emgie Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witajcie, Dzis cos zaczelo sie dziac w mojej A4. Objaw mam taki, ze do 2000 obrotow jest ok, potem jak zalacza sie turbina slyszy sie jakies szumienie. Moc jakby mniejsza. Przy mocniejszym wdepnieciu gazu czasem szarpie. A4 to model B6 2004r 1.9 TDI (115KM) silnik BKE. Przejechane 133tys km. Nie wiem czy to turbina czy moze jakis przewod czy doprowadzenie. VAGa nie podpinalem, natomiast na desce nic nie miga. Macie moze jakies sugestie co to moze byc? Moze znacie jakies dobre warsztaty w W-wie zeby to zdiagnozowac/naprawic? Jakby ktos mogl mnie poratowac VAGiem bylbym bardzo wdzieczny - najlepiej na Bemowie/W-wa bo boje sie troche jechac. Kolezanki, koledzy, pomocy... pozdrawiam Michal
luki105 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 kod twojego silnika to nie AJM tylko BKE
jaksebastian Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 turbina się nie załącza tylko daje większe ciśnienie powietrza które ucieka ci jakąś dziurką którą musisz znaleźć, sprawdź węże od turbiny do kolektora ssącego
emgie Opublikowano 27 Września 2009 Autor Opublikowano 27 Września 2009 kod twojego silnika to nie AJM tylko BKE racja, juz poprawiam dzieki!
Bigrazor Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Sprawdź gumowego węża, który wychodzi z turbiny w dół i wygięty jest w literę S, to przy końcowym zgięciu od wewnętrznej strony, zobaczysz dosyć dużą szczelinę która się rozszerza jak turbo zacznie dmuchać :hi: - miałem dokładnie to samo - szum i autko traciło dynamikę. Ewentualnie sprawdź też dwa gumowe łączniki na grubej plastikowej rurze wokół silnika ( czarna ok 50 mm średnicy) - i któryś może być strzelony i puszcza.
emgie Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 Po pierwsze dziekuje bardzo kolegom za podpowiedzi i sugestie - okazaly sie trafne. Dzis zajalem sie problemem i udalo mi sie znalezc jego przyczyne. Uszkodzony byl jeden z wezy (w zasadzie gumowe kolanko). Najblizej byl kolega Bigrazor - wielkie dzieki! Uszkodzony waz/kolanko znajduje sie tu Chodzi o ten element: Oto ten element po wyjeciu: ... i samo uszkodzenie... Moja kolejna prosba do kolegow dotyczy pomocy w identyfikacji tej czesci. Z tego co sie orientuje to fragment weza cisnieniowego (jakas inna fachowa nazwa??). Jutro chcialem podjechac do ASO i kupic nowy tylko mam problem z oznaczeniami, ktore sa czytelne. Udalo mi sie odczytac tylko fragmenty napisow na tym kolanku: 330 145 33(chyba)... A generalnie przedostatnia cyfra to chyba "3", ostatniej w ogole nie widac. Na koncu symbol A. Jezeli macie podobne autko lub ETKA prosba o sprawdzenie oznaczenia autko to A4 1.9TDI 115KM BKE 2004r. Avant z gory dziekuje! Michal[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 21:42_________________________________________________Czesc! Drobna wycieczka do ASO i udalo mi sie zdobyc oznaczenie tej zlaczki. Jest to 3B0 145 838 A wiec troche zle odczytalem. Dopisuje, bo moze sie komus kiedys przyda. Zamowilem wiec jutro bedzie montaz i mam nadzieje ze to zakonczy temat. Koszt tej zlaczki to ok 270 zl. pozdrawiam Michal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się