dopisany: 04 Październik 2009, 20:48_________________________________________________c0f0c7ed6913fa84m.jpg

54425009f49f29f1m.jpg

1973968539f77fbdm.jpg

6e0b18cd6a8ca269m.jpg

b131f24becdddcd0m.jpg

0df38ee4716b0682m.jpg

czekam na rozpatrzenie jestem bardzo ciekawy co jest grane ?

z góry dziękuje :hi:

Opublikowano

o termostacie nie bede sie rozpisywal - do wymiany, tak jak podejrzewalem lmm nieprawidlowo mierzy, wymien przeplywke i zrob ponownie dynamiczne

Opublikowano

i to wszystko hmm nic tam więcej niewidać :no:

żaden czujnik czy coś :mysli:[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 08:39_________________________________________________?????? ;(

Opublikowano

Termostat do wymiany, kierownice w turbo do czyszczenia/rozruszania.

EGR nie działa prawidłowo. Ktoś musi obejrzeć sterowanie tym ustrojstwem.

Opublikowano

egr był zakładany nowy w styczniu ,tydzień temu czyściłem egr kolektor ssący rury do intercolera ,egr był lekko zabrudzony,czyszczenie nic nie dało, jak mam go sprawdzić czy działa prawidłowo :mysli:

a te kierowniczki da sie samemu rozruszać :mysli:

dziekuje za pomoc

Opublikowano

W tyg powinienem wymienic termostat to postaram sie zrobic fotostory dla Ciebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...