silverserfer84 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Witam serdecznie.Chciałem znaleźć coś podobnego ale nie udało mi się.Mianowicie wymieniam olej i jak każe przykazanie od razu filtr.Moje pytanie dotyczy jego oznaczenia,założony obecnie filtr jest oznaczony nr W940/25 a ja zamiast sprawdzić wcześniej zakupiłem filtr z oznaczeniem W940/44 Czy ten który kupiłem muszę oddać bo nie będzie pasował?Wiem głupie pytanie ale proszę o odpowiedź bo nie chcę zostać ze spuszczonym olejem a po filtr zapitalać na autobus Z góry dziękuję kolegą za pomoc.
endriuu Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 jesli chodzi o dane nie roznia sie niczym, moga natomiast sie roznic wkladem filtrujacym. jesli masz blisko to lepiej wymien i nie bedzie niedomowien. <a href="http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=1837&ktlg_lang=9&ktlg_01_mrksl=2&ktlg_01_mdrsl=21&ktlg_01_modsl=10&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1">W 940/44</a> <a href="http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=1280&ktlg_lang=9&ktlg_01_mrksl=2&ktlg_01_mdrsl=21&ktlg_01_modsl=11&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1">W 940/25</a>
silverserfer84 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 Dziękuję za odpowiedź do sklepu mam 12 km w poniedziałek wymienię bo jeśli z powodu tego innego wkładu coś by się stało z silnikiem to bym sobie nie darował.
silverserfer84 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 Mam jeszcze pytanie odnośnie tej osłony plastikowej znajdującej się pod silnikiem,mam kanał więc chyba wielkiego problemu nie będzie.Na co trzeba zwrócić uwagę podczas zdejmowania tej osłony? chodzi mi śruby oraz zaczepy,chciałem wiedzieć by niczego nie urwać.Jeśli ktoś miał by jakieś rady,będę wdzięczny.Pozdrawiam i dziękuję.
endriuu Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 musisz wykrecic dwa kołki z nadkola i reszte metalowych ze zderzaka od spodu i z uchwytów przy skrzyni. jak wejdziesz pod auto - od razu zauwazysz
rikardo Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Mam jeszcze pytanie odnośnie tej osłony plastikowej znajdującej się pod silnikiem,mam kanał więc chyba wielkiego problemu nie będzie.Na co trzeba zwrócić uwagę podczas zdejmowania tej osłony? chodzi mi śruby oraz zaczepy,chciałem wiedzieć by niczego nie urwać.Jeśli ktoś miał by jakieś rady,będę wdzięczny.Pozdrawiam i dziękuję. Zacznij od odkręcenia plastikowych kołków z nadkoli po każdej stronie znajduje się dwa motylki które przekręcasz o 90 stopni i wyjmujesz do tyłu ponadto znajdują się tam jeszcze kołki rozporowe. Jeżeli masz je zamontowane to wszystkich nie musisz zdejmować a jedynie dwa lub trzy. Dwa od strony koła a trzeci mocuje nadkole do osłony będzie widział w którym miejscu trzymają osłonę ponieważ nie wiadomo w jakim stanie masz te mocowania. Mi jak wymieniali olej to mechanik wydzierał te kołki na siłę a wystarczy w nich jakimś wybijakiem wbić do środka znajdujący się w środku kołek do którego po zdjęciu osłony masz dostęp. Jak to porozpinasz to do odkręcenia masz 8 śrub metalowych które mają różne długości najdłuższe przychodzą w środkowej części mocując osłonę silnika z osłoną skrzyni którą też trzeba zdjąć ponieważ jest trudny dostęp do filtra.
silverserfer84 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 O i już coś wiem więcej,niema to jak pomoc fachowców.Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się