Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Mody mojego tdi + wykres


aju

Rekomendowane odpowiedzi

Seria silnik ajm 115 (116) koni, jakiś tam bonus jak zawsze od koncernu vag

Zmiany:

- turbo awx (na zimę starczy) :naughty:

- pd z asz [al] (przyszłościowo pod większe turbo)

- program

- znaczek TDI (cały czerwony, mała rzecz a cieszy :polew: :polew:)

w planie

- większe turbo

- chłodnica oleju

- kolektor awx

- większy intercoler ale nie fmic (jeśli trzeba to w ostateczności fmic, dla mnie jednak przerost formy nad treścią)

celuję w 200KM i 400NM~ na wiosnę :gwizdanie:

wykresik:

img00516.th.jpg

wspomniany znaczek :dance:

zdjcie137.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dalo sie bardziej plasko polozyc tego momentu ?

w realu nie czuć "braku płaskości" dlatego pasowało mi tak jak teraz, spłaszczenie pewnie równało by się trochę niutków mniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje gratki za seryjnego AJM z 200KM na barkach :confused4:

długo sie nim nie nacieszysz

jaro4444 miał 200KM ale z AJM została tylka nazwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy, myślę nad ARL tylko nie wiem jak to ma się do silnika wzdłużnie...

poza tym kto sprawdził ile wytrzymuje seryjny ajm? jeśli nie polecacie dalszym modyfikacji mocowych to chętnie wysłucham waszych za i przeciw i wyciągnę odpowiednie wnioski.

Na razie cieszyć się trzeba tym co jest[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 18:54_________________________________________________

moje gratki za seryjnego AJM z 200KM na barkach

eee na razie jest 164 :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pisz jak sie tym śmiga??

nie wiem jak to opisać ale jest bajka, szczególnie z rolki bo z zatrzymanego trochę kontrola trkacji ma co robić. Wyprzedzanie na drodze w końcu takie jak lubię :good:

po co kombinujesz z arl , brd praktycznie p2p cool1

bo mógł bym takiego kupić za dobry zł

ale na razie panowie jeszcze z 5miesięcy do dalszych zmian więc spokojnie. Może wtajemniczę się bardziej albo zostanę przy tym co jest teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zeby nie bylo latajacych panewek i korb :decayed:

btw przy tych temp ten IC nic nie da ,bo temp moze sie roznic 5C na zwyklym IC z nadkolem a FMIC...

wiec nie wiem jak chcesz miec te 400nm ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zeby nie bylo latajacych panewek i korb decayed

ciekawe kto rozwalił "niby słaby dół" w ajm że piszecie że jest słaby :naughty:

btw przy tych temp ten IC nic nie da ,bo temp moze sie roznic 5C na zwyklym IC z nadkolem a FMIC...

wiec nie wiem jak chcesz miec te 400nm ...

już było na 1 pomiarze ale bardzo kopcił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kto rozwalił "niby słaby dół" w ajm że piszecie że jest słaby :naughty:

z tego co pamiętam to były kolega z forum "murzyn"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kto rozwalił "niby słaby dół" w ajm że piszecie że jest słaby :naughty:

z tego co pamiętam to były kolega z forum "murzyn"

nie opowiadaj glupot jak nie wiesz co sie stalo murzynowi w ajm...

aju no to dawaj ktos musi przetrzec szlaki w ajm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aju na początek to podjedź autem na porządną hamownie obcążeniową bo pewnie wtedy okaże się że tego momentu to nawet nie ma 350NM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...