Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Skrzypienie kierownicy


gzrybol

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też magiel jest po regeneracji, kiere jak ściągałem to tom nic kolego specjalnego nie ma, jak się cieplej zrobi to biorę sie do robty tak żeby dość skrzypiało samo zdięcie kiery i osłon to jest chwila dalej zajmę się stacyjką i wymontowaniem całej kolumny/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

U mnie jest to samo. Skrzypienie gdzieś w kolumnie kierowniczej w okolicy stacyjki. Jakby jakaś guma obcierała.

Jak samochód stoi na mrozie to wszytko jest OK. Jak tylko we wnętrzu zrobi się cieplej to zaczyna skrzypieć.

Już nie mogę z tym wytrzymać - skrzypi jak w starym gruchocie!

Jeżeli ktoś się z tym problemem uporał to proszę dajcie znać.

PS. W czasie lata przy wysokich temperaturach oraz w czasie zimy gdy temperatura wnętrza jest poniżej 0 stopni jest OK. Skrzypienie występuje przy temperaturach w okolicy 0 - 15 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja jak tylko sie cieplej zrobi to wyciągam całą kolumne i będę szukał, wcześniej jednak jak będzie mocno skrzypiec odłącze ją od magla i zobacze czy to aby na pewno skrzypi coś w kolumnie, a nie cosik od magla, najwyżej wymienię kolumne bo szału można dostać z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przestaje skrzypieć jak włączę klimę. Teraz to całkiem zgłupiałem ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo kolego klima chłodzi u mnie też tak było poczytaj udało mi się z tym rozprawić, wszytko masz napisane tylko w innym wątku, jeden z klubowiczów napisał że skrzypią te krzyżaczki na dole ale mnie się wydaje ze to ten simering w maglu co go pod nogami masz, ja popsikałem jedno i drugie płynem do mycia silników i wtedy to już skrzypiało na maxa nawet jak auto było zimne a potem wziąłem strzykawkę z igłą nawaliłm białego smaru i oleju wymieszałem w strzykawie i przesmarowałem krzyżaczki oraz wbiłem igłę pod ten simering tak że płyn się wydostał od wspomagania i teraz cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mi też tak skrzypiało i musisz podnieść samochód na lewarku i sprawdzić czy guma przy końcówce drążka jest cała, jeśli nie to w miejscedzióry w gumie napuść smaru, w lewym jak i w prawym kole, a jesli są całe to kup se strzykawke i idłe i wbij ją w tą gume i nalej tam troche oleju silnikowego lub jakiegos smaru w płynie,,,,, u mnie to pomogło!!!!

też mi sie wydawało żę to przy kierownicy..... skrzypiało jak szafa lub drzwi z horroru :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzypiał przegub znajdujący się pod tą gumą......był suchy i nie miał smarowania.....

ten przegub to drazek kierowniczy i on pracuje na sucho :wink4: guma jest po to aby drazek sie nie zasyfil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo skrzypienia kierownicy

wczoraj zlikwidowałem skrzypienie (najgorzej było przy bardzo powolnym kręceniu kierownicą)

odkręciłem krzyżak od maglownicy, airbag, kierownicę itd. i wyciągnąłem w dół kolumnę (krzyżak zespolony z prętem w kształcie koniczynki) na jego końcu jest biały plastik, nasmarowałem w okolicy plastika smarem do łożysk, nawaliłem też trochę do środka kolumny kierowniczej.

Dodatkowo nasmarowałem (cieniutko jak kromkę masła) powierzchnię styku kolumny kierowniczej z blaszką (od regulacji wysokości kierownicy)

:notworthy:cichutko teraz w aucie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...