cezar1871 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Witajcie Dziś po powrocie z pracy gdy wysiadłem usłyszałem syczenie, obszedłem auto a tam syczy z wlewu paliwa >. I tak się zastanawiam co to może być ?, skojarzyło mi się że już dawno nie słyszałem zaworu filtra węgla aktywnego, bo przecież klepie charakterystycznie, po przyłożeniu do niego palca wyczuwałem co jakiś czas słabe klepnięcie ale to nie to co kiedyś, kiedyś bez podniesienia maski było go słychać po dłuższej jeździe. Wypiąłem ten filtr ale co jest ciekawe dmuchałem i z jednej i z drugiej strony i powietrze spokojnie przelatuje. wiec pytanie jak on działa ? Teraz pytanie czy to jedyny element który odpowiada za odpowietrzanie zbiornika ? Czy da się tak jeździć do czasu dostania części ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 witam w poprzednim aucie miałem to samo,winny był tylko zaworu filtra węgla aktywnego, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar1871 0 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 witam w poprzednim aucie miałem to samo,winny był tylko zaworu filtra węgla aktywnego, A można z tym jeździć ?, czy lepiej wywalić go i zaślepić rurki, oczywiście na czas zakupu. Słyszałem że pompka dostaje po d*pie jak się tak śmiga z założoną i uszkodzoną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 nie wiem ja kupiłem na szrocie za 35 zł. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar1871 0 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 nie wiem ja kupiłem na szrocie za 35 zł. :gwizdanie: A kupiłeś identyczny ?, tzn o tych samych oznaczeniach ?, czy może być inny ?, szukałem u siebie w okolicy ale jak na złość do mojego silnika niema a w Piątek miałem jechać do Olsztyna , masakra no. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sokala4 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Panowie, mam ten sam problem. Pomóżcie, gdzie znajduje się ten zawór filtra węgla aktywnego odpowiedzialny za odpowietrzenie zbiornika paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Panowie, mam ten sam problem. Pomóżcie, gdzie znajduje się ten zawór filtra węgla aktywnego odpowiedzialny za odpowietrzenie zbiornika paliwa? nad obudową filtra powietrza... Masz lub nie tam taka plastkiowa pokrywe... sam zawór jest okrągły średnicy może 5cm :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sokala4 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dzięki kolego. Teraz zastanawiam się jak on powinien pracować. Jak uruchomię silnik to on nie "cyka", a przy korku od baku syczy. Po zdjęciu węża przed tym zaworem cały czas zasysa powietrze (ale nie cyka), natomiast przy korku od baku nie syczy. Gdzieś na forum wyczytałem, że jak cały czas zasysa to właśnie jest oznaka, że jest walnięty. Co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekg 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 U mnie pomogło przedmuchanie pompką tego zaworu i psiknięcie do środka wd40. Temat był już poruszany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sokala4 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 maciekg, znasz może odpowiedź na zadane przeze mnie wyżej pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 ja u siebie nie zauważyłem reguły załączanie sie tego zaworu. nie mam tak aby zaraz po odpaleniu ciągle chodził. ale załącza sie , czasem po jeździe podniosłem maskę to wyraźnie słychać jak stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 U mnie też przedmuchanie i wd40 pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 U mnie też zauważe iż cyka częto i stosunkowo głośno ale nie zawsze jak zimny silnik to nie słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arci310 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Mialem ten sam problem moim zdaniem zawor po odlaczeniu wtyczki powinien byc zamkniety przez moj syczalo wd 40 nic nie pomoglo wiec potraktowalem go z srubokretem rozebralem i co sie okazalo jest w nim blaszka miedziana bardzo cieniutka ktora byla w paru miejscach przerwana peknieta niestety musialem zawor wymienic na nowy koszt nowego ok 270 lepiej gdzies na szrocie poszukac bo chyba nie ma zamiennikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sokala4 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 A no nie ma zamienników. Musiałem kupić oryginalny zawór Boscha za 250 zł i to po negocjacjach. Cena wyjściowa była 290 zł. Ale że kupowałem również przepustnicę to dało się troszeczkę zejść z ceną. Założyłem nowy i przestało syczeć ze zbiornika paliwa :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się