Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Filtr oleju a jego oznaczenie


silverserfer84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Chciałem znaleźć coś podobnego ale nie udało mi się.Mianowicie wymieniam olej i jak każe przykazanie od razu filtr.Moje pytanie dotyczy jego oznaczenia,założony obecnie filtr jest oznaczony nr W940/25 a ja zamiast sprawdzić wcześniej zakupiłem filtr z oznaczeniem W940/44 Czy ten który kupiłem muszę oddać bo nie będzie pasował?Wiem głupie pytanie ale proszę o odpowiedź bo nie chcę zostać ze spuszczonym olejem a po filtr zapitalać na autobus :wallbash: Z góry dziękuję kolegą za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie odnośnie tej osłony plastikowej znajdującej się pod silnikiem,mam kanał więc chyba wielkiego problemu nie będzie.Na co trzeba zwrócić uwagę podczas zdejmowania tej osłony? chodzi mi śruby oraz zaczepy,chciałem wiedzieć by niczego nie urwać.Jeśli ktoś miał by jakieś rady,będę wdzięczny.Pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wykrecic dwa kołki z nadkola i reszte metalowych ze zderzaka od spodu i z uchwytów przy skrzyni. jak wejdziesz pod auto - od razu zauwazysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie odnośnie tej osłony plastikowej znajdującej się pod silnikiem,mam kanał więc chyba wielkiego problemu nie będzie.Na co trzeba zwrócić uwagę podczas zdejmowania tej osłony? chodzi mi śruby oraz zaczepy,chciałem wiedzieć by niczego nie urwać.Jeśli ktoś miał by jakieś rady,będę wdzięczny.Pozdrawiam i dziękuję.

Zacznij od odkręcenia plastikowych kołków z nadkoli po każdej stronie znajduje się dwa motylki które przekręcasz o 90 stopni i wyjmujesz do tyłu ponadto znajdują się tam jeszcze kołki rozporowe. Jeżeli masz je zamontowane to wszystkich nie musisz zdejmować a jedynie dwa lub trzy. Dwa od strony koła a trzeci mocuje nadkole do osłony będzie widział w którym miejscu trzymają osłonę ponieważ nie wiadomo w jakim stanie masz te mocowania. Mi jak wymieniali olej to mechanik wydzierał te kołki na siłę a wystarczy w nich jakimś wybijakiem wbić do środka znajdujący się w środku kołek do którego po zdjęciu osłony masz dostęp. Jak to porozpinasz to do odkręcenia masz 8 śrub metalowych które mają różne długości najdłuższe przychodzą w środkowej części mocując osłonę silnika z osłoną skrzyni którą też trzeba zdjąć ponieważ jest trudny dostęp do filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...