MARCIN.AUDI 0 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Witam Wczoraj jechałem 400 km autem bez przystanku, było wszystko ok ale gdy się zatrzymałem by zatankowac auto straciło moc i zaczęło mocno kopcić, prosze was o poradę jakie są przyczyne tego. Pozdro[br]Dopisany: 13 Październik 2009, 20:10_________________________________________________Zapomniałem dodac , chodzi o 2.5TDI :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 a vaga podłączałeś :gwizdanie: z fusów nikt tu nie wróży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN.AUDI 0 Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 NO JESZCZE NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Zapomniałem dodac , chodzi o 2.5TDI jak byś w temacie dał prefiks nie bylo by problemu...juz poprawiłem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 a na jaki kolor kopci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Witam Stawiam na 90% ze turbina sie wysrała. Jak kopci na niebiesko i bardzo smierdząca to znaczy ze wali olejem na kolektor bo rozleciało sie ułożyskowanie wałka w turbinie. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 przyczyn moze byc troche, turbo jest jednym z nich, mogly dzwignie zaworowe pospadac, mogl dolot sie zozszczelnic (moj faworyt), moze kolor dymu cos wiecej powie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 .... ludzie to lubia strzelac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu0308 0 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 moze to byc tez przeplywomierz powietrza... wypnij kostke od przeplywomierza i odpal auto i zobacz co sie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 generalnie, lepiej sprawdz czy nie spadl uklad dolotowy ew. lub czy nie ma nieszczelnosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu0308 0 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 mala dziura i po jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 mala dziura i po jezdzie no ale sa wyjatki, gdy jazda sie jest mozliwa tylko gdy dziura sie pojawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN.AUDI 0 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 kopci na czarno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 kopci na czarno mozliwe ze masz dziure w dolocie, sprawdz wszystkie rury gumowe (czy nie pekniete) opaski na odcinku turbo - intercooler - kolektor ssacy. jak masz mozliwosc podepnij vag'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 możliwe ze Ci pekła ta rura gumowa przy ic taka zwinięta mi pekla na zagieciu od dołu nawet nie było widac.. także dokladnie sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN.AUDI 0 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Komputer wykrył, że jest za słabe ciśnienie, ale na razie nic więcej nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wiec koncepcja nieszczelnego dolotu zyskala na wiarygodnosci, zostaje podazyc tym tropem i .... sprawdzic, bardzo dokladnie jak wspomnieli koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masiaro 0 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Jeżeli przykapca i słabnie przy wyższych obrotach to masz rozszczelnienie przy dolocie do turbiny najprawdopodobniej guma łącząca przewód plastikowy (od kolektora ssącego) z turbiną ta guma w 9/10 przypadkach pęka od spodu czego nie widać na pierwszy rzut oka.Taką gume wymienisz sam w 5 minut na letnim silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 no i jak ? znalazles 'dziurke' ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 masz rozszczelnienie przy dolocie do turbiny chyba od turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się