ironderek Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Witam wszystkich. Wczoraj objawil mi sie nastepujacy problem: podczas jazdy i dodawania gazu, gdy zalacza sie turbina slychac takie syczenie/gwizd i z tylu jest oblok dymu. Samochod stracil troche na mocy. Do tej pory bylo wszystko ok, zadnych problemow. Dzisiaj na szybko sprawdzalem przewody idace do turbiny i jakos nie moge znalezc zadnej dziury, chociaz ten dzwiek syczenie/gwizd moze byc wlasnie spowodowany nieszczelnoscia ukladu i dlatego jest ten dzwiek(taka mam nadzieje), lub co najgorsze, ze turbina jest juz do wymiany. Na pewno to jest zwiazane z turbina lub przewodami powietrznymi idoacymi do turbiny, bo ten dzwiek slychac wlasnie od strony turbiny i tylko w momencie gdy turbina zaczyna pompowac. Podlaczylem autko do komputera, ale zadnych bledow nie pokazalo, no to zrobilem tez logi. Czy na podstawie tych logow mozecie powiedziec mi co sie rypnelo? Logi Statyczne: Log (0) Log (1) Log (2) Log (3) Log (4) Log (5) Log (6) Logi Dynamiczne: Log (0) Log (1) Log (2) Log (3) Log (4) Log (5) Log (6)
karwat23 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 moge ci powiedzieć że miałem coś podobnego u mnie poszedł wąż od turbo w strone inter culera sprawdzałeś go czy nie pękł jest w turbo na szybko złączke od spodu turbo
ironderek Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 Sprawdzalem ten po stronie IC tego pod spodem turbo jeszcze nie bo juz ciemno, zerkne jutro rano. A co wynika z logow?
Piotrek98igo Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 dokladnie tez to mialem ostatnio waz od turbo w strone coolera spr troche ci sie maszyna nagrzewa 99C
chmielu Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Z logów wynika że ciśnienie idzie w pole, dziurka może być mała i pokauje się jak dostaje ciśnienia, musisz ściskać węże i patrzeć czy gdzieś nie są pęknięte. Jaki masz przebieg ? Znam przypadki zapiekania się termostatu w wyniku czego nie otwiera się, bo 99 stopni to trochę dużo. Tak poza tematem wrzuć jeszcze raz logi grupy 003 (statyczne i dynamiczne + statyczne w trybie BS) bo wygląda na to że trujesz środowisko
ironderek Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 Dobra jutro z rana sprawdzam wszystkie weze i wrzuce te brakujace logi. Co do przebiegu to 320tyskm, a ternostat byl wymieniany w zeszlym miesiacu na orginalny z ASO bo stary nie trzymal juz temperatury(bylo cos kolo 84C).
Piotrek98igo Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 no to masz problem z grzejacym sie autem 99C to troche za duzo u mnie z tym wezem z turbo do IC bylo tak ze pierw troszeczke sie poluzowal na opasce[syczalo],a przy bucie kilka krotnym zaraz go zrzucilo,tylko u mnie troche wieksze cisnienie niz u ciebie.
chmielu Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Zależy jak traktowane było turbo bo przy srednim traktowaniu wytrzymuje około 200 tys. ale jak szanowane to i dużo więcej. Poza tym nie zużywa się z dnia na dzień więc na to bym nie obstawiał, szukaj na wężach i jak kolega napisał opaskach.[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 10:22_________________________________________________ ... ternostat byl wymieniany w zeszlym miesiacu na orginalny z ASO bo stary nie trzymal juz temperatury(bylo cos kolo 84C). 84C na Vagu czy na wskaźniku ? Bo 84 na Vagu to było OK. Często spotykałem się z nowymi niesprawnymi termostatami, ale zakładając że jest dobry to gdzieś trzeba szukać przyczyny takiej temperatury. Temperatura podniosła się zaraz po wymianie termostatu czy po jakimś czasie ? Chodzi mi o to czy wymiana miała bezpośredni wpływ na zwiększenie się temperatury silnika.
spanky Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 szuakj dziurki ... acznij od kawalka gumowego przed kolektorem ssacym ...
ironderek Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 Ok. znalazlem, byla peknieta rura gumowa ktora idzie pod spodem turbo. Dzieki. Tez troche jestem zaskoczony ta temperatura, ale to musialo byc zwiazane z ta peknieta rura, gdy podczas robienia logow docisnalem troche autkiem i pewnie sie zmeczylo. Dokladnie trzy tygodnie temu termostat byl wymieniany na orginalny z ASO i sprawdzalem pozniej Vagiem i bylo ok. Podczas robienia dzisiejszych logow temperatura jakos sie trzyma na 90C, wiec chyba wszystko ok. Zrobilem nowe logi, czy mozecie sprawdzic czy teraz jest wszystko ok? Basic Settings: Log (1) Log (2) Log (3) Statyczne: Log (0) Log (1) Log (2) Log (3) Log (4) Log (5) Log (6) Dynamiczne: Log (0) Log (1) Log (2) Log (3) Log (4) Log (5) Log (6)
chmielu Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Jak dla mnie wszystko ok, tylko ten EGR coś ale nie wiem co Może ktoś się jeszcze wypowie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się