monthyp Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Witam jak w temacie. Uszczelka była wymieniana bo temperatura mi bardzo szybko rosła w nieskończoność a układ chłodzący cały czas się zapowietrzał i dostawał ciśnienia, czyli pewnie spaliny dostawały się do układu chłodzenia. Sąsiad mechanik wymieniał mi tą uszczelkę pod głowicą. Głowica poszła do planowania + szlif zaworów. Gdy wszystko zostało złożone silnik nie chciał odpalić, potem okazało się, że sąsiad ustawił pasek rozrządu tylko na górnym kole tym od zaworów, natomiast nie ustawił na dolne w tym miejscu: http://img513.imageshack.us/i/punkty2sk7.jpg/ jak się potem okazało przesunięcie było około 5cm, próbowaliśmy w takim położeniu odpalić ale nie dało rady. Silnik kręcił ale nie odpalał. Potem po przeczytaniu na tym forum, że istnieje drugie!!!!! miejsce gdzie należy ustawić pasek poprawiliśmy i jest teraz ok, ale samochód dalej nie chce odpalić. Zastanawiam się, czy uszkodzone są zawory czy to jeszcze co innego. Silnik kręci, sąsiad zrobił w obu przypadkach obrót na sucho kluczem na rozrządzie także może nie było kolizji z zaworami. Tym bardziej, że silnik kręci. Ale jeśli nie to, to co jest, że nie odpala? Gdy próbuję odpalić i kręcę kilka sekund zaczyna mi coś pipać, takie dwukrotne piiiii piiii. Ma ktoś ma jakiś pomysł o co kaman? Jakby ktoś miał schemat ustawienia rozrządu do 1.6 ADP to byłbym bardzo wdzięczny.
krzysaudi Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Super gratulacje dla mechanika sasiada :)
monthyp Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 hehe, no dzięki. Teraz z perspektywy czasu też jestem pełny uznania.
toldek1 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Jeśli obracał wałem i konfliktu nie było, ustawienie poprawił, to sprawdź ustawienie koła napędzającego palec rozdzielacza, ustaw 1 tłoka w GMP i luknij na ustawienie palca rozdzielacza czy aby na pewno jest na znaku? może nie ustawiał w ogóle tego kółka.
domjenick Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 jesli cos bedzie uszkodzone-Vag tez pokaze o co chodzi
marewel Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 jesli cos bedzie uszkodzone-Vag tez pokaze o co chodzi Napewno,zwłaszcza kiedy zawory pognie.
piccaso Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Ja bym zmienił mechanika te eksperymenty mogą się źle skończyć
domjenick Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Ja bym zmienił mechanika te eksperymenty mogą się źle skończyć na zmiane jest juz chyba za pozno-problem polega na tym-co teraz zrobic,a nie co zrobil mechanik...
monthyp Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Opublikowano 1 Listopada 2009 Dzisiaj był mechanik znajomy znajomego i mówi, że rozrząd jest źle ustawiony. Sąsiad został już zdymisjonowany jestem bardzo zdziwiony jego niekompetencją bo to stary mechanik, naciąłem się i tyle, jutro holuję samochód do warsztatu. Sama głowica została dokręcona starymi śrubami, także zastanawiam się czy robić wszystkiego od nowa. W sumie może nawet będę musiał jak nie odpali, jutro się okaże. Chyba jednak zrobię wszystko od początku, czyli rozbiorę i złożę od nowa, bo jestem porażony niewiedzą mojego "mechanika", po godzinie szukania na tym forum wiedziałem więcej od niego, masakra
wojtek26 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Na poczatek ustawic prawidłowo rozrząd, do tego skontrolowac ustawienie aparatu zapłonowego.
wypsiu Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Zrób tak jak koledzy ci radzą ustaw dobrze rozrząd,aparat zapłonowy i w ostateczności sprawdź ciśnienie na tłokach. Ja miałem podobny przypadek przy golfie 2.0 GTI wszystko było robione jak ty opisujesz tylko tyle że podczas kręcenia na sucho sprawdzania czy wszystko dobrze chodzi nie ma żadnych oporów i sprawdzania ciśnienia na tłokach , szklanki były napełnione olejem i podczas odpalania nie domykały się do końca jak i również zawory miały minimalną przerwę i auto nie miało prawa zapalić pomimo że wszystko grało. Mój kolega bardzo dobry mechanior przyjechał wszystko sprawdził (była to sobota) i powiedział mi niech auto postoi do poniedziałku i tak było że w poniedziałek rano auto odpaliło od kopa.Olej ściekł ze szklanek i było po problemie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się