Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak usunąć napisy na tylnej klapie ?


wafelek1987

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli mówisz o "napisach" w sensie plastikowych symbolach 1.9TDI i 4x kółeczka to zapodaj ciepłego powietrza.Weż od mamy wichure (wiesz taka do włosów) i daj na maxa temp ciepła.Podważ czymś i delikatnie odklejaj (jeżeli sa naklejone) nie uszkadzając laku.Robiłem kiedyś przy lakierni i używałem tzw. farelki która dawała 500 stopni i uważać na lakier trza było.Także nie jestem pewien czy sama wichura starczy.Jeżeli są na wcisk to są dziurki i trzeba by je zaślepić ale zalatuje amatorszczyzną :no: -więc szpachla i klapa do lakierowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczki są na kleju :wink4:

wystarczy podważyć i podcinać nożem... najgorszy jest potem ten klej - ja z nim godzinę walczyłem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to jest juz gdzieś na forum jak to zrobić ale ok jak się nie chce poszukać to podpowiemy :wink4:

Nie trzeba używać zadnej suszarki czy tam opalarki, emblematy nie są przyklejone na zaden klej tylko na taśmę dwustronną.

Wystarczy użyć żyłki ale ja osobiście ścinałem zawsze te znaczki za pomocą szpachelki. zrywałem juz znaczki i nie tylko bo listwy też ścinałem jak miałem drzwi do malowanie przy swoim audi, ale trzeba to umiejętnie zrobić zeby lakieru nie porysować.

Co do pozostałości taśmy - rozpuszczalnik nitro i w minucie zapominasz o pozostałościach taśmy.

Uprzedzając pytanie czy nic się nie stanie z lakierem po użyciu rozpuszczalnika, odpowiadam na 100% NIE!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do usuwania resztek taśmy używa się specjalnego kółka na wiertarkę (wkrętarkę).Kółko jest zrobione z gumy coś jak gumka do mazania. Używam tego na codzień na warsztacie.Szybkie, skuteczne, bezpieczne i nie powoduje uszkodzenia lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]Jeżeli są na wcisk to są dziurki i trzeba by je zaślepić ale zalatuje amatorszczyzną :no: -więc szpachla i klapa do lakierowania.

Czy w A4ach (B5-B8) były stosowane te mocowania? Czy tylko taśma?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]Jeżeli są na wcisk to są dziurki i trzeba by je zaślepić ale zalatuje amatorszczyzną :no: -więc szpachla i klapa do lakierowania.

Czy w A4ach (B5-B8) były stosowane te mocowania? Czy tylko taśma?

Tylko i wyłącznie taśma

Do usuwania resztek taśmy używa się specjalnego kółka na wiertarkę (wkrętarkę).Kółko jest zrobione z gumy coś jak gumka do mazania. Używam tego na codzień na warsztacie.Szybkie, skuteczne, bezpieczne i nie powoduje uszkodzenia lakieru.

Zgadzam się jak najbardziej kolego ale w domowych warunkach najlepiej użyć rozpuszczalnika i napewno nic sie nie stanie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do usuwania resztek taśmy używa się specjalnego kółka na wiertarkę (wkrętarkę).Kółko jest zrobione z gumy coś jak gumka do mazania. Używam tego na codzień na warsztacie.Szybkie, skuteczne, bezpieczne i nie powoduje uszkodzenia lakieru.

a ja się biedny palcami męczyłem i nitro :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostają... ale to albo na wilgotno i męczyć się z nimi.. albo nitro i zejdzie ładnie... po tym najlepiej jeszcze wziąść na ściereczkę tempo lub coś w tym stylu i ładnie przejechać, lakier będzie tam jak nowy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...