Pakosław Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Witam. Mam pytanie - czy możecie mi polecić dobry warsztat we Wrocławiu gdzie mogę wymienić katalizator wraz z plecionką i ile to kosztuje. Chodzi mi o zamiennik nie rzemiosło.
Wihajster Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witam. Mam pytanie - czy możecie mi polecić dobry warsztat we Wrocławiu gdzie mogę wymienić katalizator wraz z plecionką i ile to kosztuje. Chodzi mi o zamiennik nie rzemiosło. szkoda kasy no chyba,że należysz do Greenpeace
Daimos Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Dokładnie tak jak kolega pisze Ale jak już chcesz być w zgodzie z ekologią to patrz tutaj: http://www.jmj.com.pl/?lang=pl&page=oferta&subpage=1&dzial=katalizatory&submenu=montazowe#view
grzesu3 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Daruj sobie tego kata. Cena takiego cuda to nawet 500-600zł. Wstaw tłumik przelotowy w kształcie kata cena to 50 zł. Jak coś to pisz na PW udzie wszelkich informacji.
Pakosław Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 Dzięki za odpowiedzi ale chyba wymienię na nowy. Muszę tylko znaleźć dobry warsztat we Wrocławiu.
rikardo Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Nowy katalizator to wydatek ponad 2000 zł i złącze jest w komplecie. Jeżeli planujesz założyć jakiś zamiennik to daj sobie spokój. Myślę, że twój oryginalny lepiej się spisuje niż będzie nowy uniwersalny zamiennik ale to jest twoja wola. Na twoim miejscu najpierw wymontował bym eksploatowany katalizator i ocenił jego stan.
Pakosław Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 Dzięki za radę może masz racje. Moze zobaczę w jakim stanie jest stary.
gadam13 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Panowie gdzieś kiedyś czytałem ,nie pamiętam za bardzo jaka firma to robi , ale robią takie cudeńka jak kawałek rury z kołnierzami , które to montuje się zamiast katalizatora.Mam ochote pozbyć się swojego ale wolałbym najpierw wypróbować i mieć możliwość powrotu do katalizatora.Może ma ktoś namiary na takie cuda? Pozdrawiam
grzesu3 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Panowie gdzieś kiedyś czytałem ,nie pamiętam za bardzo jaka firma to robi , ale robią takie cudeńka jak kawałek rury z kołnierzami , które to montuje się zamiast katalizatora.Mam ochote pozbyć się swojego ale wolałbym najpierw wypróbować i mieć możliwość powrotu do katalizatora.Może ma ktoś namiary na takie cuda? Pozdrawiam Ja ma ten http://allegro.pl/item772112076_tlumik_przelotowy_z_nierdzewki_awg.html a dokładnie ten w środkowy. JEST SPOKO
gadam13 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Panowie gdzieś kiedyś czytałem ,nie pamiętam za bardzo jaka firma to robi , ale robią takie cudeńka jak kawałek rury z kołnierzami , które to montuje się zamiast katalizatora.Mam ochote pozbyć się swojego ale wolałbym najpierw wypróbować i mieć możliwość powrotu do katalizatora.Może ma ktoś namiary na takie cuda? Pozdrawiam Ja ma ten http://allegro.pl/item772112076_tlumik_przelotowy_z_nierdzewki_awg.html a dokładnie ten w środkowy. JEST SPOKO Ktory mialbym kupić , ten po prawej? To dobre rozwiązanie ale pisałem ,że widzialem takie zastępcze rury z kołnierzami na śruby,wtedy łatwo wrócić do poprzedniego stanu.
grzesu3 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Panowie gdzieś kiedyś czytałem ,nie pamiętam za bardzo jaka firma to robi , ale robią takie cudeńka jak kawałek rury z kołnierzami , które to montuje się zamiast katalizatora.Mam ochote pozbyć się swojego ale wolałbym najpierw wypróbować i mieć możliwość powrotu do katalizatora.Może ma ktoś namiary na takie cuda? Pozdrawiam Ja ma ten http://allegro.pl/item772112076_tlumik_przelotowy_z_nierdzewki_awg.html a dokładnie ten w środkowy. JEST SPOKO Ktory mialbym kupić , ten po prawej? To dobre rozwiązanie ale pisałem ,że widzialem takie zastępcze rury z kołnierzami na śruby,wtedy łatwo wrócić do poprzedniego stanu. Ja w swoim ADR mam ten środkowy. Z Kata na jałowym biegu wydobywał się metaliczny dźwięk. Po prosu kat się rozsypał. Nowy kat zajeb... drogi :> Wspawałem owy tłumik przelotowy i nie widzę żadnej różnicy. Ale jak masz kata dobrego to ja bym go nie ruszał. Chyba bez spawanie sie nie obejdzie kat przecież jest zespawany z tłumikiem trgań lub barziej popularna nazwa plecionką :> Suma sumarum jak kat do d*py to tłumik przelotowy najlepsze rozwiązanie, żadnych strumienic. Przed zakupem tłumika przelotowego mierzyłem sub-miarką śr. rury, ale nie pamiętam dokładnie ile miała, na pewno 50 lub 55mm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się