Piotr26 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 koledzy morze mi ktoś doradzić mam zwyklą instalacje i neraz potrafi strzelić czemu tak się dzieje za porade z góry dziekuje
wojtek26 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Przyczyny strzałów LPG maga byc rózne zaczynajac od nie sprawnego układu WN kończąc na źle wyregulowanej instalacji. Napisz moze tez jaki masz silnik oraz jaka instlacje posiadasz, pisząc" zwykła instalacja" to za mało.
Bogumił Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Pisząc strzelanie masz na myśli "otwieranie się zaworu bezpieczeństwa" zamontowanego w dolocie? Jak miałem mazdę 323 ze zwykła instalacją (niesekwencyjną), to na rurze do filtra powietrza był "zawór bezpieczeństwa", który otwierał się gdy dochodziło do niespalenia mieszanki gazowej - był wtedy wystrzał. Wystarczyło, że wymieniłem kable elektryczne oraz świece i problem znikł.
duluki Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 mi strzelał jak miałem walnięty jeden wtryskiwacz od gazu po wymianie i regulacji wszystko jest oki
Bogumił Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 To w którym miejscu przy instalacji sekwencyjnej jest jakiś "zaworek bezpieczeństwa" - czy jak to tam nazwać?
Piotr26 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 kolego nie mam sekwencj ale wymienilem swiece i przewody i jest jak narazie dobrze a i jak odlaczylem przewody od niby komputera :>
juby_p Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 przyczyna strzalów może byc też źle dobrany mikser
SKIBA29 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Pisząc strzelanie masz na myśli "otwieranie się zaworu bezpieczeństwa" zamontowanego w dolocie? Jak miałem mazdę 323 ze zwykła instalacją (niesekwencyjną), to na rurze do filtra powietrza był "zawór bezpieczeństwa", który otwierał się gdy dochodziło do niespalenia mieszanki gazowej - był wtedy wystrzał. Wystarczyło, że wymieniłem kable elektryczne oraz świece i problem znikł. To samo mi się działo jak miałem Opla Vektre 2.0 GT, po wymianie przewodów wysokiego napięcia, kopułki na rozdzielaczu i świec auto zaczęło jeździć normalnie.[br]Dopisany: 29 Październik 2009, 11:57_________________________________________________ kolego nie mam sekwencj ale wymienilem swiece i przewody i jest jak narazie dobrze a i jak odlaczylem przewody od niby komputera :> A więc to była przyczyna, tak samo jak w moim Oplu.
Dev Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 zła regulacja instalki zmniejsz przerwy na świecach o 0.2mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się