przepalek Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 Witam, byłem ostatnio na hamowni z Audiczką i tu ogromne zaskoczenie- silnik BFB,który powinien miec 163KM i 220Nm, wykazał jedyne 152Km i 210 Nm i do tego wykres po 5,500 obr/min jest poszarpany,co to może być? musze wiedzieć czy autko jest zdrowe,bo szykuje się na program. Wykres do obejzenia pod nastepującym linkiem
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 a jakieś błędy na Vagu są? Wyczyść przepływomierz i zrób ponowny pomiar (lun po prostu odczujesz różnicę). Wtedy będziesz wiedział czy to jego wina czy nie. Mi przynjamniej wygląda na walniętą przepływkę.
poziek Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 a możesz zrobić logi vagiem?? wskazania przepływki + kanał 115
przepalek Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Opublikowano 13 Maja 2007 Jeżdziłem z mechanikiem z vagiem i odczyty wszystkie sa ok, mowił,ze z niewielkim opóźnieniem,ale miesci sie w przyzwoitych granicach,podejzewałem turbine,ale wykres cisnienia zadanego pokrywa sie z praca sprezarki,przepływke wczoraj czyscilem i tak jak mój mechanik poradził zrobiłem niewielka dziurke w przepływce, podobno tak mozna ja jeszcze odratować,ale nie odczulem,zadnej róznicy. Jak tylko bede mogł(gdzies za tydzien bo matura w toku :-\ ) to zrobie Loga, błedów żadnych nie ma, dzieki za szybka odp, czekam na jeszcze inne sugestie
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 13 Maja 2007 Opublikowano 13 Maja 2007 hmmmm. Coś nie wyrabia przy wyższych obrotach jednym słowem. Tylko co? Może katalizator zawalony?
przepalek Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Opublikowano 13 Maja 2007 kurde moze byc katalizator, bo wcześniej samochód użytkowała moja mama, przy której niunia nie widywala raczej obrotów powyżej 4tysięcy, może wywale,tylko słyszałem,że masa błędów po tym zabiegu wyskakuje, będę musiał to uwzględnić przy wgrywaniu programu wzmacniającego
poziek Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 jak wywalisz katalizator to będziesz miał błąd drugiej sondy lambda - ona nie bierze udziału w ustalaniu mieszanki więc luuz, sprawdza tylko efektywność działania katalizatora - jeżeli chcesz wywalić kat to musisz poprosić tunera, żeby wyłączył ci wskazania II sondy w programie - u kogo robisz czipa?? teraz odnośnie tego falowania : czy jest to zauważalne w trakcie jazdy? czy auto jedzie płynnie czy czuć szarpnięcia? O dziurawieniu przepływki słyszę pierwszy raz w życiu... odepnij przepływomierz i zobacz jak będzie się zachowywał (spoko możesz odpiąć, nic sie nie stanie, nie będziesz miał tylko stabilnych obrotów na jałowym)
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 z tą dziurą w przepływomierzu to jakaś abstrakcja... . Nie wiem co to miało na celu. Odepnij przepływkę i się przejedź tak jak radził Poziek.
przepalek Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Opublikowano 14 Maja 2007 no to tak, samochodu nie szarpie ani nic widac to tylko na wykresie, pomiar byl robiony 2 razy "na wszelki wypadek" i wychodzilo tak samo tylko jak wiadomo IC nieco spuchło, program jeszcze nie wiem gdzie zrobie. Czyli jak wywale kata to po prostu wyskoczy mi chech engine i nic innego ??
poziek Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 nic innego - turbina będzie się szybciej wkręcać ale będzie śmierdziało jak z 125p jedź do takego tunera, który bedzie wiedział jak odłączyć te sonde
Elberoth Opublikowano 14 Maja 2007 Opublikowano 14 Maja 2007 To falowanie jest normalne przy tych silnikach. Zgadnę, że jakaś hamownia inercyjna, z małą masą rolek ? Na wszelki wypadek możesz sprawdzić jakie masz max wartości przepływu w g/s w Block 001 i jeszcze zasilanie paliwem w kanale 032, kolumna druga. Sprawdzanie "na oko" podczas jazdy gówno daje. Musisz zdjąć porządnego loga na 3 lub 4 biegu od 2000obr do odcięcia i wtedy tak zebrane dane można na spokojnie obejrzeć w Exelu.
pre_pl Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Zgadnę, że jakaś hamownia inercyjna, z małą masą rolek ? też mi się wydaje, że może to być problem hamowni...
Sayfer Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 Jak dla mnie wszystko wyglada ok ...Biorac pod uwage granice bledu hamowni i jej rodzaj oraz fakt ze ten malutki IC ma zalosne chlodzenie na hamowni to mysle ze nie ma sie czym martwic.. Gdzies widzialem dane jaki przyrost mocy powoduje zejscie z temperatura za IC o kilka stopni , teraz nie pamietam gdzie to bylo ale wyniki byly bardzo ciekawe... A co do dziurki w przeplywce ...Heh przeciesz zasysa Ci tamtedy nieprzefiltrowane powietrze ... Pomyslales ze np ziarno piasku moze tam sobie wleciec ?? Pozdrawiam
Gość Murzyn Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 a to nie bedzie to co u pozka? Jakie jest doladowanie przy wysokich obrotach - nie zanika lub faluje przypadkiem? polecam sprawdzic WG - moze nie trzymac cisnienia i miec wyrabana membrane
poziek Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 to jest bardzo możliwe, ja miałem taki sam wykres już po zamontowaniu FMICa ewentualnie DV do podmiany
Sayfer Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 No tak DV brzmi logicznie...Pierwsza czesc do wymiany przed rozpoczeciem tuningu... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się