jacob12 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Witam po wymianie z przodu tarcz i klocków obie strony na bosh słabe hamulce ktoś wie co to może być?
wojtekce Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 zawsze tak jest przez kilkadziesiąt kilometrów
jacob12 Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 Nie jest to powodem np zatłuszczonych tarcz?
wojtekce Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 myślę że odtłuściłeś przed założeniem :gwizdanie:
jacob12 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 Nie płynu nie wymieniałem a odtłuszczone to były brudnym ręcznikiem ;(
Dev Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Nie płynu nie wymieniałem a odtłuszczone to były brudnym ręcznikiem ;( :polew: :polew: :polew: i co dalej jesteś zdziwiony że auto Ci nie hamuje?
fireman tom Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 spsikaj to jakimś preparatem odtłuszczającym bo może być nie wesoło
jacob12 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 problem ze jeszcze po kazdej jezdzie czuc spalenizna a po bardziej dynamicznej jezdzie az sie kopci z klockow czy to normalne po wymianie klocków i tarcz?
wosiu007 Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 a czuć opór na kołach? może masz tam coś zblokowane ?
AndyN Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 problem ze jeszcze po kazdej jezdzie czuc spalenizna a po bardziej dynamicznej jezdzie az sie kopci z klockow czy to normalne po wymianie klocków i tarcz? A kiedy była ta wymiana tarcz?
Dev Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 ta spalenizna to nieodtłuszczone prawidłowo tarcze co żeś tam zapodał???
jacob12 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 tarcze były wymieniane razem z klockami nowe były natłuszczone jakto czesci metalowe ze sklepu i potem przy wymianie recznikiem brudnym od smarów wytarte tylko. Jest na to jakis inny sposób bo kolega mechanik powiedział ze klocki nasiąkły tłustym i teraz tylko gdzies na autostrade i hamowac az się przepalą klocki z tego tłuszczu a tarcze zrobiły się lekko fioletowe jakas rada?
Dev Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 fioletowe ?????????????? :shocked: niezle, nieżle..... mechanika masz super zdejmij cały ten szajs i zobacz jak wyglądają powierzchnie cierne klocka jak jest popękana pozostaje tylko wymiana
jacob12 Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 Jak rozumiem popękana tarcza czy powierzchnia cierna klocków? może najlepiej wyciągnąć klocki odtłuścić jeszcze raz tarcze i nowe klocki założyć tylko te tarcze maja teraz leciutko dosłownie fioletowy odcień wieć zostawić je czy zmieniać też?
angelo77 Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Wygląda na to, że przegrzałeś tarcze i klocki. W takim przypadku tylko wymiana na nowe. Ile kilonetrów zrobiłeś docieracjąc klocki i tarcze unikając ostrego hamowania? Minimum to 500 km.
adams78 Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 problem ze jeszcze po kazdej jezdzie czuc spalenizna a po bardziej dynamicznej jezdzie az sie kopci z klockow czy to normalne po wymianie klocków i tarcz? Ludzie... przy wymianie recznikiem brudnym od smarów wytarte tylko kolega mechanik powiedział ze klocki nasiąkły tłustym i teraz tylko gdzies na autostrade i hamowac az się przepalą klocki z tego tłuszczu a tarcze zrobiły się lekko fioletowe jakas rada? Litości :doh1: Rozumiem że tych rad udzielił Ci kolega. Podziękuj mu zatem i poproś o nowe klocki, bo te możesz wyrzucić do śmietnika. Tarcze jak nie biją to od biedy polatają. Należy dokładnie umyć zacisk i oczyścić jarzmo szczególnie tam gdzie porusza się klocek, bo skoro dymi z hamulców to blokują klocki lub układ jest zapowietrzony, wypada porządnie odpowietrzyć - przy okazji odświerzysz płyn
jacob12 Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 czyli lepiej do warsztatu autko oddac? na tarczach od srodka koła jakieś 1,5 cm tarcze są fioletowe powyzej już nie można jezdzić jeszcze na nich?
Borisem Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 tarcze były wymieniane razem z klockami nowe były natłuszczone jakto czesci metalowe ze sklepu i potem przy wymianie recznikiem brudnym od smarów wytarte tylko. Jest na to jakis inny sposób bo kolega mechanik powiedział ze klocki nasiąkły tłustym i teraz tylko gdzies na autostrade i hamowac az się przepalą klocki z tego tłuszczu a tarcze zrobiły się lekko fioletowe jakas rada? Kolego co za baran Ci to robił ?
jacob12 Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 baran do którego inny baran mnie zabrał a że jestem w holandii i że mam od nie dawna autko i dopiero nabieram doświadczenia w tych sprawach to tak wyszło :confused4:w przeciwnym razie do takiej sytuacji by nie doszło powiedzcie proszę co w tej sytuacji bedzie najlepszym wyjściem bo ze słabymi hamulcami to nie widzi mi sie jeździć a do tego z drugiej strony koszty mam nauczkę teraz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się