Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Nie odpala,nadal problem


czaja77

Rekomendowane odpowiedzi

:) nie ma to jak forumowicze zawsze coś cennego podpowiedzą .... :decayed: więc też coś jeszcze musisz sprawdzić/poprawić - niepodoba mi się grupa 04 bs bo przy late powinieneś mieć 100% wysterowaną pompę ....więc słynny kąt wyprzedzenia do weryfikacji z tym że musiś uwarzać na TDI-timing zegarmistrzowska regulacja i furka będzie ci fruwać...

:gwizdanie: to tak odemnie... bo z kątem z niejednym mechanikiem wygrałem ...heheh... suche cyferki nie wszyscy potrafią dobrze zinterpretować (piszę o pseudo super druciarzach ) :kox:

narka

daj loga jak poprawisz.... :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) nie ma to jak forumowicze zawsze coś cennego podpowiedzą .... :decayed: więc też coś jeszcze musisz sprawdzić/poprawić - niepodoba mi się grupa 04 bs bo przy late powinieneś mieć 100% wysterowaną pompę ....więc słynny kąt wyprzedzenia do weryfikacji z tym że musiś uwarzać na TDI-timing zegarmistrzowska regulacja i furka będzie ci fruwać...

:gwizdanie: to tak odemnie... bo z kątem z niejednym mechanikiem wygrałem ...heheh... suche cyferki nie wszyscy potrafią dobrze zinterpretować (piszę o pseudo super druciarzach ) :kox:

narka

daj loga jak poprawisz.... :>

kat wyprzedznia jest u niego ok spójrz sobie na 000bs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc też coś jeszcze musisz sprawdzić/poprawić - niepodoba mi się grupa 04 bs bo przy late powinieneś mieć 100% wysterowaną pompę ....

kolega ma vp37 a nie vp44 ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: witam kolegów mam problem,w środę gdy temperatura spadła do -2 auto nie chciało odpalić,kręciłem z 20 sekund.diagnoza moja świece.wymienione wszystkie stare po podłączeniu na krótko wszystkie 4 spalone,ok czwartek rano wszystko dobrze,piątek rano ok ,powrót z pracy ok.auto postało z 4 godziny i totalna lipa silnik nic nie zaskakuje zero :shocked: ,vag zero błędów w grupie 000 poz 2 pokazuje 38 na zimnym silniku ? ,filtr paliwa nowy powietrza nowy,po wymianie rozrządu,proszę o fachowe podejście do sprawy, Pozdrawiam :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pokarz jeszcze zwykle 000 [br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 20:52_________________________________________________na nieodpalonym zawsze pokazuje 038 ,na odpalonym musisz te wczesniejsze napewno były bassing setings ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pokarz jeszcze zwykle 000 [br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 20:52_________________________________________________na nieodpalonym zawsze pokazuje 038 ,na odpalonym musisz te wczesniejsze napewno były bassing setings ?

stare ooo były w bs[chyba],to robic zwykłe i bs na nieodpalonym?

a jak je zrobić jak nie odpala.,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Grzechu

Nie szukaj problemu w kącie początku wtrysku :cool1:

Za poprawne ustawienie ręczę w stu procentach :wink4:

Problemu szukałbym w "nowych" świeczkach :cool1:....chyba wiesz o co kaman :cool1:

Na początek sprawdź czy do świeczek dochodzi napięcie.......potem sprawdź świeczki......

jak nie pomoże podejdź jutro do Mnie do roboty oblukamy temat :hi:

Możesz wypiąć czujnik temp.wtedy łatwiej sprawdzisz napięcie na świecach[kapturkach do świec] napięcie będzie ok 20 sec.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tamte pierwsze logi byly w bs to poczatek kata wtrysku miales idealny ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) ok Paweł, jutro z rana tak zrobię.dziwi mnie to ze na podwórku jest 4 stopnie c,a w bloku 7 pozycja 4 pokazuje 18 c ?ale tak żeby nic nie zaskoczył?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak bedzie jutro cieplo to odpalisz bo swieczki ci sa niepotrzebne jak sprężanie jest ok i wtedy zloguj 000 bs i 000 , 001 zobaczymy jeszcze dawke startowa , powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tamte pierwsze logi byly w bs to poczatek kata wtrysku miales idealny ,

wiem bo zapinałem vaga wczoraj i miałem 54 na rozgrzanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam udało się rano odpalić auto "na krótko" zasilania "+" kawałkiem kabla bezpośrednio z akumulatora na elektrozawór N109 na pompie wtryskowej - ECU ,pojechałem do kolegi Pawła na warsztat auto paliło prawie za każdym razem i po paru godzinnej pracy nie wiemy na 100 % co jest grane,doszliśmy do wniosku ze nie za każdym razem podawany jest prąd do elektrozaworu n 119,?raz jest raz nie jak on jest sterowany.prawdo podobnie odpowiada za to przekaznik 219 w obudowie ecu,został wymieniony na inny i jak na razie jest ok . :good: doradzicie coś? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada ze przekaznik 219 padl ...

sprawdzcie jeszcze mase do AQ ... moze zasniedziala ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada ze przekaznik 219 padl ...

sprawdzcie jeszcze mase do AQ ... moze zasniedziala ...

na to wyglada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) i oby to był ten przekaznik 219, bo mnie dzisiaj krew zalewała z :wallbash: wk......./ :hi:[br]Dopisany: 07 Listopad 2009, 21:19_________________________________________________witam :wallbash: znowu ten sam problem,auto odpaliło rano normalnie ,pojechałem na miasto .po 2 godzinnym postoju znowu nie chciał odpalić :thumbdown: ,odpalił po czwartej próbie,a każda trwało ok 10sekund,potem objaw minął odpalał normalnie za każdym razem, :mysli:co może powodować takie cyrki??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...