Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co to za rolka? (foto)


fusse

Rekomendowane odpowiedzi

witam

zbieram sie do kompletnej wymiany rozrzadu, lacznie z wszystkimi paskami, zauwazylem,ze u mnie jedna rolka jest wygieta, chce ja wymienic na sprawna, jak sie nazywa ta rolka? oto foto:

R7170.jpgR7b5A.jpgR7v2J.jpg

oraz mam pytanie, czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ?

dziekuje i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz wygina się w procesie zużycia , niedawno z ciekawości zrobiłem sekcje swojego starego i tam właśnie pod ta grubą sprężyną ze względu na jednostronne obciążenie wyciera się systematycznie gniazdo ośki tego napinacza w jednym miejscu i to właśnie go wygina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dziekuje Panowie . czy to jest ten napinacz: http://allegro.pl/item756065882_napinacz_paska_wielorowkowego_028903315m_a4_a6_pa.html ?

ponawiam pytanie o to czym roznia sie te paski ktore podalem w pierwszym poscie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ten.

Raczej ten

http://www.allegro.pl/item787946897_oryginalny_napinacz_paska_audi_a4_tdi_01r.html

Ten z Twojego linka to podróbka która szybko dokona żywota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dziekuje Panowie . czy to jest ten napinacz: http://allegro.pl/item756065882_napinacz_paska_wielorowkowego_028903315m_a4_a6_pa.html ?

ponawiam pytanie o to czym roznia sie te paski ktore podalem w pierwszym poscie?

takich specjalow sie nie kupuje, tylko INA, Ruville, SKF,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja wiem, tylko chodzilo mi konkretnie czy to ta czesc, ale teraz juz wiem ,ze tak.

a tak poza tematem, wszyscy piszecie,ze te tanie to nic nie warte a tak naprawde to sprawdzaliscie to,ze tak wiecie?przeciez to jest czesc, ktora nie psuje sie caly czas i w calej karierze auta wymieni sie ja ze 2-4 razy...to czy to jest tak jak z motulem,ze wszyscy tylko motul,a reszta to bee ?

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tej części kolego nie oszczędzaj, wbrew swojemu nie pozornemu wyglądowi i wysokiej cenie za oryginał (380zł od pepików) to na prawdę ważna część. Ja osobiście na castrolu śmigam i jest ok :cool1: :cool1:

ale jeśli chodzi o moje skromne zdanie ORYGINAŁ :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od ciebie co włożysz przecież nikt ci nie każe kupować oryginalnej części tylko jak za pół roku znowu wymienisz to samą część to się przekonasz że na takich rzeczach się nie oszczędza tak na marginesie ja się przekonałem że oszczędzać nie warto na termostacie wymieniłem dwa które kosztowały 35 zł szt i auto długo sie grzało 15 kilometrów założyłem oryginalny z serwisu za 130 zł i i autko nagrzewa się 6 kilometrów także twój cyrk twoje małpy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak poza tematem, wszyscy piszecie,ze te tanie to nic nie warte a tak naprawde to sprawdzaliscie to,ze tak wiecie?przeciez to jest czesc, ktora nie psuje sie caly czas i w calej karierze auta wymieni sie ja ze 2-4 razy...to czy to jest tak jak z motulem,ze wszyscy tylko motul,a reszta to bee ?

mozesz poczytac, na forum.

skoro watpisz, sprobuj i przekonaj sie sam... przeciez to nie nasz samochod, ty w nim rzadzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie Panowie, nie unoście sie:) to bylo czysto teoretyczne pytanie:)

ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie Panowie, nie unoście sie:) to bylo czysto teoretyczne pytanie:)

ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo.

Z tego co gdzieś czytałem to pasek CT945 przeznaczony jest do VW Sharan-a i Seata Alhambry i podobno miał być mocniejszy od CT867 z uwagi na większe obciążenia występujące w silnikach 1,9 w przypadku w/wym modeli. Na forum pasek CT945 też był polecany przez niektóre osoby. Planowałem go zastosować przy wymianie rozrządu ale kupiłem oryginał i problem mi się rozwiązał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...