Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] 312mm czy 280mm ?


ekonom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przyglądałem ostatnio forum i trafiłem na temat o swapie tarcz ori na te 312mm (http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_swap_mocnych_hamulcy_z_systemu_lucas_280mm_na_312mm_ate-t91632.0.html). Moje pytanie jest następujące, jakiego rozmiaru mam tarcze ? Bo z fotek na tym swapie wychodziło by że już ktoś przede mną modernizował układ hamulcowy i mam te 312 mm.

http://images40.fotosik.pl/197/21a478495ce81bbb.jpg

http://images46.fotosik.pl/201/49fbe98d536015bd.jpg

Pozdrawiam

P.S. na zacisku najprawdopodobniej jest napis ATE

P.S 2. co do tej osłony to dzisiaj sprawdzałem i jest tam tak ze 2.5-3 cm. Czy jest możliwość że założyli mi tarcze 280 na układ przystosowany do pracy na 312 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość że założyli mi tarcze 280 na układ przystosowany do pracy na 312 ?

nie ma możliwości,

najwyżej jest możliwość że jeśli miałeś 312mm to można przejść na 288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zmiezyc jaka masz srednice tarczy i wszystko jasne :gwizdanie:

Na zacisku bedziesz mial napis ATE bo te same zaciski sa do 288 i 312 inne sa tylko jazma . A 280 napewno nie masz bo tam sa inne zaciski i jazma :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam 16`. Poprzedni właściciel założył dystanse. Niestety przy pewnych prędkościach kierownica wpadała w rezonas i okazało się że dystanse są krzywe. Teraz bez dystansów dosłownie minimetry dzielą zacisk od felgi. 15` na pewno nie wejdzie bez dystansów teraz. Od dłuższego czasu pojawia się też nieprzyjemne trząsanie ( kierownicą i drążkiem najbardziej , a właściwie to całym autem trzęsie przy hamowaniu) . Więc najprawdopodobniej tarcze no i też klocki idą do wymiany. Dlatego chciałbym się dowiedzieć czy mam seryjny układ hamulcowy czy ktoś przy nim grzebał i trzeba większe tarcze kupić. Nie ukrywam że z wielką chęcią wsadził bym większe ale czy wejdą ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się Zimmermann Sport, za***ista różnica (zwłaszcza na mokrym i przy dohamowywaniach z duuuuużych prędkości) na razie zrobiłem ok 15 tysi i jest spoko, gdzieś pisałem szerzej, może w którymś z wątków o swapie?, dziurki się nie zatykają, tarcze nie pękają przy dziurkach, kolejne legendy podwórkowe obalone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez myslalem o tych zimermanach ale wlasnie te legendy o pekajacych tarczach troszke mnie odstraszyly wiec zakupilem EBC :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od źródła gdzie kupujesz tarcze. Obecnie chińczyki nas sukcesywnie zalewają swoimi wyrobami i kupujesz szczęśliwy tarcze Zimmermana a tak naprawdę jeździsz na chłamie z chin. Co do tematu dokonałem pomiaru i mam założone 288.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, wszystkie z czasem pękną przy otworach, nawet takie z AMG w mercach.

PS: rtocki, czy ty masz RZ13xxx rejestrację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie że pękną jak już są mocno poniżej dopuszczalnej grubości,

>szogun no oczywiście (zresztą jest chyba widoczna w wątku o moim aucie - http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_nadchodzi_kulfon_parowoz_wielozadaniowy-t70559.0.html;msg1103040#msg1103040 ) , tzw. wielki trzynasty - kto oglądał Nikodema Dyzmę, ale tego z Wilhelmim to kojarzy o co chodzi :wink4: 1313A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, to zapędziłem się w piątek pod twój dom i zawracałem tam, nie skojarzyłbym, gdybyś nie miał w ofercie środków LM.

PS, w jakiej cenie masz dodatek do oleju z MoS2?

Może być na PW, znajomy całkiem dużo tego bierze i teraz dopiero dobrał się do jakiegoś przedstawiciela. Ale może masz lepsze ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się Zimmermann Sport, za***ista różnica (zwłaszcza na mokrym i przy dohamowywaniach z duuuuużych prędkości) na razie zrobiłem ok 15 tysi i jest spoko, gdzieś pisałem szerzej, może w którymś z wątków o swapie?, dziurki się nie zatykają, tarcze nie pękają przy dziurkach, kolejne legendy podwórkowe obalone...

Pamietaj Robert o czyszczeniu tych dziurek bo tak czy inaczej zaczną pekąc zimmerman nie lubi bdb twardych klocków

ja mam swap na 312mm ale na gładki zimmerman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>szogun jeśli chodzi o ten http://www.liquimoly-sklep.pl/search.php?text=2182 to mam jeszcze kilka sztuk w b. dobrej cenie 28,- brutto, zamówiłem kiedyś dużą partię różnych dodatków i wszystko dostałem w naprawdę dobrych cenach i tak też sprzedawałem, w przyszłości przy pojedynczych egzemplarzach pewnie parę złotych więcej będzie.

>Cristo ja nie czyszczę tych dziurek bo mi się po prostu nie zapychają - klocki mam textary, może faktycznie przy jakiś innych twardszych , ten problem by występował tak jak napisałeś, ale na razie spokój - a zaglądam dość regularnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert ja tez mam textary a te klocki lubią pylić :naughty:

z wypowiedzi wielu ludzi którzy na zimmermanach sport smigaja wiele lat to trzeba te otwory regularnie po pewnym przebiegu doglądać i je czyścić.

Ogólnie jak zakonczą żywot moje gładkie to zapodam sobie sport i klocuś DS :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...