fusse Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 witam zbieram sie do kompletnej wymiany rozrzadu, lacznie z wszystkimi paskami, zauwazylem,ze u mnie jedna rolka jest wygieta, chce ja wymienic na sprawna, jak sie nazywa ta rolka? oto foto: oraz mam pytanie, czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? dziekuje i pozdrawiam!
pawelotoja Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 To jest rolka napinajac pasek alternatora. Niedawno robilem sobie taka wymiane zajelo mi to 4 godzinki.
karbonek Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Napinacz pasa, jest fotostory jak to wymienić.
gadam13 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Napinacz wygina się w procesie zużycia , niedawno z ciekawości zrobiłem sekcje swojego starego i tam właśnie pod ta grubą sprężyną ze względu na jednostronne obciążenie wyciera się systematycznie gniazdo ośki tego napinacza w jednym miejscu i to właśnie go wygina.
pawelotoja Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 a wyjąc żaden problem trzeba poszukac ręką z tyłu za alternatorem nakrętka nałożyc nasadkę 16 lub 15 nie pamiętam dokładnie i odkręcic
fusse Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 ok, dziekuje Panowie . czy to jest ten napinacz: http://allegro.pl/item756065882_napinacz_paska_wielorowkowego_028903315m_a4_a6_pa.html ? ponawiam pytanie o to czym roznia sie te paski ktore podalem w pierwszym poscie?
gadam13 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 czy to jest ten napinacz: http://allegro.pl/item756065882_napinacz_paska_wielorowkowego_028903315m_a4_a6_pa.html To nie ten. Raczej ten http://www.allegro.pl/item787946897_oryginalny_napinacz_paska_audi_a4_tdi_01r.html Ten z Twojego linka to podróbka która szybko dokona żywota...
Musashi Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 ok, dziekuje Panowie . czy to jest ten napinacz: http://allegro.pl/item756065882_napinacz_paska_wielorowkowego_028903315m_a4_a6_pa.html ? ponawiam pytanie o to czym roznia sie te paski ktore podalem w pierwszym poscie? takich specjalow sie nie kupuje, tylko INA, Ruville, SKF,
fusse Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 no ja wiem, tylko chodzilo mi konkretnie czy to ta czesc, ale teraz juz wiem ,ze tak. a tak poza tematem, wszyscy piszecie,ze te tanie to nic nie warte a tak naprawde to sprawdzaliscie to,ze tak wiecie?przeciez to jest czesc, ktora nie psuje sie caly czas i w calej karierze auta wymieni sie ja ze 2-4 razy...to czy to jest tak jak z motulem,ze wszyscy tylko motul,a reszta to bee ? pozdrawiam!
Góral.tz Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 co do tej części kolego nie oszczędzaj, wbrew swojemu nie pozornemu wyglądowi i wysokiej cenie za oryginał (380zł od pepików) to na prawdę ważna część. Ja osobiście na castrolu śmigam i jest ok :cool1: ale jeśli chodzi o moje skromne zdanie ORYGINAŁ :good:
goldi Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Wszystko zależy od ciebie co włożysz przecież nikt ci nie każe kupować oryginalnej części tylko jak za pół roku znowu wymienisz to samą część to się przekonasz że na takich rzeczach się nie oszczędza tak na marginesie ja się przekonałem że oszczędzać nie warto na termostacie wymieniłem dwa które kosztowały 35 zł szt i auto długo sie grzało 15 kilometrów założyłem oryginalny z serwisu za 130 zł i i autko nagrzewa się 6 kilometrów także twój cyrk twoje małpy
Musashi Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 a tak poza tematem, wszyscy piszecie,ze te tanie to nic nie warte a tak naprawde to sprawdzaliscie to,ze tak wiecie?przeciez to jest czesc, ktora nie psuje sie caly czas i w calej karierze auta wymieni sie ja ze 2-4 razy...to czy to jest tak jak z motulem,ze wszyscy tylko motul,a reszta to bee ? mozesz poczytac, na forum. skoro watpisz, sprobuj i przekonaj sie sam... przeciez to nie nasz samochod, ty w nim rzadzisz.
fusse Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 spokojnie Panowie, nie unoście sie:) to bylo czysto teoretyczne pytanie:) ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo.
gadam13 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo. Ilością zębów? Nie mam pojecia ale tak mi się zdaje.
fusse Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 szerokosc paska i ilosc zebow zgadza sie, dlugosc tez, wiec czym sie roznia?
rikardo Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 spokojnie Panowie, nie unoście sie:) to bylo czysto teoretyczne pytanie:) ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo. Z tego co gdzieś czytałem to pasek CT945 przeznaczony jest do VW Sharan-a i Seata Alhambry i podobno miał być mocniejszy od CT867 z uwagi na większe obciążenia występujące w silnikach 1,9 w przypadku w/wym modeli. Na forum pasek CT945 też był polecany przez niektóre osoby. Planowałem go zastosować przy wymianie rozrządu ale kupiłem oryginał i problem mi się rozwiązał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się