wafelek1987 0 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 WItam Wszystkich. Mam problem: Nie podobaja mi sie te napisy na tylnej klapie, chciałbym je sciagnac ale nie wiem jak to zrobic. Za pomoc z gory dziekuje. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanuha 0 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Jeżeli mówisz o "napisach" w sensie plastikowych symbolach 1.9TDI i 4x kółeczka to zapodaj ciepłego powietrza.Weż od mamy wichure (wiesz taka do włosów) i daj na maxa temp ciepła.Podważ czymś i delikatnie odklejaj (jeżeli sa naklejone) nie uszkadzając laku.Robiłem kiedyś przy lakierni i używałem tzw. farelki która dawała 500 stopni i uważać na lakier trza było.Także nie jestem pewien czy sama wichura starczy.Jeżeli są na wcisk to są dziurki i trzeba by je zaślepić ale zalatuje amatorszczyzną -więc szpachla i klapa do lakierowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wafelek1987 0 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Dzieki. wydaje mi sie ze sa na kleju. te 4 kółeczka zostaja reszta zostaje usunieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 ja leciutko podważyłem nożem i oderwałem a klej (taśmę) zmyłem zmywaczem do paznokci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 znaczki są na kleju wystarczy podważyć i podcinać nożem... najgorszy jest potem ten klej - ja z nim godzinę walczyłem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrWho 0 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 podgrzewasz suszarka.. bierzesz najcieńsza żyłkę jaką masz i wio praktycznie bez śladu schodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Zmywacza i innych alkoholi nie polecam do czyszczenia samochodu bo to matowi lakier i niezbędna jest polerka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Po pierwsze to jest juz gdzieś na forum jak to zrobić ale ok jak się nie chce poszukać to podpowiemy Nie trzeba używać zadnej suszarki czy tam opalarki, emblematy nie są przyklejone na zaden klej tylko na taśmę dwustronną. Wystarczy użyć żyłki ale ja osobiście ścinałem zawsze te znaczki za pomocą szpachelki. zrywałem juz znaczki i nie tylko bo listwy też ścinałem jak miałem drzwi do malowanie przy swoim audi, ale trzeba to umiejętnie zrobić zeby lakieru nie porysować. Co do pozostałości taśmy - rozpuszczalnik nitro i w minucie zapominasz o pozostałościach taśmy. Uprzedzając pytanie czy nic się nie stanie z lakierem po użyciu rozpuszczalnika, odpowiadam na 100% NIE!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 potwierdzam slowa Pawlo - żylka najlepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Do usuwania resztek taśmy używa się specjalnego kółka na wiertarkę (wkrętarkę).Kółko jest zrobione z gumy coś jak gumka do mazania. Używam tego na codzień na warsztacie.Szybkie, skuteczne, bezpieczne i nie powoduje uszkodzenia lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 [...]Jeżeli są na wcisk to są dziurki i trzeba by je zaślepić ale zalatuje amatorszczyzną -więc szpachla i klapa do lakierowania. Czy w A4ach (B5-B8) były stosowane te mocowania? Czy tylko taśma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 taśma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 [...]Jeżeli są na wcisk to są dziurki i trzeba by je zaślepić ale zalatuje amatorszczyzną -więc szpachla i klapa do lakierowania. Czy w A4ach (B5-B8) były stosowane te mocowania? Czy tylko taśma? Tylko i wyłącznie taśma Do usuwania resztek taśmy używa się specjalnego kółka na wiertarkę (wkrętarkę).Kółko jest zrobione z gumy coś jak gumka do mazania. Używam tego na codzień na warsztacie.Szybkie, skuteczne, bezpieczne i nie powoduje uszkodzenia lakieru. Zgadzam się jak najbardziej kolego ale w domowych warunkach najlepiej użyć rozpuszczalnika i napewno nic sie nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 taśma Dzięki za potwierdzenie! :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Do usuwania resztek taśmy używa się specjalnego kółka na wiertarkę (wkrętarkę).Kółko jest zrobione z gumy coś jak gumka do mazania. Używam tego na codzień na warsztacie.Szybkie, skuteczne, bezpieczne i nie powoduje uszkodzenia lakieru. a ja się biedny palcami męczyłem i nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Panowie a ślady po tej taśmie nie zostają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 zostają... ale to albo na wilgotno i męczyć się z nimi.. albo nitro i zejdzie ładnie... po tym najlepiej jeszcze wziąść na ściereczkę tempo lub coś w tym stylu i ładnie przejechać, lakier będzie tam jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanuha 0 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 nic dodać ,nic ująć do tego co wyżej napisano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wafelek1987 0 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 dzieki. Teraz tylko sciagac:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ja polecam żyłkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się