KmK Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Problem dotyczy nie mojego auta [A6] i nie mojego silnika [3.0 tdi 232ps], od dłuższego czasu mojemu znajomemu świciła się kontrolka check engine, po jakimś czasie zauważył stojąc w korku że na biegu jałowym auto kopci na biało/błękitno, sytuacja ma miejsce gdy silnik pracuje już 2-3 min, nawet gdy jest zimny. Prze różni magicy z prze różnymi komp różne diagnozy stawiali, w rezultacie auto pojechało na diagnostykę do aso, gdzie ktoś potwierdził przypuszczenia o awarii wtrysków, 5/6 wtrysków klasyfikuje się do wymiany choć oczywiście wymianie podlega cały zestaw. Mam w związku z tym pytanie główne i prawdopodobnie nie wykonalne jak większość leczenia przez internet , czy ten obiaw kopcenia może być spowodowany wtryskami czy też może ktoś z Was ten temat przerabiał i inna może być przyczyna.. Druga sprawa dość prozaiczna, jeśli to faktycznie są wtryski, to co w przypadku gdy ich nie wymieni i będzie dalej jeździł tak jak jeździ już jakiś dłuższy czas ? W aso 1 szt 2800 zł choc sami zaproponowali wymiane przez siebie wtrysków przyniesionych przez klienta, wtedy ponoć ~700 zł szt, nadal ciekawie Auto miało przez ~2lata wgrany majsterszyk vtech'u, mogło to mieć wpływ? No i tak wogóle to co może mieć wpływ na wtryski ? paliwo wydaje się oczywiste, co jeszcze ? Pozdrawiam
marewel Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 No i tak wogóle to co może mieć wpływ na wtryski ? Zmęczenie materiału.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się